#1
van waar kom je en hoe oud ben je ?
dan weet iedereen wat meer over je...
vertel wat over jezelf
dan weet iedereen wat meer over je...
vertel wat over jezelf
lucifer in the sky zei:van waar kom je en hoe oud ben je ?
dan weet iedereen wat meer over je...
vertel wat over jezelf

Echelon zei:Waarom niet gewoon in je eentje?

Echelon zei:Ik heb alle drugs altijd eerst alleen uitgeprobeerd.
Dat werkt voor mij t prettigst (verschilt natuurlijk van persoon tot persoon)
maar goed... je bent een weldenkend persoon. je kunt jezelf wel handelen op LSD, trust me. Een LSD trip is stuurbaar en over het algemeen vrij mild.
en mocht je 'bad' gaan... dan ben je gewoon weer een (mooie) ervaring rijker.
Echelon zei:ja absoluut. je blijft gewoon jezelf en je bent je echt wel bewust van het feit dat je stimuli anders interpreteert.
De mensen op dit forum die 'rare dingen' doen tijdens een LSD trip dikken het verhaal aan of hebben ontzettend veel genomen.


Opa zei:Ik zou iemand zoeken die je kent en vertrouwd, desnoods alleen trippen maar met sitter...
LSD voor beginners kan helemaal perfect zijn, of juist een ultra baddie...
Heb je al ge-experimenteerd met het lichtere spul als paddo's???
Mirrorball zei:Je meot het natuurlijk zelf weten,
Maar ik vind het zelf nogal onverstandig om met je hyves op een drugsforum te gaan zitten.. vooral als je bij een bedrijf als shell werkt..
Zelf weten natuurlijk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."