#1
Don't: Met dit weer in je 1e lsd trip buiten rond te dwalen.
Don't: Op welke manier dan ook deelnemen aan het verkeer onder lsd.
Ga gewoon lekker meteen op je kamer zitten..
Wat je volgens mijn ervaring kunt verwachten van 60 mic:
1e uur: vaag gevoel, dingen gaan 'golven' en je word wat blijer.
2e uur: je bent het er over eens dat je nu echt aan het trippen bent, je ziet overal patroontjes in die als je er op focust beginnen te bewegen/draaien.Je voelt je ( in de juiste set en setting) super blij en gelukkig
3e uur: blije en gelukkige gevoel bereiken een hoogtepunt, ikzelf noem dit stadium meestal: 'de hippie tijd'.
4e uur: visuals zijn er duidelijk nog steeds en nemen voorlopig nog niet af, wel is het echte gelukkige gevoel weg en beginnen je gedachten op volle toeren te draaien, hierin vind ik dat je echt het hardst tript.
vanaf 5e uur: Alles neemt langzaam af totdat je ongeveer 12 uur verder zit en weer nuchter bent. Eerder ga je ook niet kunnen slapen verwacht ik.
Don't: Op welke manier dan ook deelnemen aan het verkeer onder lsd.
Ga gewoon lekker meteen op je kamer zitten..
Wat je volgens mijn ervaring kunt verwachten van 60 mic:
1e uur: vaag gevoel, dingen gaan 'golven' en je word wat blijer.
2e uur: je bent het er over eens dat je nu echt aan het trippen bent, je ziet overal patroontjes in die als je er op focust beginnen te bewegen/draaien.Je voelt je ( in de juiste set en setting) super blij en gelukkig
3e uur: blije en gelukkige gevoel bereiken een hoogtepunt, ikzelf noem dit stadium meestal: 'de hippie tijd'.
4e uur: visuals zijn er duidelijk nog steeds en nemen voorlopig nog niet af, wel is het echte gelukkige gevoel weg en beginnen je gedachten op volle toeren te draaien, hierin vind ik dat je echt het hardst tript.
vanaf 5e uur: Alles neemt langzaam af totdat je ongeveer 12 uur verder zit en weer nuchter bent. Eerder ga je ook niet kunnen slapen verwacht ik.
