Zo daar gaan we dan.
Het is alweer even geleden dus er zijn wel wat stukken die ik me niet echt herinner, maar ik doe mn best.
Ik heb jarenlang over lsd gelezen en met allerlei mensen gesprekken gehad dus ik wist hoe ik me het beste kon voorbereiden, maaaaar...dat heb ik uiteraard helemaal verpest.
Dus voor iemand gaat zeggen: 'lees het handboek', dat heb ik gedaan, ik weet het, stom :P
Juni en Juli zijn ontzettend lange maanden geweest en ik heb in die twee maanden meer drugs op dan in de jaren hiervoor, maar blijkbaar was het even nodig ofzo. Het was iig gezellig.
Maar ik had wel een ritme van 3 dagen wakker, 24 uur slapen. Dat zegt denk ik genoeg.
Ik zat alweer een dag/nacht bij een van mn trippartners een beetje met muziek klooien, niet slapen, niet eten, wel bier drinken, maar die dinsdagmiddag hadden we besloten om de speed weg te stoppen, alvast naar mn huis te gaan, daar wat te koken en op tijd te gaan slapen voor woensdag. Dat gaat natuurlijk helemaal tegen het ritme in maar het idee was goed. Helaas, zoals ook met alice was het ritme de baas en niet ik.
---------------------------------------------
We zitten die woensdagmiddag rond 3 uur op de bank heerlijk muf te wezen, als mijn fris en fruitige tweede trippartner aankomt. Onze brakke kopjes maakten hem al aan het lachen en we voelen ons eigenlijk best wel prima. We hadden er zowiezo zin in en daar gaat het uiteindelijk om toch? We zijn nog wat muziek aan het luisteren en een beetje aan het praten en ik merk dat ik helemaal niet gespannen ben ofzo. Waarschijnlijk omdat ik al goed fruitig was. Ik had verwacht dat als het zo dichtbij zou komen, ik mezelf echt zou moeten voorhouden dat ik niet bang zou zijn daar er was helemaal geen sprake van, ik heb gewoon zin en schijt, go with the flow.
Rond 6 uur hebben we allemaal een zegel gepakt waarvan we geen idee hebben hoeveel er op zit. In de directe omgeving hadden al een paar (ervaren) mensen bevestigd dat ze goed zijn en dat ze het leuk hadden gehad bij 1, dus we hebben er wel vertrouwen in. (ik weet het handboek, testen!) De smaak is even wennen maar na een een keer een xtc pil geprakt en gesnoven te hebben (DOE DAT NOOIT!!!) vind ik alles wel meevallen.
Zo helder en brilliant als ik dan nog ben kom ik op het idee om 'nu het nog kan' de honden even uit te laten......
Een paar minuten later zitten we vlak bij mn flat op een terrasje. (niet waar hoor handboek, ze liegen, ik zat rustig binnen...) Ik raak al snel afgeleid want de wieldoppen van geparkeerde auto's draaien rond in mn ooghoeken. Ik zeg niks tegen mn trippartners want ik wil niet overdrijven enzo en laat alles lekker zn gang gaan. Een ober komt vragen wat ik wil drinken en of ik het in een glas wil en dat tegelijk de stomste en moeilijkste vragen die ik ooit gehoord heb XD Uiteindelijk is het blijkbaar gelukt want hij loopt gelukkig weg. Als ik even later omhoog kijk zie ik dat de wolken heel raar golven als explosies/implosies ofzo. Ik voel me net als de afgelopen twee dagen wel wat misselijk en heb absoluut geen zin in bier dus ik wil eigenlijk vooral weer weg van dat terras. Beetje rondlopen is prima want ik heb het echt wel naar mn zin maar ik heb geen zin om een terras onder te kosten of wat dan ook.
Na een heel verwarrend gesprek en 6x omdraaien waren we 'richting de mooie lampjes' gaan lopen. Dit was richting het station en ondanks dat we nog stammelend een beetje onzelf en elkaar hadden geprobeerd te overtuigen dat dat geen slim idee was zijn we er blijkbaar toch maar heen gaan lopen XD
Onderweg begint het echt goed te gaan. Gebouwen staan leuk te dansen en lampjes en kleuren zien er heel mooi uit. Alsof het contrast verhoogd is ofzo. Wat me ook opvalt is dat het soms net is of iemand met een dimmer het ligt wat hoger of lager zet. Nogsteeds heb ik redelijk mn mond gehouden als opeens een van mn vrienden stil staat een stuk achter ons terwijl ie moeilijk naar de overkant staat te kijken. Hij zegt iets als: "Fuck, Heftig!" dus we denken dat er iets aan de hand is, iemand aangereden ofzo, en lopen terug, maar al zoekend wat er nu aan de overkant aan de hand is zien we tegelijk een poster met een hoop mensen erop die (voor ons) allemaal staan te dansen met blije koppen XD
Dit is natuurlijk hilarisch en hier blijkt opeens dat we allemaal al een tijdje onze mond hadden
gehouden en dat iedereen er al zwaar aan toe is.
(wazig stuk)
We zijn op een grasveldje tussen wat lage flats in. Het grasveldje heeft wat heuveltjes en struiken waardoor het ontzettend groot lijkt omdat je steeds maar een stukje ziet. Als ik op mn rug naar de lucht ga liggen kijken komen er langzaam paars/blauwe vormen en tunnels. Steeds heftiger en meer.
(wazig stuk)
We zijn op aangekomen op het station waar we wat rondlopen en vooral stilstaan. Ik ben er van overtuigd dat de ruimte (en later de tijd) geen zin meer heeft want een gebouw komt maar niet dichter bij. Volgens mij lopen we gewoon heeeeeel laaaaangggzaaaaaammm.
Even later zijn we nog een trein in en uitgestapt met het idee om zomaar ergens heen te gaan maar we weten onszelf te overtuigen dat we dan toch de extra zegels moeten meenemen die thuis liggen.
Vanaf het station zijn we nog wat verder het centrum in gelopen. Het was woensdagavond en voor mijn beleving is het al zo'n 3 a 4 uur snachts, maar in werkelijkheid was het nog maar 10 uur. Heel raar moment, ik besef me dat ik heel mijn gevoel voor tijd kwijt ben.
Dit verklaard wel alle mensen op straat want ik vind het al een tijdje raar dat er zoveel mensen op straat zijn en er nog treinen rijden.
De weg bij het station oversteken is voor mij een onmogelijk moeilijk iets. Na tien keer kijken en afgeleid zijn ben ik maar gewoon gaan rennen en de opluchting is dan ook enorm als ik de overkant gehaald heb. XD "NOOIT MEER!", mn vrienden hebben geen idee waar ik het over heb.
Ik heb wel al die tijd al een droge bek en uiteraard hebben we niks te drinken meegenomen en ik ben ook alweer vergeten dat het pas 10 uur is, dus voor mn gevoel loop ik al zeker 8 uur met dorst rond.
(wazig stuk)
We lopen een schrale snackbar in omdat een vriend bier wil halen en ik ga even zitten. Meteen ben ik afgeleid door de tegeltjes en voor mijn gevoel zitten we in een restaurant. Als ik naar een vriend die staat te bestellen roep of hij de ober om drie glazen water kan vragen besluiten ze dat we daar toch maar beter weg kunnen gaan.
(wazig stuk)
We komen een soort fontijn aan op een redelijk verlaten pleintje. Het is normaal een bak met water waarvan het lijkt dat er geen rand omheenzit met bankjes ertegenaan. Hier gaan we weer even zitten en voor mij is de fontein meteen mn ding. Het licht is heel mooi onder water en het lijkt net of het water helemaal bol staat. Net als een druppel water zeg maar. Als ik wat langer kijk lijkt het eerst net of het water op de bankjes loopt en vervolgens ook er af.
(wazig stuk)
Een van mn vrienden zit er opeens doorheen om iets wat ie niet kan uitleggen. We besluiten om maar terug te gaan lopen en rustig thuis een biertje te pakken.Ondanks dat het best heftig was ben ik geen moment bang geweest om 'ook zo iets te krijgen'
(wazig stuk)
We zijn thuis. Hier blijven we ook tot het einde.
Er staat muziek op.
Lavalamp aan.
Ledknipperlampje met een vaag patroon en drie kleuren op mn kast.
Verder lekker donker.
Vanaf hier heb ik op een gegeven moment eerst nog een halve en daarna nog een keer een hele zegel gepakt. Dit brengt het een beetje terug op het oude niveau maar versterkt het verder niet ( dat weet ik eigenlijk al, maar ik hoop er toch nog op
Hierna is het allemaal niet echt duidelijk meer. Nog wat losse dingen:
Op mijn wc lijkt het of er water op de grond ligt. Als ik erdoorheen ga met mn hand beweegt het ook en voelt het nat.
Patronen, flitsen en dergelijke als ik helemaal wegzak in de muziek.
Sterren lijken heel fel. Ook bewegen ze alle kanten op. Vervolgens in een patroon met strepen ertussen.
Ik kom mn buurman tegen maar ik krijg er geen zinnig woord uit. Mn gedachten gaan veel te snel.
De hondenvacht is een wereld op zich.
Mn plantje danst!
Dit plaatje beweegt echt wel, nee toch niet, jawel zeker wel, nee ik weet trouwens zeker dat het niet beweegt, of...
http://www.youtube.com/watch?v=dUT3CbJ4X5k
------------------------------------------
Tot zover mijn verhaal. Hoop dat het een beetje te lezen is. Ik typ niet zo vaak verhalen
Ik zal hem ook meteen even in tripreports zetten