#1
Gewoon opvreten dus de resterende papietjes
Thanxx voor de support gasten![:wink:]()
Thanxx voor de support gasten
Jij zelf?0penmindeD zei:^^ daar hebben we weer zo'n spamboer.
Ik begreep 'm wel hoor. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Niet reageren -> reporten!vode zei:Als mensen nou eens niet meer reageren op spambots dan verhelpt dat veel verwarring want die posts worden toch verwijderd.![]()
gNuxx zei:Die metaal smaak heb ik ook met Hoffman zegels. Ik denk dat je gewoon zwakke zegeltjes hebt.
En over dat het niet sterker voelde toen je na 2 uur nog 1 erbij nam, dat komt omdat alle LSD die je binnen 30min na je eerste inname nog wel versterkend werkt, maar alles wat 30min na je eerste inname is, werkt alleen maar verlengend. Zoiets was het
Dus drop de volgende keer gewoon 2 zegeltjes in 1 keer, en dan kijken of je meer geamuseerd bent![]()
gNuxx zei:Die metaal smaak heb ik ook met Hoffman zegels. Ik denk dat je gewoon zwakke zegeltjes hebt.
En over dat het niet sterker voelde toen je na 2 uur nog 1 erbij nam, dat komt omdat alle LSD die je binnen 30min na je eerste inname nog wel versterkend werkt, maar alles wat 30min na je eerste inname is, werkt alleen maar verlengend. Zoiets was het
Dus drop de volgende keer gewoon 2 zegeltjes in 1 keer, en dan kijken of je meer geamuseerd bent![]()

ExceptionalInsight zei:
Dat is meestal de bedoeling. Wat deed jij ermee dan?0penmindeD zei:Misschien is het dan een plan om er een paar op te eten.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat het meestal de bedoeling is dat je ze opeet. Het gaat niet om de hoeveelheid zegels, maar om de hoeveelheid microgrammen.0penmindeD zei:Meestal? Dacht dat meestal 1 zegel wel voldoende was.
2 uur nadat ik de eerste heb genomen heb ik de 2e erbij genomen, maar er gebeurde niet zo gek veel bijzonders.
Wacky zei:Die smaak is bekend, ik heb mij laten vertellen dat dit een laagje is dat erop gedaan word om de lsd te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Of dit klopt weet ik niet, maar iig zijn er genoeg zegels met een vies bitter smaakje die het prima doen.
bringabong zei:Wacky zei:Die smaak is bekend, ik heb mij laten vertellen dat dit een laagje is dat erop gedaan word om de lsd te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Of dit klopt weet ik niet, maar iig zijn er genoeg zegels met een vies bitter smaakje die het prima doen.
Lijkt me sterk, het is eerder de inkt of andere stoffen in het papier/karton die je proeft.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."