Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTijd Blijven hangen?

Tijd Blijven hangen?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!!

Ik kwam eens even iets vragen aan de pro's ^^.
Nou, kijk laatste x dat ik lsd pakte met 3 vrienden was er iemand bij, die 3uur lang (!) in een bepaalde tijd bleef hangen (hij deed altijd hetzelfde, alsof hij dement was xD).
Nou was ik wel eens benieuwd wat je moet doen als je het zelf voor hebt?
Toen we hem vroegen Alles goed? Was het alles jaja.
Als we zeiden zij ge in de war? Ja Super hard!
Dus eigelijk kwamen we er niet uit :confused:.
Van 10 tot 12-12.30 heeft dit geduurt.
Plots was hij eruitgekomen! We keken tv (natuurfilm) en ineens staat die recht en zegt die, Jah kben deruit of iets in die aard.

Ook toen we naar het cafe gingen altijd hetzelfde "Wat gaan we doen", "Ik ga gaan slapen he", echt bizar!!. Ook een vriend van me werd ongerust, maar ik stelde hem tenslotte gerust.
Iemand nog al eens voorgehad?

Grtz
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hij gebruikte LSD en was een beetje in de war. Ja, dat kan.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Erg duidelijk is je bericht niet.

Dwang-gedachtes in een vicieuze cirkel of iets dergelijks?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoeveel had hij er gevat ?
kon hij nog gemakkelijk praten of stotterde hij, hiermee bedoel ik of hij al dan niet gemakkelijk kon zeggen wat hij wou zeggen.
als hij stotterde kan het wel zijn dat hij minder spraakzaam was mss omdat hij zelf ook merkte dat hij niet uit zijn woorde kon kome en daardoor wat para was geworde dat de rest van jullie hem dan mss raar ginge aankijke ofzo.
er kunne nog zoveel andere verklaringen voor zijn, daarom is het wel van belang dat je ons voldoende info geeft.
was het een beginner,...
is hij geestelijk helemaal in orde (adhd,autist,...)
...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja, dat is wat LSD met je doet. Lastige problemen in je hoofd kun je ineens uit komen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat hij in een soort loop zat

10 print "Wat gaan we doen man"
20 print "Ik ga slapen hé"
30 goto 10

Ik heb het wel eens met paddo's gehad, dat ik in een loop bleef hangen, eigenlijk de gehele trip. Dat ging om iets wat een aantal jaar geleden gebeurd was en waarom ik enorm teleurgesteld was in mezelf.

Wat mijn vriendin ook een keer gehad heeft op lsd, ze was constant de weg kwijt, en het enige wat ze zei was af en toe "Ik trip een beetje hard" en "ik hou van jou". Constant. Het leek ook van heel ver weg te komen als ze dat zei.
Maar inderdaad, soms doet lsd dat met je. Ik denk niet dat er veel aan gedaan kan worden, misschien een kleinere dosis, zodat diegene niet zo ver weg is.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had toen echt niet veel genomen... 1.25 albert hoffman ik schat rond de 100µg ik kan er nu al 2 aan maar met VEEL minder hallucinaties als toen... ik weet zelf niet hoe het kwam... ik ben van plan om binnekort eens 3 trips te nemen ik wil terug zo hard hallucineren als toen en ik denk dat het me deze keer zal lukken zonder slecht te gaan dankzei mijn ervaring die ik dit jaar heb opgelopen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
burnevil92 zei:
Ik had toen echt niet veel genomen... 1.25 albert hoffman ik schat rond de 100µg ik kan er nu al 2 aan maar met VEEL minder hallucinaties als toen... ik weet zelf niet hoe het kwam... ik ben van plan om binnekort eens 3 trips te nemen ik wil terug zo hard hallucineren als toen en ik denk dat het me deze keer zal lukken zonder slecht te gaan dankzei mijn ervaring die ik dit jaar heb opgelopen.
Klik om te vergroten...
:rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."