Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeetje informatie over lsd

beetje informatie over lsd

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb nog nooit iets anders gedaan dan weed en hasj. en ik wil ook niets anders
xtc,coke en al die andere troep moe ik niet hebben en verdovende midellen ook niet!!
Klik om te vergroten...

dan is LSD toch een te grote stap, informeer je eerst goed.
ga eens naar de smartshop en kijk daar eens voor een leuk natuurlijk produckt.
bv truffels, salvia of ...
je hebt nog genoeg tijd om LSD of ... te proberen. het best wacht je zolang als mogelijk met het gebruiken van drugs want je bent op dit moment nog 16, je lichaam is nog volop aan het groeien en drugs kan deze groei vertragen of er kunnen problemen van komen.
Ik weet hoe je je voelt, de nieuwsgierigheid,... ik was zelf ook zo.
maar neem je tijd en als de dag daar is dan zal de LSD je met open armen ontvangen in de prachtige wereld van acid.
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSDmathXtc zei:
ik heb nog nooit iets anders gedaan dan weed en hasj. en ik wil ook niets anders
xtc,coke en al die andere troep moe ik niet hebben en verdovende midellen ook niet!!
Klik om te vergroten...

dan is LSD toch een te grote stap, informeer je eerst goed.
ga eens naar de smartshop en kijk daar eens voor een leuk natuurlijk produckt.
bv truffels, salvia of ...
je hebt nog genoeg tijd om LSD of ... te proberen. het best wacht je zolang als mogelijk met het gebruiken van drugs want je bent op dit moment nog 16, je lichaam is nog volop aan het groeien en drugs kan deze groei vertragen of er kunnen problemen van komen.
Ik weet hoe je je voelt, de nieuwsgierigheid,... ik was zelf ook zo.
maar neem je tijd en als de dag daar is dan zal de LSD je met open armen ontvangen in de prachtige wereld van acid.
Klik om te vergroten...


ja oke! ik ga eerst expirimenteren met smartschop toestand
en waneer ik 18 of ouder lsd pakken!
maar ik woon in belgie! en we hebben geen smartschop!
kan ik dat via internet betellen en dan naar belgie verzenden?
en wat zou je mij aan raden voor mijn eerste visuele trip?
en via welke site moet ik bestellen?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan naar Nederland gaan en een smartshop bezoeken, voor internet is azarius altijd een aanrader, zie de banner bovenaan!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja oke! ik ga eerst expirimenteren met smartschop toestand
en waneer ik 18 of ouder lsd pakken!
maar ik woon in belgie! en we hebben geen smartschop!
kan ik dat via internet betellen en dan naar belgie verzenden?
en wat zou je mij aan raden voor mijn eerste visuele trip?
en via welke site moet ik bestellen?
Klik om te vergroten...

wijze beslissing,
op de site van azarius (zie helemaal bovenaan) heb je de keuze uit vele natuur drugsjes,
hier staat ook uitleg bij wat het doet,...
dingen die aan te raden zijn...
- truffels
- salvia
- kratom
- LSA
- ...
veel succes en tripgenot toegewenst.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
3xplor3r zei:
Neem 50 mics als je volledig relaxed bent (dus geen rotgevoel, geen depressie, geen heimwee etc). Kan niks fout gaan in die mindstate als je het gewoon in je kamer doet, telefoon uit, matras op de grond, niks breekbaars in de buurt, deur op slot, genoeg water in de buurt en wat fruit, boterhammetjes, snoep etc.. muziek aan, een vrolijk filmpje, gamen, foto's kijken, niet teveel licht in je kamer.

En de volgende keer, mits het goed is bevallen, 100mics.

Luister vooral niet naar al die guru's met een hoge post count die denken de enigen te zijn die ervaring met drugs hebben en denken te kunnen beoordelen of iemand waardig genoeg is om een drug te nemen, of dat je de juiste (lees hun eigen) redenering hanteert om het te nemen :wink:

Ik bedoel eentje zei zelfs dat LSD zwaarder is dan paddo's (wat totaal relatief is...), dan weet je gewoon dat men alleen maar post omdat men effe niks te doen heeft, hehe. Maar ja, forum's en de informatie die je daar kan krijgen... :P
Klik om te vergroten...

Hier heb je een punt in, maar iemand van 16 die nog nooit psychoactieve middelen heeft gebruikt gewoon aanraden lsd te pakken ook is het in een lage dosis in ideale omstandigheden lijkt mij nou niet de oplossing.

Zeker met tripmiddelen is het goed om zo lang mogelijk te wachten, totdat het verlangen ernaar zo groot is dat je zeker weet dat je het wilt.

Als je met je laatste zin probeert te zeggen dat dit forum foute informatie verschaft, hoop ik dat jij daar vanaf nu verandering in kan/gaat brengen, aangezien het in mijn ogen qua informatie een kwalitatief goed forum is.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier zijn alle extracten gewoon 1 gram hoor.
Klik om te vergroten...

ah ok, bij ons per o.5gr
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja ik denk wel dat lsd nog een te grote stap is!
ik ga daar nog mee wachten! lsd is geen haast!
ik ga wel op mijn verjaardag! Salvia sage extract 10X uit testen!
dan word ik 17jaar en dat wil ik vieren!
maar nog een belanrijke vraag!
met salia 10X heb je de :
De S-A-L-V-I-A trip schaal onderscheidt 6 stadia van beïnvloeding:
S - Stoned, lichte wietachtige buzz, lachen en interesse in voorwerpen
A - A-logisch denken, oftewel een verandering in het denken
L - Lsd-achtige psychedelische effecten
V - Vliegend tapijt, droomachtige toestand waarin je naar andere tijden of plaatsen kunt reizen
I - Identiteitsverlies, versmelting met voorwerpen, eenwording met het heelal, het goddelijke
A - Anesthesie, verlies van het bewustzijn. Praten en slaapwandelen komen dan voor waarvan de gebruiker achteraf niets meer weet. Afrader !!!

en ik zou graag weten wat de dozering is om in de L - V stadia te zijn!
in gram! en kan ik dat ook in een blaatje rollen zoals een joint?
of moet dit in een pijpje ?puur of met tabak?
ik heb het liefs puur maar weet niet goed of het wel zo is!
want ik rook ook mijn joints puur!
is echt veel beter!! puuuuur!!!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
kan ik dat ook in een blaatje rollen zoals een joint?
of moet dit in een pijpje ?puur of met tabak?
ik heb het liefs puur maar weet niet goed of het wel zo is!
want ik rook ook mijn joints puur.
Klik om te vergroten...

salvia 10x extract is maar 0.5gr dat je krijgt.
dus je moet het met behulp van een pijpje roken.
je neemt een diepe trek en houdt dat zolang mogelijk in (ong. 20sec)
je blaast uit en herhaalt de 1ste stap tot je het voelt opkomen.
succes ermee en happy bday :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier zijn alle extracten gewoon 1 gram hoor.

Verder heb je niet echt doseringen, sowiso eerst licht beginnen maar eigenlijk moet je gewoon zo groot en diep mogelijke heis nemen en die zo lang mogelijk inhouden.

De heftigheid van de trip kun je daarna pas indelen in die schaal..
Wel kun je natuurlijk van een klein beetje niet in de 'hoogste' schaal komen, maar met halve gram doe je denk ik zo'n 2 a 3 keer, hele gram 4 a 6 keer. Althans ik dan.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
LSDmathXtc zei:
Hier zijn alle extracten gewoon 1 gram hoor.
Klik om te vergroten...

ah ok, bij ons per o.5gr
Klik om te vergroten...

Okee, ja heb je ook weer in veel verschillende 'merken'..
Maar maakt natuurlijk niets uit, behalve dat per gram waarsch. iets goedkoper is dan 2 keer een halve.
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#11
ewel

ik zou graag wat willen weten wie deze lsd -drugs maakt
want ik denk toch dat lsd illegaal is
zijn dit gewone burgers (mensen)
of dockters die daarvoor hebben gestudeerd
wat voor mensen maken zo van die lsd-zegels

zijn dit junk's die zelf lsd nemen en die niet te vertrouwen zijn of zijn dat mensen die verandwoordelijk zijn voor wat ze doen?

en draaien ze verschillende geneesmidellen,stoffen,vergif, in de zegels of is dit puur zuivere lsd?

wat voor gevaaren heeft lsd?

en waar kan ik lsd kopen?
wetje ik ben echt nieuwsgierig om lsd te proberen
maar ben nog niet zeker of dit een goed idee is.
ik weet niet wat er mij te wachten staat!
ik heb wel al wat wiet gerookt maar ik ben dit eigenlijk wel beu!

ik wil iets visueel! ik wil in een andere dimencie zijn!
lsd is daar dus het beste middel voor!
waar ik weet daar dus nieks van af!

is daar imand om mij te zeggen wat waar en hoe ik kan trippen?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lees het lsd topic eens helemaal door, vooral de sticky's en bijna al je antwoorden heb je beantwoord.

Succes
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacht nog maar een paar jaartjes :)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#14
maar ben nog niet zeker of dit een goed idee is.
Klik om te vergroten...
is het ook niet...
omdat je wiet beu begint te worden wil je LSD gaan vatte. :confused:
de meeste beginners zien alleen de positieve kantjes van een drugs en niet de gevaren er achter, hierdoor kan het wel eens fout aflopen.
informeer je ten eerste goed en ik zou als beginner eerst testen met wat lichtere drugsjes dan meteen LSD, (bv truffels of paddo's).
in ieder geval veel succes
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mja zoals voor mij raad ik het ook sterk af om gelijk aan de acid te gaan zitte. Beter kijk je eerst of trippen überhaupt wel iets voor je is met middelen zoals paddo's, truffels of een kleine dosis 2C-B ofzo.

Mocht je het toch door willen zetten raad ik zeker aan een sitter bij je te hebben.
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#16
TeKNoZem zei:
Mja zoals voor mij raad ik het ook sterk af om gelijk aan de acid te gaan zitte. Beter kijk je eerst of trippen überhaupt wel iets voor je is met middelen zoals paddo's, truffels of een kleine dosis 2C-B ofzo.

Mocht je het toch door willen zetten raad ik zeker aan een sitter bij je te hebben.
Klik om te vergroten...

maja da is oke ik ga zowizo imand bij mij hebben die nuchter is en waar ik op kan rekenen
is lsd zo'n hard drugs? is dat omidelijk een groote stap?
ik heb een positieve kijk op de wereld ik voel mij gelukkig en ik wil gewoon eens iets visueel
een echt bizare dag hebben om nooit te vergeten ik wil lsd op mij 17de verjaardag!
ik heb nog nooit iets anders gedaan dan weed en hasj. en ik wil ook niets anders
xtc,coke en al die andere troep moe ik niet hebben en verdovende midellen ook niet!!
ik wil nog kunnen nadenken en onthouden wat ik zie en hoor en voel! en trippmidelen zoals lsd is daar voor geschikt of niet is er andere zaken om te trippen want paddo's enzo daar kan ik niet aan geraken!

is lsd echt zwaar te verdragen? is da echt kompleet vershillend dan de echte werkelijkheid?
ik wil da maar 1keer doen ofzo ze!

maar als ik reacties krijg dat mensen met ervaring zeggen beter nog een jaarke of 2 3 te wachten
kan ik dit echter accepteren!
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#17
LSDmathXtc zei:
maar ben nog niet zeker of dit een goed idee is.
Klik om te vergroten...
is het ook niet...
omdat je wiet beu begint te worden wil je LSD gaan vatte. :confused:
de meeste beginners zien alleen de positieve kantjes van een drugs en niet de gevaren er achter, hierdoor kan het wel eens fout aflopen.
informeer je ten eerste goed en ik zou als beginner eerst testen met wat lichtere drugsjes dan meteen LSD, (bv truffels of paddo's).
in ieder geval veel succes
Klik om te vergroten...

beu nie echt da zal ik nooit beu worden maar gewoon ik heb weed ervaren en weet hoe ales voelt en is! en moet ik geen weed!

kijk is zie drugs als een soort van medicein die je op bebaalde vlakken genezen!
zoals ik vroegger toen ik juist 13jaar werd mijn eerst joint rookte
ik was totaal in een aldere wereld ik ben totaal anders beginnen denken!
en die eerst joint ga ik nooit vergeten het heeft mij geholpen.
! ik kijk anders en zie anders dan mijn klas genoten! die zijn zo stom die kijken niet naar de schoonheid van de natuur die kijken aleenmaar naar hun tv en computer die lezen nooit eens een prachtig boek! ne ze gaan alemaal naar stomme electro fuiven niet dak daar iets tegen heb in tegendeel. maar op zo een fuif gaat alles rond sensatie! en gevoel!
en ik streef naar vreiheid en schoonheid en geluk! en dat alemaal door een wekelijkse joint!
ja en nu lsd wil ik eens proberen miss kan ik iets ondekken en zien dat ik daarvoor niet eens aan had gedacht! de ,gelijkheid,de vrijheid,de vrede,de liefde,is de basis van het verlangen naat lsd! sory voor alle schrijf fouten
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#18
zozamusic zei:
LSDmathXtc zei:
maar ben nog niet zeker of dit een goed idee is.
Klik om te vergroten...
is het ook niet...
omdat je wiet beu begint te worden wil je LSD gaan vatte. :confused:
de meeste beginners zien alleen de positieve kantjes van een drugs en niet de gevaren er achter, hierdoor kan het wel eens fout aflopen.
informeer je ten eerste goed en ik zou als beginner eerst testen met wat lichtere drugsjes dan meteen LSD, (bv truffels of paddo's).
in ieder geval veel succes
Klik om te vergroten...

beu nie echt da zal ik nooit beu worden maar gewoon ik heb weed ervaren en weet hoe ales voelt en is! en moet ik geen weed!

kijk is zie drugs als een soort van medicein die je op bebaalde vlakken genezen!
zoals ik vroegger toen ik juist 13jaar werd mijn eerst joint rookte
ik was totaal in een aldere wereld ik ben totaal anders beginnen denken!
en die eerst joint ga ik nooit vergeten het heeft mij geholpen.
! ik kijk anders en zie anders dan mijn klas genoten! die zijn zo stom die kijken niet naar de schoonheid van de natuur die kijken aleenmaar naar hun tv en computer die lezen nooit eens een prachtig boek! ne ze gaan alemaal naar stomme electro fuiven niet dak daar iets tegen heb in tegendeel. maar op zo een fuif gaat alles rond sensatie! en gevoel!
en ik streef naar vreiheid en schoonheid en geluk! en dat alemaal door een wekelijkse joint!
ja en nu lsd wil ik eens proberen miss kan ik iets ondekken en zien dat ik daarvoor niet eens aan had gedacht! de ,gelijkheid,de vrijheid,de vrede,de liefde,is de basis van het verlangen naat lsd! sory voor alle schrijf fouten
Klik om te vergroten...
herkenbaar, enkel heeft LSD dit gevoel nog sterker gemaakt bij me.

Als ik jou was zou ik beginnen met 40-50 µg, dan kan je het middel wat leren kennen zonder echt overweldigd te worden. En enkele weken later zou je een hogere (normale) dosis kunnen nemen omdat je dan al weet wat te verwachten. Niet dat het dan niet overweldigend zal zijn, het verschil tussen 40 en 100 µg is als dag en nacht van elkaar verschillen.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#19
zozamusic zei:
TeKNoZem zei:
maar als ik reacties krijg dat mensen met ervaring zeggen beter nog een jaarke of 2 3 te wachten
kan ik dit echter accepteren!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dit lijkt mij een HEEL goed idee.

btw, hoe komt het dat je zoveel schrijf fouten maakt?
3
3xplor3rLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neem 50 mics als je volledig relaxed bent (dus geen rotgevoel, geen depressie, geen heimwee etc). Kan niks fout gaan in die mindstate als je het gewoon in je kamer doet, telefoon uit, matras op de grond, niks breekbaars in de buurt, deur op slot, genoeg water in de buurt en wat fruit, boterhammetjes, snoep etc.. muziek aan, een vrolijk filmpje, gamen, foto's kijken, niet teveel licht in je kamer.

En de volgende keer, mits het goed is bevallen, 100mics.

Luister vooral niet naar al die guru's met een hoge post count die denken de enigen te zijn die ervaring met drugs hebben en denken te kunnen beoordelen of iemand waardig genoeg is om een drug te nemen, of dat je de juiste (lees hun eigen) redenering hanteert om het te nemen :wink:

Ik bedoel eentje zei zelfs dat LSD zwaarder is dan paddo's (wat totaal relatief is...), dan weet je gewoon dat men alleen maar post omdat men effe niks te doen heeft, hehe. Maar ja, forum's en de informatie die je daar kan krijgen... :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."