#1
Het is er ook in kristal vorm, dit is echter belachelijk zeldzaam.
ilyas zei:Ik heb me onlangs 10 tripjes gekocht, maar omdat ik ze niet kan laten testen (klote België) wou ik hier eens horen of iemand dezelfde heeft gezien/geprobeert/laten testen. Het zou om 150 µg per zegeltje gaan, het zijn groene zegeltjes en op de 10 tripjes te samen staat er een datum. (1938-2009)
Dit is wat ik me kan herinneren van de zegeltjes, ik heb ze ergens goed opgeborgen en wil ze niet voor deze reden naar boven halen. (ivm behouden van kwaliteit)
Ze smaken alleen bijna altijd zo vies. :PDebris zei:150mirco zeggen ze meestal over hoffmannetjes, maar die zitten meestal maar tegen de 80 aan.
Mensen denken dus dat ze soms 300mics pakken, terwijl dat er eigenlijk maar 120 - 160 zijn.
Maar dat haalt de pret niet weg, hoffmannetjes zijn heerlijke trips.
jep, een geel randje. dat was ik vergeten te melden.DrippTone zei:ilyas zei:Ik heb me onlangs 10 tripjes gekocht, maar omdat ik ze niet kan laten testen (klote België) wou ik hier eens horen of iemand dezelfde heeft gezien/geprobeert/laten testen. Het zou om 150 µg per zegeltje gaan, het zijn groene zegeltjes en op de 10 tripjes te samen staat er een datum. (1938-2009)
Dit is wat ik me kan herinneren van de zegeltjes, ik heb ze ergens goed opgeborgen en wil ze niet voor deze reden naar boven halen. (ivm behouden van kwaliteit)
Toevallig met een geel randje aan de onderkant?![]()
Dat zijn gewoon hofmannetjes, waarschijnlijk zullen ze tussen de 50 en 80 ug zitten.![]()
DrippTone zei:Ik zou dus voor 1,5 zegel gaan. bij 50 zit je op 75 mics, en bij 80 zit je dus op 120 mics. Lijkt me wel mooi voor de 2e keer.![]()
Flip Trip zei:DrippTone zei:Ik zou dus voor 1,5 zegel gaan. bij 50 zit je op 75 mics, en bij 80 zit je dus op 120 mics. Lijkt me wel mooi voor de 2e keer.![]()
En voor hetzelfde geld zijn ze echt rond de 150 mics en je tript je helemaal lazerus. Je hebt er 10, dus ik zou zeggen pak eerst eens een halve. Als je je na anderhalf uur goed voelt en niet stevig aan het trippen bent kun je de andere helft erbij pakken. Als je veel langer dan dit wacht zal je trip niet sterker worden alleen langer.
Als je nu een redelijk milde trip hebt gehad weet je dat je trips tussen de 50 en 100 zitten zoals ik ook al verwacht. Maar ik zou er niet vanuit gaan als het je eerste keer is. Je kunt altijd 2 weken erna 2 trips pakken als je echt goed wil trippen.
DrippTone zei:[
Ilyas, hoeveel heb je voor de zegels betaald als ik vragen mag?
Dan is 't al geen pure lsd. LSD is kleurloos, geurloos en smaakloos. Echter is 't vrij moeilijk om 80microgram (80miljoenste van een gram) op een klein velletje te druppelen.DrippTone zei:Ze smaken alleen bijna altijd zo vies. :P
Debris zei:Dan is 't al geen pure lsd. LSD is kleurloos, geurloos en smaakloos. Echter is 't vrij moeilijk om 80microgram (80miljoenste van een gram) op een klein velletje te druppelen.DrippTone zei:Ze smaken alleen bijna altijd zo vies. :P
Smaken ze naar afwasmiddel?
Dit.DrippTone zei:Debris zei:Dan is 't al geen pure lsd. LSD is kleurloos, geurloos en smaakloos. Echter is 't vrij moeilijk om 80microgram (80miljoenste van een gram) op een klein velletje te druppelen.DrippTone zei:Ze smaken alleen bijna altijd zo vies. :P
Smaken ze naar afwasmiddel?
Je komt nooit pure LSD tegen, dus dat is al onzin. 99% van het zegeltje is papier en inkt, de overige 1% misschien LSD als het al niet minder is.![]()
En die smaak ligt volledig aan de blotter, heb meerder batches gehad die zo smaakte. Geloof mij, zit echt geen rotzooi op.
DrippTone zei:Flip Trip zei:DrippTone zei:Ik zou dus voor 1,5 zegel gaan. bij 50 zit je op 75 mics, en bij 80 zit je dus op 120 mics. Lijkt me wel mooi voor de 2e keer.![]()
En voor hetzelfde geld zijn ze echt rond de 150 mics en je tript je helemaal lazerus. Je hebt er 10, dus ik zou zeggen pak eerst eens een halve. Als je je na anderhalf uur goed voelt en niet stevig aan het trippen bent kun je de andere helft erbij pakken. Als je veel langer dan dit wacht zal je trip niet sterker worden alleen langer.
Als je nu een redelijk milde trip hebt gehad weet je dat je trips tussen de 50 en 100 zitten zoals ik ook al verwacht. Maar ik zou er niet vanuit gaan als het je eerste keer is. Je kunt altijd 2 weken erna 2 trips pakken als je echt goed wil trippen.
225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop.
Berbatov zei:DrippTone zei:225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop.
Ik schrik hier van. Ik hoop dat jij dat ook doet als je dit terug leest. Geef je dit advies met conclusie en al over ZIJN zegels aan een wildvreemde beginnende gebruiker van LSD?
lysergine25 zei:de bijsmaak is of de inkt of de laag die de lsd moet beschermen.
7 eu is te duur idd, mits het 300 mic + zijn.
Bonnie
DrippTone zei:Berbatov zei:DrippTone zei:225 is ook wel leuk voor een 2e trip. Maar je hebt wel gelijk, al denk ik niet dat hij toevallig die sterke hofmannetjes heeft. Die zijn namelijk niet echt veel in omloop.
Ik schrik hier van. Ik hoop dat jij dat ook doet als je dit terug leest. Geef je dit advies met conclusie en al over ZIJN zegels aan een wildvreemde beginnende gebruiker van LSD?
Sorry hoor maar dan moeten die Belgen hun drugs maar laten testen en niet te lui zijn om hier heen te komen. Ze moeten elk advies maar voor lief nemen, en doen en laten wat ze ermee willen.
225 mics is geen absurde doses, in mijn beleving dan. 100 a 150 is mooi om mee te beginnen. Maar er van uitgaande dat hij niet toevallig opeens die zeldzame sterke hofmanns bezit is bij 1,5 zegel 225 wel een limiet en ook onwaarschijnlijk. Ik denk dat mijn advies niet zo heel slecht is, verstandig is om helemaal geen drugs te gebruiken dus elke doses aanraden is wat dat betreft onverstandig.
Mijn 2e trip was 200 mics, en dat ging best lekker. 25 erbij is dan geen ramp toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."