Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD zegeltjes

LSD zegeltjes

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is er ook in kristal vorm, dit is echter belachelijk zeldzaam.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
de bijsmaak is of de inkt of de laag die de lsd moet beschermen.

7 eu is te duur idd, mits het 300 mic + zijn.

Bonnie
h
hashLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon doen man, kan hoogstens fout gaan. je snapt zelf ook wel dat de kans erg klein is dat hoffmannetjes meer dan 100 mic zijn. risico maakt het leven leuk.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb me onlangs 10 tripjes gekocht, maar omdat ik ze niet kan laten testen (klote België) wou ik hier eens horen of iemand dezelfde heeft gezien/geprobeert/laten testen. Het zou om 150 µg per zegeltje gaan, het zijn groene zegeltjes en op de 10 tripjes te samen staat er een datum. (1938-2009)

Dit is wat ik me kan herinneren van de zegeltjes, ik heb ze ergens goed opgeborgen en wil ze niet voor deze reden naar boven halen. (ivm behouden van kwaliteit)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
ilyas zei:
Ik heb me onlangs 10 tripjes gekocht, maar omdat ik ze niet kan laten testen (klote België) wou ik hier eens horen of iemand dezelfde heeft gezien/geprobeert/laten testen. Het zou om 150 µg per zegeltje gaan, het zijn groene zegeltjes en op de 10 tripjes te samen staat er een datum. (1938-2009)

Dit is wat ik me kan herinneren van de zegeltjes, ik heb ze ergens goed opgeborgen en wil ze niet voor deze reden naar boven halen. (ivm behouden van kwaliteit)
Klik om te vergroten...

Toevallig met een geel randje aan de onderkant? :tearsofjoy:

Dat zijn gewoon hofmannetjes, waarschijnlijk zullen ze tussen de 50 en 80 ug zitten. :wink:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#6
150mirco zeggen ze meestal over hoffmannetjes, maar die zitten meestal maar tegen de 80 aan.
Mensen denken dus dat ze soms 300mics pakken, terwijl dat er eigenlijk maar 120 - 160 zijn :grin:.
Maar dat haalt de pret niet weg, hoffmannetjes zijn heerlijke trips.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Debris zei:
150mirco zeggen ze meestal over hoffmannetjes, maar die zitten meestal maar tegen de 80 aan.
Mensen denken dus dat ze soms 300mics pakken, terwijl dat er eigenlijk maar 120 - 160 zijn :grin:.
Maar dat haalt de pret niet weg, hoffmannetjes zijn heerlijke trips.
Klik om te vergroten...
Ze smaken alleen bijna altijd zo vies. :P
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
ilyas zei:
Ik heb me onlangs 10 tripjes gekocht, maar omdat ik ze niet kan laten testen (klote België) wou ik hier eens horen of iemand dezelfde heeft gezien/geprobeert/laten testen. Het zou om 150 µg per zegeltje gaan, het zijn groene zegeltjes en op de 10 tripjes te samen staat er een datum. (1938-2009)

Dit is wat ik me kan herinneren van de zegeltjes, ik heb ze ergens goed opgeborgen en wil ze niet voor deze reden naar boven halen. (ivm behouden van kwaliteit)
Klik om te vergroten...

Toevallig met een geel randje aan de onderkant? :tearsofjoy:

Dat zijn gewoon hofmannetjes, waarschijnlijk zullen ze tussen de 50 en 80 ug zitten. :wink:
Klik om te vergroten...
jep, een geel randje. dat was ik vergeten te melden.
Gelukkig dat ik er nog om heb gevraagd, ik wou eerst 1/2 nemen omdat dit m'n 2de trip op LSD is. 150 leek me wat veel.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou dus voor 1,5 zegel gaan. bij 50 zit je op 75 mics, en bij 80 zit je dus op 120 mics. Lijkt me wel mooi voor de 2e keer. :wink:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
Ik zou dus voor 1,5 zegel gaan. bij 50 zit je op 75 mics, en bij 80 zit je dus op 120 mics. Lijkt me wel mooi voor de 2e keer. :wink:
Klik om te vergroten...

En voor hetzelfde geld zijn ze echt rond de 150 mics en je tript je helemaal lazerus. Je hebt er 10, dus ik zou zeggen pak eerst eens een halve. Als je je na anderhalf uur goed voelt en niet stevig aan het trippen bent kun je de andere helft erbij pakken. Als je veel langer dan dit wacht zal je trip niet sterker worden alleen langer.

Als je nu een redelijk milde trip hebt gehad weet je dat je trips tussen de 50 en 100 zitten zoals ik ook al verwacht. Maar ik zou er niet vanuit gaan als het je eerste keer is. Je kunt altijd 2 weken erna 2 trips pakken als je echt goed wil trippen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flip Trip zei:
DrippTone zei:
Ik zou dus voor 1,5 zegel gaan. bij 50 zit je op 75 mics, en bij 80 zit je dus op 120 mics. Lijkt me wel mooi voor de 2e keer. :wink:
Klik om te vergroten...

En voor hetzelfde geld zijn ze echt rond de 150 mics en je tript je helemaal lazerus. Je hebt er 10, dus ik zou zeggen pak eerst eens een halve. Als je je na anderhalf uur goed voelt en niet stevig aan het trippen bent kun je de andere helft erbij pakken. Als je veel langer dan dit wacht zal je trip niet sterker worden alleen langer.

Als je nu een redelijk milde trip hebt gehad weet je dat je trips tussen de 50 en 100 zitten zoals ik ook al verwacht. Maar ik zou er niet vanuit gaan als het je eerste keer is. Je kunt altijd 2 weken erna 2 trips pakken als je echt goed wil trippen.
Klik om te vergroten...

225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop. Kom ze eigenlijk alleen maar tegen van tussen de 50 en 100.

Maar 100 tot 150 is best een normale trip. Dus 1 zegel nemen kan ook geen kwaad.

Ilyas, hoeveel heb je voor de zegels betaald als ik vragen mag?
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
[
Ilyas, hoeveel heb je voor de zegels betaald als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...

veels te veel, 7€ per zegel, maar ik had het er voor over. Elke LSD vendor die ik ken is ermee gekapt of gepakt en dit kwam ik toevallig ergens tegen.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
Ze smaken alleen bijna altijd zo vies. :P
Klik om te vergroten...
Dan is 't al geen pure lsd. LSD is kleurloos, geurloos en smaakloos. Echter is 't vrij moeilijk om 80microgram (80miljoenste van een gram) op een klein velletje te druppelen.
Smaken ze naar afwasmiddel?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Debris zei:
DrippTone zei:
Ze smaken alleen bijna altijd zo vies. :P
Klik om te vergroten...
Dan is 't al geen pure lsd. LSD is kleurloos, geurloos en smaakloos. Echter is 't vrij moeilijk om 80microgram (80miljoenste van een gram) op een klein velletje te druppelen.
Smaken ze naar afwasmiddel?
Klik om te vergroten...

Je komt nooit pure LSD tegen, dus dat is al onzin. 99% van het zegeltje is papier en inkt, de overige 1% misschien LSD als het al niet minder is. :wink:

En die smaak ligt volledig aan de blotter, heb meerder batches gehad die zo smaakte. Geloof mij, zit echt geen rotzooi op.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
DrippTone zei:
Debris zei:
DrippTone zei:
Ze smaken alleen bijna altijd zo vies. :P
Klik om te vergroten...
Dan is 't al geen pure lsd. LSD is kleurloos, geurloos en smaakloos. Echter is 't vrij moeilijk om 80microgram (80miljoenste van een gram) op een klein velletje te druppelen.
Smaken ze naar afwasmiddel?
Klik om te vergroten...

Je komt nooit pure LSD tegen, dus dat is al onzin. 99% van het zegeltje is papier en inkt, de overige 1% misschien LSD als het al niet minder is. :wink:

En die smaak ligt volledig aan de blotter, heb meerder batches gehad die zo smaakte. Geloof mij, zit echt geen rotzooi op.
Klik om te vergroten...
Dit.

En het wordt er natuurlijk ook niet op gedruppeld.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Flip Trip zei:
DrippTone zei:
Ik zou dus voor 1,5 zegel gaan. bij 50 zit je op 75 mics, en bij 80 zit je dus op 120 mics. Lijkt me wel mooi voor de 2e keer. :wink:
Klik om te vergroten...

En voor hetzelfde geld zijn ze echt rond de 150 mics en je tript je helemaal lazerus. Je hebt er 10, dus ik zou zeggen pak eerst eens een halve. Als je je na anderhalf uur goed voelt en niet stevig aan het trippen bent kun je de andere helft erbij pakken. Als je veel langer dan dit wacht zal je trip niet sterker worden alleen langer.

Als je nu een redelijk milde trip hebt gehad weet je dat je trips tussen de 50 en 100 zitten zoals ik ook al verwacht. Maar ik zou er niet vanuit gaan als het je eerste keer is. Je kunt altijd 2 weken erna 2 trips pakken als je echt goed wil trippen.
Klik om te vergroten...

225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop.
Klik om te vergroten...

Ik schrik hier van. Ik hoop dat jij dat ook doet als je dit terug leest. Geef je dit advies met conclusie en al over ZIJN zegels aan een wildvreemde beginnende gebruiker van LSD?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Berbatov zei:
DrippTone zei:
225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop.
Klik om te vergroten...

Ik schrik hier van. Ik hoop dat jij dat ook doet als je dit terug leest. Geef je dit advies met conclusie en al over ZIJN zegels aan een wildvreemde beginnende gebruiker van LSD?
Klik om te vergroten...

Sorry hoor maar dan moeten die Belgen hun drugs maar laten testen en niet te lui zijn om hier heen te komen. Ze moeten elk advies maar voor lief nemen, en doen en laten wat ze ermee willen.

225 mics is geen absurde doses, in mijn beleving dan. 100 a 150 is mooi om mee te beginnen. Maar er van uitgaande dat hij niet toevallig opeens die zeldzame sterke hofmanns bezit is bij 1,5 zegel 225 wel een limiet en ook onwaarschijnlijk. Ik denk dat mijn advies niet zo heel slecht is, verstandig is om helemaal geen drugs te gebruiken dus elke doses aanraden is wat dat betreft onverstandig.

Mijn 2e trip was 200 mics, en dat ging best lekker. 25 erbij is dan geen ramp toch?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
de bijsmaak is of de inkt of de laag die de lsd moet beschermen.

7 eu is te duur idd, mits het 300 mic + zijn.

Bonnie
Klik om te vergroten...

Voor mensen die er makkelijk aan kunnen komen misschien. Als ik voor 7 euro een zegel tegen zou komen, zou ik het gewoon doen.

En als ik jou (topicstarter) was zou ik het gewoon toch laten testen. Zoveel moeite is het niet om vanuit België naar NL te komen. Die speculaties hier over hoe sterk ze zijn, heb je weinig aan.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#19
DrippTone zei:
Berbatov zei:
DrippTone zei:
225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop.
Klik om te vergroten...

Ik schrik hier van. Ik hoop dat jij dat ook doet als je dit terug leest. Geef je dit advies met conclusie en al over ZIJN zegels aan een wildvreemde beginnende gebruiker van LSD?
Klik om te vergroten...

Sorry hoor maar dan moeten die Belgen hun drugs maar laten testen en niet te lui zijn om hier heen te komen. Ze moeten elk advies maar voor lief nemen, en doen en laten wat ze ermee willen.

225 mics is geen absurde doses, in mijn beleving dan. 100 a 150 is mooi om mee te beginnen. Maar er van uitgaande dat hij niet toevallig opeens die zeldzame sterke hofmanns bezit is bij 1,5 zegel 225 wel een limiet en ook onwaarschijnlijk. Ik denk dat mijn advies niet zo heel slecht is, verstandig is om helemaal geen drugs te gebruiken dus elke doses aanraden is wat dat betreft onverstandig.

Mijn 2e trip was 200 mics, en dat ging best lekker. 25 erbij is dan geen ramp toch?
Klik om te vergroten...

In jouw beleving, met jouw lichaamsgewicht, met jouw psychische gesteldheid, met jouw zegels en met jouw persoonlijke gevoeligheid.
Die jongen kan helemaal doordraaien vanwege jouw advies. Ik heb reports gelezen van beginnende LSD gebruikers waarbij het op een lagere dosis al helemaal fout ging. Omdat hij hier een vraag stelt ben jij zogenaamd niet verantwoordelijk voor het advies?

Dit stelt me teleur.

Topicstarter: Begin met een halve zegel als je ze niet kan laten testen en kijk wat er dan gebeurt. Je kan de volgende keer de dosis altijd opschroeven.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga ze zo meteen testen, ik heb al een half hoffmanetje gehad en dat beviel me zeer goed. En nu is mijn mindset beter dan toen dus ik heb er wel vertrouwen in om het volledige zegeltje te nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."