#1
^ Inderdaad ![:grin:]()
Kees Klapkaak zei:even tussendoor hoor mensen..
Beste Burnevil92,
Ik kan me diverse topics van jou herrineren waarin jij vraagt of je Red Bull kan uitkoken en opsnuiven, bananen schillen kan roken en of jenkem een relaxed effect geeft..
Dat was geloof ik iets langer dan een half jaar terug, HOW THE FUCK DID YOU MANAGE TO GET YOUR YOUNG HANDS ON SOME LSD MEANWHILE....![]()
Groetjes Kees

endor zei:Kees Klapkaak zei:even tussendoor hoor mensen..
Beste Burnevil92,
Ik kan me diverse topics van jou herrineren waarin jij vraagt of je Red Bull kan uitkoken en opsnuiven, bananen schillen kan roken en of jenkem een relaxed effect geeft..
Dat was geloof ik iets langer dan een half jaar terug, HOW THE FUCK DID YOU MANAGE TO GET YOUR YOUNG HANDS ON SOME LSD MEANWHILE....![]()
Groetjes Kees
redbull uitkoken? what the hell...
Vaste klant zei:Wat is precies een body load?
Vaste klant zei:Ok dus als ik iets lees over mensen die dan het bloed door hun aderen voelen stromen dan is dat ook een vorm van body load?
zoals : ik die het gevoel had dat een er stuk van mijn lichaam weg was doch wist ik dat alles er nog was ?.sullI zei:Vaste klant zei:Ok dus als ik iets lees over mensen die dan het bloed door hun aderen voelen stromen dan is dat ook een vorm van body load?
Ja, dat is een bodyload. Als je iets in je lichaam voelt (dat aangenaam of niet is) dat je normaal gesproken niet voelt is dat een body load. Maar dat kan ook in de vorm zijn van een rush aan energie, tintelingen, makkelijker bewegen e.d.
endor zei:zoals : ik die het gevoel had dat een er stuk van mijn lichaam weg was doch wist ik dat alles er nog was ?.sullI zei:Vaste klant zei:Ok dus als ik iets lees over mensen die dan het bloed door hun aderen voelen stromen dan is dat ook een vorm van body load?
Ja, dat is een bodyload. Als je iets in je lichaam voelt (dat aangenaam of niet is) dat je normaal gesproken niet voelt is dat een body load. Maar dat kan ook in de vorm zijn van een rush aan energie, tintelingen, makkelijker bewegen e.d.
LSD is liefde, omarmt je, neemt je mee naar een mooie en fijne wereld, je leert jezelf kennen, de puzzelstukjes van het leven op z'n plek te leggen, je leert op een andere manier tegen dingen aan te kijken, juist dan voel ik me 1 met de natuur, met de dieren, krijg bewondering voor alles wat leeft, knuffelen, praten over alles en niets.
paddo's zijn veel heftiger in negatieve zin, je krijgt 3 uur de volle laag van verschillende emoties waar ik iig heel weinig mee kan.
dus ik vind het ABSOLUUT niet hetzelfde en snap ook niet dat mensen dat kunnen zeggen.
maarja iedereen ervaart het anders natuurlijk
En dat zijn mensen die beide drugs geprobeerd hebben?Tolp zei:Wat ik altijd merk als ik met mensen over psychedelica praat, is dat men de veronderstelling heeft dat LSD "sterker" is dan paddo's.
ExceptionalInsight zei:En dat zijn mensen die beide drugs geprobeerd hebben?Tolp zei:Wat ik altijd merk als ik met mensen over psychedelica praat, is dat men de veronderstelling heeft dat LSD "sterker" is dan paddo's.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."