Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer LSD met iemand

1e keer LSD met iemand

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
van waar kom je en hoe oud ben je ?
dan weet iedereen wat meer over je...
vertel wat over jezelf
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet of dit mag dus zal het kort houden :rolleyes:

Binnenkort wil ik ook een reis maken met LSD..Het enigste probleem is dat ik in mijn vriendenkring niemand heb die dit wil doen en durft :confused: Zo heb ik al eerder in me eentje paddo's genomen met 5 nuchtere mensen die je niet zo serieus nemen :cry: Ik denk ook dat het ook leuker is om met meerdere mensen te trippen op hetzelfde moment.

Nu is mijn vraag of er mensen zijn op dit forum waar ik een keer ook LSD mee kan doen.. :)

Klein groepje of gewoon met ze tweeën..

Klinkt een beetje raar, maar anders komt het er nooit van :grin:

Ben 23 jaar en kom uit Dordrecht..
Werk full-time op kantoor bij de geel/rode "Schelp"
Serieus en relaxed :stoned:

Ciao!
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#3
lucifer in the sky zei:
van waar kom je en hoe oud ben je ?
dan weet iedereen wat meer over je...
vertel wat over jezelf
Klik om te vergroten...

Even erbij gezet...thx! Tijd om me bed in te duiken...wat duren de dagen tog kort op sommige momenten :beer:
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom niet gewoon in je eentje?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met meerderen trippen is leuker, alleen trippen is leerzamer.
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echelon zei:
Waarom niet gewoon in je eentje?
Klik om te vergroten...

Is dat verstandig als eerste keer denk je :grin: :rock:
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb alle drugs altijd eerst alleen uitgeprobeerd.
Dat werkt voor mij t prettigst (verschilt natuurlijk van persoon tot persoon)

maar goed... je bent een weldenkend persoon. je kunt jezelf wel handelen op LSD, trust me. Een LSD trip is stuurbaar en over het algemeen vrij mild.

en mocht je 'bad' gaan... dan ben je gewoon weer een (mooie) ervaring rijker.
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Echelon zei:
Ik heb alle drugs altijd eerst alleen uitgeprobeerd.
Dat werkt voor mij t prettigst (verschilt natuurlijk van persoon tot persoon)

maar goed... je bent een weldenkend persoon. je kunt jezelf wel handelen op LSD, trust me. Een LSD trip is stuurbaar en over het algemeen vrij mild.

en mocht je 'bad' gaan... dan ben je gewoon weer een (mooie) ervaring rijker.
Klik om te vergroten...

Opzich doe ik veel alleen...maar omdat ik tog heftige tripreports lees vraag ik me af of het geen kwaad kan dat ik gekke dingen ga doen als ik alleen ben. Gezondheid is tog belangrijker voor mij :)

Maar kan ik eruit concluderen dat je dus wel je hoofd erbij hebt.. en nog jezelf kan sturen :P NIet zoals bij Salvia :hearteyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je niet te veel neemt heb je je kop er nog wel bij hoor. Maar toen ik één van mn beste vrienden voor het eerst een halve maya voerde werd hij ook al bijna gek. Waarmee ik dus wil zeggen dat 'te veel' erg afhankelijk is van de persoon.
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Echelon zei:
ja absoluut. je blijft gewoon jezelf en je bent je echt wel bewust van het feit dat je stimuli anders interpreteert.
De mensen op dit forum die 'rare dingen' doen tijdens een LSD trip dikken het verhaal aan of hebben ontzettend veel genomen.
Klik om te vergroten...

Bedankt! Ga er nog even de tijd voor nemen en er over lezen op het forum...En daarna kijken of ik het Überhaupt kan vinden :sunglasses: Eerst gewoon goed informeren, doe ik altijd voordat ik iets neem...Volgens mij voorkomt dat voor een groot deel ook een kans op een "badtrip" :)

Voor mensen die het wel willen doen of ook voor de 1e keer die hetzelfde heeft als mij...Laat even een bericht achter of PM... Niet om gelijk iets af te spreken, maar eerst wat lullen over msn ofzo :beer:
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#11
had je niet het idee dat hij zich gewoon aanstelde?
Ik heb vaak het idee dat mensen zichzelf gewoon gek maken omdat ze de (illusie van) controle kwijtraken.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
als je nou niet zo ver weg woonde kon je wel een keer met ons meetrippen :grin:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou iemand zoeken die je kent en vertrouwd, desnoods alleen trippen maar met sitter...
LSD voor beginners kan helemaal perfect zijn, of juist een ultra baddie...

Heb je al ge-experimenteerd met het lichtere spul als paddo's???
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je meot het natuurlijk zelf weten,

Maar ik vind het zelf nogal onverstandig om met je hyves op een drugsforum te gaan zitten.. vooral als je bij een bedrijf als shell werkt..
Zelf weten natuurlijk :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou ook toch iemand zoeken die je langer kent en die je goed vertrouwd, dat is in een trip toch wel erg handig omdat je mensen snel intens leert kennen als je zelf tript en met vertrouwde vrienden heb je meer zekerheid dat het goed zit.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mja als ge het alleen neemt raad ik u aan om vooraf goed voor te bereiden en u goed in u hoofd te prenten dat het binnen max 8u allemaal voorbij is. Raad toch aan om het te doen met iemand die je goed kent, maar je bent 23 en als je nog niet zoveel geëxperimenteerd heb zal je mentaal wel redelijk sterk zijn
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Opa zei:
Ik zou iemand zoeken die je kent en vertrouwd, desnoods alleen trippen maar met sitter...
LSD voor beginners kan helemaal perfect zijn, of juist een ultra baddie...

Heb je al ge-experimenteerd met het lichtere spul als paddo's???
Klik om te vergroten...

Paar keer paddo's gedaan...zowel hele porties als dubbele.. Maar vond het wel meevallen waren mexicaanse :)
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mirrorball zei:
Je meot het natuurlijk zelf weten,

Maar ik vind het zelf nogal onverstandig om met je hyves op een drugsforum te gaan zitten.. vooral als je bij een bedrijf als shell werkt..
Zelf weten natuurlijk :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nu je het erover hebt :grin: - tog maar ff weggehaald :wink:
a
acidshamanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je moet doen wat voor jou goed voelt. Als je liever de eerste keer met iemand doet, moet je dat gewoon doen.

Houd in ieder geval vitamine C bij de hand, liefst als poeder. Wil je de trip afbouwen, neem je drie gram vitamine C in vruchtensap. Zie topic:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=19482&p=561991#p561991

Wat ook kan helpen is een rustige meditatie CD met geleide visualisatie. Als je op andere gedachten wilt komen zet je gewoon doe Cd op en laat je jezelf meenemen.
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#20
k snap tot op zekere hoogte wel waarom het 'bad' gaan steeds aangehaald word... maar er word ontzettend de nadruk op gelegd door de meesten hier.

je situatie, elke situatie (ook als je drugs gebruikt) is neutraal. De interpretatie van een situatie, positief dan wel negatief is een projectie van het ego.

Mocht je dus bijvoorbeeld angstig worden tijdens je trip... ga dan niet para lopen doen. ga gewoon na waarom je angstig bent. onderzoek het. Juist een middel als LSD stelt je in de prachtige gelegenheid om dat onbevooroordeeld te doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."