#1
Ja, en dat is dus redelijk vreemd voor mij, sinds ik over het algemeen dosissen van 200+ nodig heb om een beetje visueel fijn te gaan. Misschien dat ik voor het eerst trip sinds m'n grote verander-het-hele-leven trip van oud en nieuw, sinds ik positief in het leven sta? Ik heb zo'n theorie dat m'n darkside daarvoor lsd zat te onderdrukken of zo.. Tot ik zoveel nam dat die totaal werd Weggevaagd en doodgemaakt
.
Nou ja, ik heb vandaag dus met een vriendin een lichte trip genomen (50-65 ug) en ik trip alsof ik "Normaal" 250 of zoiets heb. Ik vind het wel fijn hoor
. Had alleen totaal niet verwacht dat het zo'n trip zou worden op zo'n lage dosis.
Nou ja, ik heb vandaag dus met een vriendin een lichte trip genomen (50-65 ug) en ik trip alsof ik "Normaal" 250 of zoiets heb. Ik vind het wel fijn hoor

zeer graag over iemand heen,,