#1
Re:
die heb ik ook, maar dan staat er nog "signal" ofzo onderazgaza zei:Die laatste heb ik ook, die hoffmanns dus. En ook meerdere keren al gehad. Bij mij zijn ze altijd heel sterk geweest.
