#1
Dat 'scheef getrokken worden' ken ik wel een beetje van paddo's en ik moet zeggen dat het op LSD voor zo ver ik me kan herinneren nooit heb meegemaakt. Het is mentaal inderdaad een stuk hélderder, wat niet wegneemt dat het weer zijn eigen mentale werking heeft, vooral hele heldere, snelle gedachtes die in een hele constante stroom voor bij blijven komen, heldere actieve gedachtes die wel vrij vreemd heen en weer springen. Het is helderder en overzichtelijker maar op zijn eigen manier mentaal ook sterk (komt als je paddo's gewend bent vaak in eerste instantie super helder over, niet bij iedereen maar bij de meesten wel).
Daarnaast geeft LSD juist wat meer energie, het is licht stimulerend dus je wordt er juist vrij wakker van. Vooral vlak na te piek krijg ik persoonlijk altijd zin om te lopen en dingen te doen maar het verschilt wel per persoon. Ik zou stellen dat je er véél minder slap van wordt dan van paddo's, eerder energiek.
Wat de dosis betreft: Als je je zegels echt niet kan laten testen kan je altijd beginnen met één en na 2 uur besluiten of het genoeg was, tenzij je gewaarschuwd wordt dat de zegels die je hebt gekocht 'heel sterk' zijn, dan kan je natuurlijk ook met een halve beginnen. Als je de káns hebt het te testen zou ik dat zeker aanraden, dan zou een goede begin dosis rond de 50-100 ug zitten.
Daarnaast geeft LSD juist wat meer energie, het is licht stimulerend dus je wordt er juist vrij wakker van. Vooral vlak na te piek krijg ik persoonlijk altijd zin om te lopen en dingen te doen maar het verschilt wel per persoon. Ik zou stellen dat je er véél minder slap van wordt dan van paddo's, eerder energiek.
Wat de dosis betreft: Als je je zegels echt niet kan laten testen kan je altijd beginnen met één en na 2 uur besluiten of het genoeg was, tenzij je gewaarschuwd wordt dat de zegels die je hebt gekocht 'heel sterk' zijn, dan kan je natuurlijk ook met een halve beginnen. Als je de káns hebt het te testen zou ik dat zeker aanraden, dan zou een goede begin dosis rond de 50-100 ug zitten.


