#1
gNuxx zei:Die metaal smaak heb ik ook met Hoffman zegels. Ik denk dat je gewoon zwakke zegeltjes hebt.
En over dat het niet sterker voelde toen je na 2 uur nog 1 erbij nam, dat komt omdat alle LSD die je binnen 30min na je eerste inname nog wel versterkend werkt, maar alles wat 30min na je eerste inname is, werkt alleen maar verlengend. Zoiets was het
Dus drop de volgende keer gewoon 2 zegeltjes in 1 keer, en dan kijken of je meer geamuseerd bent![]()
Dit kan inderdaad wel kloppen, van het weekend heb ik er 2 tegelijk gedropt en dat ging lekker
