Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"okeeej, echt merci voor de reacties iedereen!"
"alo allemaal sinds kort ben ik me gaan interesseren voor LSD en ik ben wel nieuwsgierig naar zo een trip alleen nog maar grappige verhalen gehoord ik kreeg het plan om deze paasvakantie zo een tripje eens te proberen we zijn met zen vieren, ik en een vriendin gaan wat LSD proberen en 2 andere vriendinnen zijn tripsitters ik eb heel dit forum al doorbladerd naar mensen die ook voor de eerste keer willen trippen maar toch had ik een paar vraagjes vraag 1 : zijn er dingen die je helpen voorkomen een bad trip te krijgen? ze zeggen dat je 'gelukkig' moet zijn als je het zegeltje pakt, maar gelukkig klinkt alsof ik euforisch su-per blij moet zijn..? gewoon relaxt is toch ook oke? kwil gewoon niet slecht gaan, zou jammer zijn vraag 2 : ik woon in belgië regio Brussel dus waar kan ik men zegeljes laten testen? Moet ik daarvoor tot aan de grens gaan? (ik ben 17 dus alleen met de auto naar daar rijden kan ik nog niet, ik zeg het maar ) vraag 3 : ik ben ook een nooob in tripmiddelen, ik heb eigelijk alleen nog maar wiet zitte paffe ik heb gelezen dat het niet erg is om allereerste trip LSD te doen, maar dan gewoon weinig te beginnen.. dat sowieso, maar heb ik nu meer kans op een bad trip omdat ik nog nooit heb getript? vraag 4 : hoe lang raden jullie aan een zegeltje in men mond te houden? vraag 5 : zijn er nog tips? en sorrie voor al de vragen maar ik ben liever wat geïnformeerd dan impulsief wat zegeltjes te staan pakke ; ) ook omdat velen het afraden.. ik ben er wel nieuwsgierig naar eerlijk gezegt trip post zal wel komen dan alvast bedankt! juw"
"Lavalamp zei: Vraag 1: Muziek Mag ik psy zoals Infected Mushroom en Astrix aanraden? Ook Shpongle is buitenaards goed op lsd. Believe me Vraag 2: Ikzelf woon een kwartiertje trein van Brussel, en testen heb ik nog nooit aan kunnen doen hoewel ik altijd wel goeie lsd/dmt/blabla heb gehad. Vraag 3: Neem gewoon niet teveel, en dan zal je je vanzelf wel thuisvoelen daarzo Zou wel niet alleen gaan. Doe dan met twee trippen ofzo, niet zo eenzaam. Vraag 4: kwartiertje/10 minuten op sabbelen. Dan doorslikken Vraag 5: Combineer wiet niet met lsd. Soms gaat het goed, maar soms slecht En zorg dat je tijd hebt, chill zit. Nergens om moet drukmaken enzo Dan komt alles in orde. Enjoy Klik om te vergroten... merci vo de reactie en jaja, een vriendin ga ook doen en webben 2 tripsitters (: haha oke kzal gewoon vertrouwe op wa krijg (: tzou te zot zijn vo na nderland te gaan vo da gewoon te testen"