Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer lsd, tips?

1e keer lsd, tips?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Don't: Met dit weer in je 1e lsd trip buiten rond te dwalen.
Don't: Op welke manier dan ook deelnemen aan het verkeer onder lsd.

Ga gewoon lekker meteen op je kamer zitten..

Wat je volgens mijn ervaring kunt verwachten van 60 mic:

1e uur: vaag gevoel, dingen gaan 'golven' en je word wat blijer.
2e uur: je bent het er over eens dat je nu echt aan het trippen bent, je ziet overal patroontjes in die als je er op focust beginnen te bewegen/draaien.Je voelt je ( in de juiste set en setting) super blij en gelukkig
3e uur: blije en gelukkige gevoel bereiken een hoogtepunt, ikzelf noem dit stadium meestal: 'de hippie tijd'.
4e uur: visuals zijn er duidelijk nog steeds en nemen voorlopig nog niet af, wel is het echte gelukkige gevoel weg en beginnen je gedachten op volle toeren te draaien, hierin vind ik dat je echt het hardst tript.
vanaf 5e uur: Alles neemt langzaam af totdat je ongeveer 12 uur verder zit en weer nuchter bent. Eerder ga je ook niet kunnen slapen verwacht ik.
d
dirkstepLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben van plan aankomende zaterdag voor het eerst lsd te gaan doen.
ik heb zogenaamde 'rolling stones' en ik ben van plan een halve te nemen om het toch eerst te verkennen.
Ik wacht al bijna een jaar om lsd te doen, maar ik ben pas 17, 18 over 2 maanden. Ik sta echt te trappelen een proefje te nemen van lsd! :)
Geestelijk ben ik al echter vrij volwassen, en ik denk dat ik de lsd wel aankan.
Truffels heb ik al rond de 8, 9 keer gedaan, ik was gelijk verkocht na de 1e keer.
Mijn plan was om de halve strip te droppen en met een vriend in mijn dorpje rondlopen. Mijn kamer word vaak al beschreven als een spacende kamer, en ik dacht erover na om hier ook toch in te trippen in een later stadium.
Eerst had ik het plan om de lsd te droppen, en te gaan rond fietsen tot dat het inslaat, en om dan leuke weg naar mijn kamer te verzinnen.

Ik vroeg me af wat de mensen die al lsd gedaan hebben hiervan vinden.
Waar ik zelf toch twijfels over had, is het weer, aangezien het nu zeker geen mooi weer is. Kan ik dan wel gewoon buiten trippen? Wat kan ik precies verwachten bij een dosis van ongeveer 60 mic? Hebben jullie nog tips, aanraders, do's of don't voor me?

in iedergeval bedankt voor het lezen en hopelijk ook bedankt voor een reactie.
:wave:
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
Don't: Met dit weer in je 1e lsd trip buiten rond te dwalen.
Don't: Op welke manier dan ook deelnemen aan het verkeer onder lsd.
Klik om te vergroten...

Als passagier is het een hele leuke ervaring hoor.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou zoizo niet onder de nuchtere bevolking wilen komen onder de lsd, je zit totaal niet op 1 lijn met nuchtere mensen, daarom nooit alleen trippen, je hebt echt iemand nodig waar je het goed mee kunt vinden en wie je vertrouwt, ik zou ook niet overdag gaan trippen maar lekker snachts, dan heb je geen last van de nuchtere bevolking (zij ook niet van jou) en kun je optimaal van je visuals genieten, laat het zegeltje rustig op je af komen, waarscheinlijk begin je na verloop van tijd opeens spontaan te lachen en dan realiseer je je nog niet dat je aan het trippen bent en dan na een uurtje of 2 na innamen merk je tog wel dat je niet om niets lacht :grin: haha, veel plezier ermee, ik ga toevallig binnenkort ook rolling stones halen word voor mij de 2e x, heb zelf nog nooit truffels of paddo's gebruikt en ben blij dat ik lsd eerder heb gedaan dan paddo's, want je tript m waanzinnig en je bent wakker en energiek en dat heeft echt alleen lsd

Peace
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
crocodile zei:
PepTalk zei:
Don't: Met dit weer in je 1e lsd trip buiten rond te dwalen.
Don't: Op welke manier dan ook deelnemen aan het verkeer onder lsd.
Klik om te vergroten...

Als passagier is het een hele leuke ervaring hoor.
Klik om te vergroten...

Dan neem je geen deel aan het verkeer :)
En ik zou het niet plezierig vinden, er komt ineens zoveel op je af, je kunt geen eigen keuzes maken ( bestuurder doet dat, die jij moeilijk kunt uitleggen wat je percies wilt) en stel er gebeurt wat, het hoeft niet eens jou bestuurders fout te zijn en er komt politie bij of je moet met de ambu mee.. Hoe verneukt voel je je dan?

psychopsychedelic zei:
ik zou zoizo niet onder de nuchtere bevolking wilen komen onder de lsd, je zit totaal niet op 1 lijn met nuchtere mensen, daarom nooit alleen trippen, je hebt echt iemand nodig waar je het goed mee kunt vinden en wie je vertrouwt, ik zou ook niet overdag gaan trippen maar lekker snachts, dan heb je geen last van de nuchtere bevolking (zij ook niet van jou) en kun je optimaal van je visuals genieten, laat het zegeltje rustig op je af komen, waarscheinlijk begin je na verloop van tijd opeens spontaan te lachen en dan realiseer je je nog niet dat je aan het trippen bent en dan na een uurtje of 2 na innamen merk je tog wel dat je niet om niets lacht :grin: haha, veel plezier ermee, ik ga toevallig binnenkort ook rolling stones halen word voor mij de 2e x, heb zelf nog nooit truffels of paddo's gebruikt en ben blij dat ik lsd eerder heb gedaan dan paddo's, want je tript m waanzinnig en je bent wakker en energiek en dat heeft echt alleen lsd

Peace
Klik om te vergroten...

True, 'nuchtere mensen' zoveel mogenlijk vermijden. Kom je er toch tegen niks aan de hand, geen aandacht aan geven en gewoon doorlopen. Overdag trippen heeft toch ook wel wat hoor, vind het s'nachts veel sneller 'eng' of ongemakkelijk. Ook heb je niet die o zo mooie zon!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik raad ook aan nuchtere mensen te vermijden, ze kunnen flink vervelend zijn in een trip zoals ik laatst op mijn trip feestje hier achterkwam, volgende keer zijn er ook geen niet trippende mensen meer welkom; dan is het mee doen of wegblijven :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Ik raad ook aan nuchtere mensen te vermijden, ze kunnen flink vervelend zijn in een trip zoals ik laatst op mijn trip feestje hier achterkwam, volgende keer zijn er ook geen niet trippende mensen meer welkom; dan is het mee doen of wegblijven :)
Klik om te vergroten...

hehe .... ik vermijd idd zoveel mogelijk ....

niet bedrenkte mensen zijn een probleem
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ze zelf ervaring hebben met trippen dan vind ik het nooit zo'n probleem, maar als ze geen idee hebben over wat ze wel en niet met je kunnen bespreken dan kan het heel vervelend zijn...
d
dirkstepLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb het inmiddels gedaan
echt op een hele slechte manier
ik schrijf morgen een tripreport
kwam erop neer dat ik alleen tripte, en 250 mic gedaan heb
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#10
:confused: Hoezo neem je nou weer 4 keer zoveel als je eerst wilde doen? En dan nog wel alleen ook. Logisch dat het fout is gegaan.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
ImmortalTech zei:
:confused: Hoezo neem je nou weer 4 keer zoveel als je eerst wilde doen? En dan nog wel alleen ook. Logisch dat het fout is gegaan.
Klik om te vergroten...

Dat.

Is inderdaad niet bepaald slim om ineens 250 mics te pakken. Vooral niet voor je eerste keer. Blijkbaar was je toch niet zo volwassen als je zei dat je was.

Nou ja.. Ik ben benieuwd wat jou is overkomen.
d
dirkstepLid
01-01-2024, 00:00
#12
tja of het nou met volwassenheid te maken heeft, ik wachte er al erg lang op, en ging niet zo hard op een halve.
ik ben trouwens niet fout gegaan.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#13
ej dirk jij ook hier ?:P
Ben kevin btw :P
S
SpiraalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was ook 17 toen ik voor de eerste keer LSD gebruikte, ik ben nu laatst 18 geworden.
Ik heb het nog niet zo vaak gedaan, maar mijn eerste keer nam ik 2,5 zegeltje. (weet niet echt hoeveel op 1 zegel zat, denk ong tussen 60 en 70 mic.)
Het was een toffe ervaring, je moet het zeker eens in je leven hebben gedaan. Het is ook aan te raden om het met je vriend of vriendin te doen :wink:

waarom zoveel?....
van zoveel ga je denk ik wel diep naar jezelf kijken, dan kan je wel dingen zien die niet zo leuk zijn... of was er wat anders?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."