Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd voor eerste keer maar toch een belangerijke vraag

Lsd voor eerste keer maar toch een belangerijke vraag

18 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
Lewenborg88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo zal me even voorstellen,

Ik ben Lewenborg88 (of Sjors < Me echte naam maakt mij niet uit. :grin: )
Ben 16 jaar woon in groningen etc...
Nu ga ik dus binnenkort LSD kopen en aangezien ik toch wel nieuwsgierig was heb ik even wat opgezocht.
Nu kwam ik dus dit filmpje tegen: http://www.yikers.com/video_the_effects_of_an_acid_trip_without_the_drugs.html
Krijg je dit echt te zien? want vindt het toch aardig angstaanjagend......
Ben namelijk niet zo'n fan van paranormale dingen enzo en dit lijkt toch echt op horror :P
Dus ik hoop dat een van jullie mischien mijn vraag kan beantwoorden.

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Lewenborg88
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja daar ben ik het mee eens; LSD heeft iets heel.. makkelijks over zich, soms een beetje zintuigen overload, maar haast nooit echt bedreigend hoe maf het ook allemaal kan zijn.
En.. goed dat je een leuke trip had!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, maar je weet dat het door de LSD komt en hopelijk kun je ervan overtuigd blijven dat het weer overgaat.
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#4
de maker van dit filmpje komt wel redelijk dicht bij de realiteit.
je vind het misschien eng omdat het wss de bedoeling v/d maker was om het wat eng voor te stellen (de sfeer, de muziek) maar dit zou je niet moeten tegenhouden voor lsd.

wat je wel zou moeten tegenhouden is het feit dat je nogmaar 16 bent.
bewaar die ervaring voor later (eind 17, begin 18 ), lsd werkt het best in een vollgroeid hoofdje. ik was bijna 18 toen ik voor het eerst tripte (nu nog geen jaar geleden en heb er al 4 op :grin:) en vond het zelf wa te vroeg als ik er nu over nadenk, mijn eerste keer was 50% pure fun maar ook 50% of TERROR. nu heb ik zoiets van, achja ik heb al genoeg ervaring om met acidfrenzies (paniekaanvallen onder invloed van lsd) om te gaan.
+ als je niet overdrijft met de dose (een halve, max 3/4 zegel) val het wel mee van risico's.

beslis wijs en veel succes/plezier met je eerste acid trip. no matter how the trip is.... it will be an experience you will never forget.
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Larz zei:
de maker van dit filmpje komt wel redelijk dicht bij de realiteit.
je vind het misschien eng omdat het wss de bedoeling v/d maker was om het wat eng voor te stellen (de sfeer, de muziek) maar dit zou je niet moeten tegenhouden voor lsd.

wat je wel zou moeten tegenhouden is het feit dat je nogmaar 16 bent.
bewaar die ervaring voor later (eind 17, begin 18 ), lsd werkt het best in een vollgroeid hoofdje. ik was bijna 18 toen ik voor het eerst tripte (nu nog geen jaar geleden en heb er al 4 op :grin:) en vond het zelf wa te vroeg als ik er nu over nadenk, mijn eerste keer was 50% pure fun maar ook 50% of TERROR. nu heb ik zoiets van, achja ik heb al genoeg ervaring om met acidfrenzies (paniekaanvallen onder invloed van lsd) om te gaan.
+ als je niet overdrijft met de dose (een halve, max 3/4 zegel) val het wel mee van risico's.

beslis wijs en veel succes/plezier met je eerste acid trip. no matter how the trip is.... it will be an experience you will never forget.
Klik om te vergroten...


onzin op je 16 wil prima kameraad van me is 15 en heeft het voor het eerst gedaan met succes.


Het punt met LSD is dat je nuchter blijft plus als je zo hard wilt hallucineren dat je in het licht nog wel dingen zo hard ziet vervormen dan moet je waarschijnlijk meer nemen dan jij momenteel aan kan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm lijkt er wel op maar LSD is zo veel mooier dat dat soort dingen juist niet zo opvallen. Je ziet de mooiste kleuren, patronen, gekleurde patronen, bewegingen dat de meeste mensen reageren met 'wooow! woow! kijk daar!' tegen hun tripgenoten.
Je ziet ook dingen bewegen die normaal stilstaan, maar niet alleen je eigen gezicht in de spiegel, wolken, grond, planten, muren en meubulair en al het andere doen gezellig mee met bewegen.
Als je dat filmpje eng vind: vermijd spiegels.
L
Lewenborg88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
Hmm lijkt er wel op maar LSD is zo veel mooier dat dat soort dingen juist niet zo opvallen. Je ziet de mooiste kleuren, patronen, gekleurde patronen, bewegingen dat de meeste mensen reageren met 'wooow! woow! kijk daar!' tegen hun tripgenoten.
Je ziet ook dingen bewegen die normaal stilstaan, maar niet alleen je eigen gezicht in de spiegel, wolken, grond, planten, muren en meubulair en al het andere doen gezellig mee met bewegen.
Als je dat filmpje eng vind: vermijd spiegels.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor jullie antwoorden en geruststelling.
En ik ga inderdaad de spiegels vermijden, mja de andere effecten lijken me inderdaad wel erg mooi en leuk.
Nouja ik ga zo naar school dus ga zo voor het eerst mijn lsd kopen. :grin:
Vanavond komt er een kameraad van mij langs die gewoon nuchter gaat blijven en dan ga ik het proberen. :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm.. bij mij bleef het beperkt tot denken dat ik erger zonneverbrand was dan ik was en vinden dat ik er rood en viezig uitzag. Maar ik heb mijzelf op LSD in de spiegel ook juist heel mooi gevonden, het is vrij wisselend hoe de spiegel uitpakt. Omdat ik weet dat het niet echt is vind ik het zelf wel leuk meestal.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
spiegels kunnen inderdaad wel eng zijn, omdat je probeert je eigen mood in te schatten door de mimiek die je leest in de spiegel, maar die verandert steeds, en je denkt te traag, en klopt steeds niet bij hoe je je voelt enzo...
maar bij kleine porties lsd had ik hier eigenlijk nooit last van.

Voor de rest is lsd gewoon erg mooi, (al zijn 16 jarige kids nogal druk..en dat gecombineerd met de verwarring van lsd lijkt me geen goed idee)

al denkt dit jochie dr anders over :)
http://www.youtube.com/watch?v=_V4K7FepKw4&NR=1

en dit filmpje moet ik gewoon ook weer even posten.."i live in a monochromatic world...fantastisch :)"

http://www.youtube.com/watch?v=0J1NWG3nyrs
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het nog 10 erger meegemaakt. Mijn gezicht en handen zijn compleet weggerot en ik ben ook regelmatig weggesmolten voor de spiegel. Vooral als je al wat langer wakker bent en een wat vlekkerig gezicht hebt krijg je lijpe shit :mrgreen:

Maar vrees niet, op t moment zelf is het alleen maar vet, LSD geeft namelijk een euforisch gevoel (net als bij een lichte dosis MDMA) waardoor je alles eigenlijk wel vet vindt :)
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spiegels zijn echt vet tijdens het trippen vind ik. Krijg er de mooiste visuals in te zien. Je weet dat het niet echt is dus word je niet bang ofzo, bij mij teminste. Werd laatst een of ander weerwolfbeest toen ik boos keek in de spiegel, echt heel gedetailleerd. Maar als je het niks vind, gewoon niet voor een spiegel gaan staan zou ik zeggen :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Henkfloyd zei:
Spiegels zijn echt vet tijdens het trippen vind ik. Krijg er de mooiste visuals in te zien. Je weet dat het niet echt is dus word je niet bang ofzo, bij mij teminste. Werd laatst een of ander weerwolfbeest toen ik boos keek in de spiegel, echt heel gedetailleerd. Maar als je het niks vind, gewoon niet voor een spiegel gaan staan zou ik zeggen :)
Klik om te vergroten...

Haha ik werd zelf een schim/geest die uitvloeide in een soort witte waas. In het donker met LSD op kan ook heel leuk zijn, in het pik donker is mijn vriend zowel een demoon als de mona lisa geweest.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wordt een reptiel meestal. En laatste keer werd ik ook een tijgertje.

Echt superwreed!
L
Lewenborg88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou ik heb het gister avond geprobeerd en kan niks anders zeggen dan WAUW!!!!!!!!! :hearteyes: alles wat jullie zeiden klopte gewoon het was zo wreed.
Heb ook nog in de spiegel gekeken, en kreeg best ''Enge'' dingen te zien maar tis niet zo dat ik me daardoor anders voelde ofzo, kon er eigenlijk wel om lachen.
Was heel mooi toen die kameraad van mij een puntige toren werd haha. :P
Ook had ik in een keer een groote deur in me kamer waar wel een sumo worstelaar door hen kon haha. :grin:
Mja kan moeilijk alles gaan beschrijven maar kortom: ZEER VET!!!!!!!! :hearteyes:

Nogmaals bedankt voor jullie geruststelling en aardige antwoorden.


Met vriendelijke groet,

Lewenborg
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#15
lsd geeft over het algemeen veel geruststellender vervormingen dan paddo's. De opgewekte kleurtjes helpen daar ook bij :)
Paddo's leveren een meer dierlijke, viscerale, angstaanjagende sfeer op.
h
henkieladenkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb LSD gekocht. Kan ik het beter weggooien?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Openmaken natuurlijk, je hebt er toch 15 euro voor betaald :tongueout:
15 is inderdaad wel wat veel, maar als je het er dan toch voor betaald hebt, kan je het net zo goed nemen. En het is niks om je voor te schamen, ik heb wel vreemdere dingen gedaan als ik gedronken heb :grin:

Normaal gezien zit er in dat pakje een klein vierkant papiertje, een halve cm breed ongeveer. Het ergste wat er kan gebeuren is dat er niks op zit en je dus afgezet bent, het is niet zo als met andere drugs dat het versneden kan zijn met onbekende stoffen of zo. En voor iemand het zegt, ja, ik ken DOB, maar de kans dat dat er op zit lijkt mij wel ongeveer 0.

Over die vriend die er nuchter bij blijft, heeft die het al eens gedaan? Indien niet, ken je hem heel goed? Ik vind het persoonlijk altijd nogal raar als er een nuchter persoon bij zit, en al helemaal als die het nog nooit gedaan heeft...
Als je hem heel goed kent zou het geen probleem mogen zijn, maar hij moet wel weten dat je rare dingen kunt doen of zeggen. Je moeten inhouden omdat de persoon die er bij zit je dan scheef zou bekijken achteraf is echt een domper op je trip en dat moet je vermijden. Kan je beter allebij een halfje nemen :grin:


Edit: een nieuwe topic openen is ook handiger dan iets uit 2007 bumpen, dan kan je meer reacties verwachten :)
h
henkieladenkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Allebei een halfje nemen is misschien wel leuker ja
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon open doen, zie je het direct :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."