Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD?

LSD?

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na lang speurwerk heb ik eindelijk lsd weten te scoren, dit heb ik niet laten testen oid maar afgelopen zaterdag zelf 1 opgesmikkeld. Op een gegeven moment had ik een bepaalde metaalachtige smaak in mijn smoel, herkent iemand dit? Ik dacht namelijk dat LSD smaakloos was :confused:
De neon-visuals zoals vaak beschreven bleven achterwege, enkel lichte visuals waren er te zien. Dit was wel duidelijk anders dan bij paddo's, maar lang niet zulke overtuigende visuals als dat ik met mijn shrooms heb :tearsofjoy:
Ook kreeg ik een vreetkick, erg maf wat ik niet verwachtte, zak chips en chocoladekoekjes vielen binnen enkele minuten ten prooi. En echt 8-12 uur kunnen trippen is er natuurlijk ook niet van gekomen, helaas.
Vraag me dus af of dit wel acid was, ja je kan moeilijk wat anders dan LSD op een zegel druppelen, maar in de US weten ze daar wel raad mee. Las gisteren dat ze daar RC's op zegels knallen en als LSD verkopen, alleen zijn deze zegels wat groter dan gebruikelijke zegels waardoor ze zo weer makkelijker te herkennen zouden zijn.
Door dit alles heb ik er twijfels aan of ik hier wel LSD heb liggen, in Nederland kennen we dit probleem niet voor zo ver ik weet. Of ik heb gewoon slechte, laaggedoseerde acid?
Kan iemand mij hiermee helpen, ik heb er nog 8 liggen namelijk :tearsofjoy:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een vreetkick van LSD? What the fuck joh, ik weet nog dat ik een broodje kaas probeerde te eten en dat het voelde alsof Chuck Norris me een roundhouse kick op me kaken gaf :openmouth: En LSD is volgens mij gewoon smaakloos.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
0penmindeD zei:
ik heb gewoon slechte, laaggedoseerde acid
Klik om te vergroten...
Dat.

Testen hè.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chuck Norris, op deze leeftijd, uitkijken dat ie zelf niks breekt :tearsofjoy:
Hmmm ik vraag me af wat ik nou weer heb geprobeerd, iig leuk voor in je rijtje met ervaringen :grin:
Ik blowde trouwens wel ernaast, maar dat dat een vreetkick kan triggeren lijkt me sterk ook omdat ik dag in dag uit weed rook.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
0penmindeD zei:
ik heb gewoon slechte, laaggedoseerde acid
Klik om te vergroten...
Dat.

Testen hè.
Klik om te vergroten...

Misschien is het dan een plan om er een paar op te eten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
0penmindeD zei:
Misschien is het dan een plan om er een paar op te eten.
Klik om te vergroten...
Dat is meestal de bedoeling. Wat deed jij ermee dan?
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meestal? Dacht dat meestal 1 zegel wel voldoende was.
2 uur nadat ik de eerste heb genomen heb ik de 2e erbij genomen, maar er gebeurde niet zo gek veel bijzonders.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
0penmindeD zei:
Meestal? Dacht dat meestal 1 zegel wel voldoende was.
2 uur nadat ik de eerste heb genomen heb ik de 2e erbij genomen, maar er gebeurde niet zo gek veel bijzonders.
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat het meestal de bedoeling is dat je ze opeet. Het gaat niet om de hoeveelheid zegels, maar om de hoeveelheid microgrammen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
maar zegels die zo zwak zijn dat 2 stuks geen noemenswaardig effect hebben is wel appart. Meestal zijn ze 50-70 ug, wat volgens mij precies genoeg is voor iemand die een beetje normaal wil trippen (net zoals een normaal portie paddos zeg maar). Als 2 niet werken zouden ze minder dan 25ug moeten zijn, das wel heel triest.

Die smaak is bekend, ik heb mij laten vertellen dat dit een laagje is dat erop gedaan word om de lsd te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Of dit klopt weet ik niet, maar iig zijn er genoeg zegels met een vies bitter smaakje die het prima doen.

Je had niet toevallig in de dagen daarvoor nog paddos gebruikt ? Er is een kruistollerantie, en de eerste paar dagen is die tollerantie zeer sterk en is het effect zeker gehalveerd.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik heb 2 weekenden daarvoor op paddo's getript, dat kan natuurlijk ook meespelen.
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wacky zei:
Die smaak is bekend, ik heb mij laten vertellen dat dit een laagje is dat erop gedaan word om de lsd te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Of dit klopt weet ik niet, maar iig zijn er genoeg zegels met een vies bitter smaakje die het prima doen.
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk, het is eerder de inkt of andere stoffen in het papier/karton die je proeft.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
bringabong zei:
Wacky zei:
Die smaak is bekend, ik heb mij laten vertellen dat dit een laagje is dat erop gedaan word om de lsd te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Of dit klopt weet ik niet, maar iig zijn er genoeg zegels met een vies bitter smaakje die het prima doen.
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk, het is eerder de inkt of andere stoffen in het papier/karton die je proeft.
Klik om te vergroten...

Ik denk eerlijk gezegd de soort inkt, ik heb het ALTIJD met hofmann vellen, dat ze smerig zijn, en dat waren best uiteenlopende dosissen, andere vellen heb ik nog nooit smerige zegels van gehad. Ik denk dus dat het de inkt is eigenlijk. Genoeg smerige zegels gehad waar echt alleen LSD op bleek te zitten volgens de mensen van het test punt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Een RC op een zegels is Dragon Fly of DOB.

duurt veel langer ..

En eten op de lsd is heerlijk.

:hearteyes:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gewoon opvreten dus de resterende papietjes :mrgreen:
Thanxx voor de support gasten :wink:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#15
:tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
0penmindeD zei:
^^ daar hebben we weer zo'n spamboer.
Klik om te vergroten...
Jij zelf?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als mensen nou eens niet meer reageren op spambots dan verhelpt dat veel verwarring want die posts worden toch verwijderd. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
vode zei:
Als mensen nou eens niet meer reageren op spambots dan verhelpt dat veel verwarring want die posts worden toch verwijderd. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik begreep 'm wel hoor. Het kan niet vaak genoeg gezegd worden. Niet reageren -> reporten!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Die metaal smaak heb ik ook met Hoffman zegels. Ik denk dat je gewoon zwakke zegeltjes hebt.
En over dat het niet sterker voelde toen je na 2 uur nog 1 erbij nam, dat komt omdat alle LSD die je binnen 30min na je eerste inname nog wel versterkend werkt, maar alles wat 30min na je eerste inname is, werkt alleen maar verlengend. Zoiets was het :wink:

Dus drop de volgende keer gewoon 2 zegeltjes in 1 keer, en dan kijken of je meer geamuseerd bent :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
gNuxx zei:
Die metaal smaak heb ik ook met Hoffman zegels. Ik denk dat je gewoon zwakke zegeltjes hebt.
En over dat het niet sterker voelde toen je na 2 uur nog 1 erbij nam, dat komt omdat alle LSD die je binnen 30min na je eerste inname nog wel versterkend werkt, maar alles wat 30min na je eerste inname is, werkt alleen maar verlengend. Zoiets was het :wink:

Dus drop de volgende keer gewoon 2 zegeltjes in 1 keer, en dan kijken of je meer geamuseerd bent :wink:
Klik om te vergroten...

Heb je hier een bron voor want hier ben ik zelf erg benieuwd naar. Heb op internet gelezen dat het na een uur niet meer kan maar heb ook gelezen dat het na 2 uur niet meer kan.
Heb zelf wel eens meegemaakt dat ik van 1tje extra na 2 uur nix merkte.

Heb ook een keer om half 1 smiddags een zegel genomen, écht getript tot een uurtje of 7 en om 9 uur nog 2 zegels genomen en toen snachts nog even bizar hard getript.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."