Goedenacht!
Het is zondag nu, en nouja ik heb LSD weten te krijgen.
Ik heb besloten met een vriend dit volgend weekend bij mijn thuis te doen.
Ouders zijn lekker het hele weekend gone, en dit geeft mij ruim de tijd om een trip in te plannen.
Ook denk ik dat ik me thuis meer op mijn gemak voel aangezien ik weet dat niemand van familie/vrienden zomaar binnen zal stormen.
Ik had hieromtrent nog een aantal vraagjes.
Ik heb al eerder truffels gedaan, en gohh wat een ervaring!
Maar LSD, is denk ik toch al iets heviger en ook illegaal(duh)?
In welke factoren is deze precies heviger?
En het mentale aspect? Is er echt een wereld die opengaat?
Ik herinner me mijn truffels nog, ik lag in bed naar van die lekkere Psychedelische afbeeldingen te kijken. Ik deed mijn ogen dicht, en WAUW? In mijn hoofd was ik rond aan het lopen in mijn dorp, het leek allemaal echt.. Ik kon zien wat mijn vrienden nu aan het doen waren. (dit omdat ik wist dat ze naar een feest gingen, en het gebouw ken ik helemaal vanbuiten.)
Dit was een hele intenste ervaring wat me ook blijer maakte.
Ik had een film opgezet, en dit leek echt een disneyfilm.
Achteraf de film nog eens opgezet, en vroeg me af wat er mee gebeurd was, hij was heel saai in een keer.
![:(]()
Ik kreeg lachkicks, hevige lachkicks en ik wist niet eens waarvoor ik lachde.
Nuja, dit waren lachtruffels, en ik heb daar van genoten. (Mexicana truffels. 10gr)
Zal ik een veel intensere ervaring beleven met LSD?
Ik heb ''Hofmann'' zegeltjes gescoord. hoeveel microdots, idk. door de week eens laten testen.