Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaf.. Ik trip best weg op 50-60 ug?!

Maf.. Ik trip best weg op 50-60 ug?!

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Relaxed !:)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, en dat is dus redelijk vreemd voor mij, sinds ik over het algemeen dosissen van 200+ nodig heb om een beetje visueel fijn te gaan. Misschien dat ik voor het eerst trip sinds m'n grote verander-het-hele-leven trip van oud en nieuw, sinds ik positief in het leven sta? Ik heb zo'n theorie dat m'n darkside daarvoor lsd zat te onderdrukken of zo.. Tot ik zoveel nam dat die totaal werd Weggevaagd en doodgemaakt :).

Nou ja, ik heb vandaag dus met een vriendin een lichte trip genomen (50-65 ug) en ik trip alsof ik "Normaal" 250 of zoiets heb. Ik vind het wel fijn hoor :grin:. Had alleen totaal niet verwacht dat het zo'n trip zou worden op zo'n lage dosis.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
gaaaaaaaaahst hou op please
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
moet je zeker blij met zijn. hoef je ng maar 1 zegel te nemen inplaats van 2 of meer. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
dude je zoekt er wel heel veel achter nu...
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je zo doorgaat trip je straks op 0 ug. 24/7.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
chill toch dat je nu minder nodig heb om te trippen en fijn dat je sinds je laatste trip zo goed positief in het leven staat :grin:

RSW zei:
Als je zo doorgaat trip je straks op 0 ug. 24/7.
Klik om te vergroten...

hppd :openmouth:!!!!!
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
RSW zei:
Als je zo doorgaat trip je straks op 0 ug. 24/7.
Klik om te vergroten...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben nu wel uitgetript :tearsofjoy: .
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Ik ben nu wel uitgetript :tearsofjoy: .
Klik om te vergroten...

das ook chill weer ff normaal zijn fftjes dan niet te lang natuurlijk...
:P
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom in godsnaam steeds een topic maken met alles wat je zegt?
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#12
RSW zei:
Als je zo doorgaat trip je straks op 0 ug. 24/7.
Klik om te vergroten...
lol,AT wat heb jij toch een fantasie,waar blijf je het uithalen? :tearsofjoy:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je positief in het leven staat ben je gewoon sneller tevreden. C'est la vie :wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
idd ban die man, hij lijkt wel zo'n spambot
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hij betaald zijn broertje om boeiende verhalen voor hem te verzinnen ^^

(Ik zou zelf eigenlijk denken dat het andersom zou gaan, als je negatief in het leven staat dat je van veel minder al zwaar scheef gaat, aangezien bad trips over het algemeen veel harder zijn de de positieve variant. Enigszins ongegronde theorie, maar alsnog :tongueout: )
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom heeft vogel trouwens opeens 2 accounts?
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#17
met 20ug trip ik de hele dag , maar dan wel zonder visuals,,
het voeld een beetje vaag zoeen 1/8ste zegel, kleuren vallen meer op,, geen visuals

met 40 ug iets intenser ,, plus 1 kortdurende mooie symetrische visual
Maf ? welnee ,, dat zijn fleurige kleurige LSD-lichtstralen,,
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#18
met 20 ug een hele dag trippen,meen je dat nu? :openmouth:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja echt waar,, meestal moet ik op een dag dat ik drugs genomen heb,,
eerst slapen en dromen ,voordat ik weer volledig nuchter kan worden
jullie denken ,, dat je zeker zomaar nuchter word opeens zomaar,, spontaan
ik leg een zegel op onder me tong , en binnen korte tijd werkt het al bij me ,,
ik ben een beetje gevoelig denk,
ik word van een joint ook niet na 4 uur zomaar helemaal inéén keer nuchter,,
slapen doet echt wonderen ,
sommige mensen vragen wel is aan me ,, ik moet zo naar huis toe,, naar me pappie en mammie
denk je dat ze wat aan me ogen kunnen zien,,
na een nachtje slapen ,, zien ze dat niet meer,, zeg ik dan altijd maar
oja als je je trip laat innneemt en daardoor dus niet kan slapen,,
en je gaat dan dus overdag ook niet slapen,, omdat dat bijvoorbeeld niet lukt omdat de zon door het gordijn in je ogen schijnt,, ja dan blijf je nog langer in je trip,,
de visuals zijn dan wel weg,, maar je bent dan toch nog niet nuchter :confused:
lekker maffen in dromenland ,, daarmee word je echt nuchter,
ik voel me de hele week zo fit en energiek , vrolijk en met veel plezier in me bol,,
andere mensen denken dat ze nuchter zijn , en gaan weer de sleur in van werken,,
voor die hele week had ik natuurlijk wel meer nodig als 50-60 ug :P
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wauw, vogel, dat is het meest coherente verhaal dat ik je tot nu toe heb zien opschrijven.
Ga zo door,,,,,, !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."