Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsna hoeveel keer kan je alleen trippen?

na hoeveel keer kan je alleen trippen?

41 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon proberen en dan zie je wel als het verstandig was of niet.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey ik had een vraagje na hoeveel keer LSD raden jullie aan om het een keer alleen te doen?

Want ik heb nu net me nieuwe kamer die me heeeeeeeeeeeeeel mooi lijkt om een keer in te trippen alleen is er altijd wel iemand thuis dus me wat vrienden hier gaan zitten trippen lijkt me lastig :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat ligt puur aan de persoon en ik denk niet dat je dat zo kan zeggen.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
na 5,34 keer trippen kan je pas alleen gaan trippen. Als je probeert eerder in je eentje te trippen zal er altijd een ander mannetje achter je aan lopen die ook aan het trippen is.

(man, ga gewoon in je eentje trippen als je daar zin in hebt. En als het je niet helemaal lekker zit, of het nog iets te eng vind dan doe je het gewoon niet. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn)
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inhale zei:
na 5,34 keer trippen kan je pas alleen gaan trippen. Als je probeert eerder in je eentje te trippen zal er altijd een ander mannetje achter je aan lopen die ook aan het trippen is.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Maar die 5,34 in een afronding hè, dat je 't even weet!

OT: When you feel ready mate!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inhale zei:
na 5,34 keer trippen kan je pas alleen gaan trippen. Als je probeert eerder in je eentje te trippen zal er altijd een ander mannetje achter je aan lopen die ook aan het trippen is.

(man, ga gewoon in je eentje trippen als je daar zin in hebt. En als het je niet helemaal lekker zit, of het nog iets te eng vind dan doe je het gewoon niet. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn)
Klik om te vergroten...

Lol das waar meschien vanf dan maar even :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
wobble zei:
Inhale zei:
na 5,34 keer trippen kan je pas alleen gaan trippen. Als je probeert eerder in je eentje te trippen zal er altijd een ander mannetje achter je aan lopen die ook aan het trippen is.

(man, ga gewoon in je eentje trippen als je daar zin in hebt. En als het je niet helemaal lekker zit, of het nog iets te eng vind dan doe je het gewoon niet. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn)
Klik om te vergroten...

Lol das waar meschien vanf dan maar even :grin:
Klik om te vergroten...

Hoe drukker je je er over maakt hoe minder het zal zijn. Gewoon naar binnen gooien en genieten maar :beer:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Patrick a.k.a Spaceface zei:
wobble zei:
Inhale zei:
na 5,34 keer trippen kan je pas alleen gaan trippen. Als je probeert eerder in je eentje te trippen zal er altijd een ander mannetje achter je aan lopen die ook aan het trippen is.

(man, ga gewoon in je eentje trippen als je daar zin in hebt. En als het je niet helemaal lekker zit, of het nog iets te eng vind dan doe je het gewoon niet. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn)
Klik om te vergroten...

Lol das waar meschien vanf dan maar even :grin:
Klik om te vergroten...

Hoe drukker je je er over maakt hoe minder het zal zijn. Gewoon naar binnen gooien en genieten maar :beer:
Klik om te vergroten...

Ja precies, ik kijk straks nog even meschien dat er 2 vrienden mee gaan maar das nog niet zekker anders doe ik het wel alleen :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
have fun kerel
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
zegel net gedropt samen met een maat :grin: ouders weg en dan straks lekker een loopje maken :grin:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
wobble zei:
zegel net gedropt samen met een maat :grin: ouders weg en dan straks lekker een loopje maken :grin:
Klik om te vergroten...

have funnn!!!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Patrick a.k.a Spaceface zei:
wobble zei:
zegel net gedropt samen met een maat :grin: ouders weg en dan straks lekker een loopje maken :grin:
Klik om te vergroten...

have funnn!!!
Klik om te vergroten...

is wel gelukt :grin: allemaal mensen ontmoet en ik heb dirtbag en wodansman gezien in de kroeg :sunglasses: en heel veel mensen gezien die net zo hard als niet harder dan on tripte en ik zit nu nog steeds lekker te spacen :grin: nu ga ik ff lekker gamen :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb na 18 keer LSD nog steeds niet in mijn eentje getript. Wel af en toe een gedeelte van de trip alleen maar ik vind het sowieso erg leuk om mijn trips te delen met mensen. Ik denk dat er geen aantal trips te noemen is na hoe vaak je alleen kan trippen, dat is denk ik enorm persoons gebonden. Vanaf een trip of 4-5 kan je meestal zeggen dat je de stof redelijk kent en dan is een lage of medium dosis alleen als je dat graag wil denk ik wel te doen.
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#14
In gezelschap trippen vind ik vreemd, dan reageer ik wazig en ontstaat er een vage niet gestroomlijnde sociale situatie. In mn eentje trippen vind ik een stuk makkelijker en relaxter dus.
W
WamboLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik was btw die maat die meedeed^^
ik vond het niet zo onwijs speciaal btw.
Ik had me toch iets meer verw8 van lsd =(
maar volgende keer doe ik weer gezellig mee, of ik neem een combo ^^
en dit forum heeft een nieuwe dude erbij :openmouth: :grin:

Conclussie:
een gezellige nacht vol met gare ervaringen met fucked up junks :grin:
W
WamboLid
01-01-2024, 00:00
#16
PipstothePoX zei:
In gezelschap trippen vind ik vreemd, dan reageer ik wazig en ontstaat er een vage niet gestroomlijnde sociale situatie. In mn eentje trippen vind ik een stuk makkelijker en relaxter dus.
Klik om te vergroten...

Maar Wobble en ik kennen elkaar al onze hele leven, dus dat was niet zo'n probleem.
maar het is leuker als je het met een groepje doet, waarvan je wel iedereen blind vertrouwd.

volgende keer gaik met meer man, dan ga ik even checken of het bruter is met weinig man of bruter met meer man =P

dit was ook de eerste keer LSD voor mij =o
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vind dat als je samen tript er meer verwarring ontstaat, echt leuk als je elkaar zo in de war kunt brengen.
ik denk als je de hele trip alleen tript veel kans hebt om te blijven steken ? namelijk dat je dan niks kunt zeggen tegen iemand, en het allemaal in je hoofd verwerkt !
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Ik heb na 18 keer LSD nog steeds niet in mijn eentje getript. Wel af en toe een gedeelte van de trip alleen maar ik vind het sowieso erg leuk om mijn trips te delen met mensen. Ik denk dat er geen aantal trips te noemen is na hoe vaak je alleen kan trippen, dat is denk ik enorm persoons gebonden. Vanaf een trip of 4-5 kan je meestal zeggen dat je de stof redelijk kent en dan is een lage of medium dosis alleen als je dat graag wil denk ik wel te doen.
Klik om te vergroten...

ja ik ging aan het einde van de trip ook nog ff alleen op me kamer zitten maar toen werkte ik toch wel dat alleen ook niets voor mij is was wel leuk maar een volle trip zou veelste lang duren denk als ik alleen ben :)

Vond het wel leuk dat deze trip anders was veel minder visuele effecten maar meer gevoel vergeleken met me vorige :)
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#19
blijven steken is een mythe.
mijn voorbereidingen voor het 'garanderen' van controle zijn :
-de vooraf vastgestelde absolute zekerheid dat ik geen bezoek kan krijgen of verplichtingen heb die dag. (vooral bij een sterkere trip beschik ik gewoon niet over de vaardigheid dit vast te stellen zonder in een maal-loop te komen en met deze voorbereiding voorkom ik dat)
-makkelijk bereikbare 8-10 uur aan domme familie films bij de hand (Iets hoeft maar een beetje interessant te zijn om volledig mijn aandacht te trekken onder lsd. Van dit feit gebruik makende, kan ik dus elke eventuele gedachtemaal onderbreken.)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#20
lucifer in the sky zei:
ik vind dat als je samen tript er meer verwarring ontstaat, echt leuk als je elkaar zo in de war kunt brengen.
ik denk als je de hele trip alleen tript veel kans hebt om te blijven steken ? namelijk dat je dan niks kunt zeggen tegen iemand, en het allemaal in je hoofd verwerkt !
Klik om te vergroten...

ind die verwaring is altijd heerlijk en zo grappig om iedereen de heele tijd HUH?! he?! te horen roepen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."