#1
Ik houd heel erg van acid maar iedere keer weer zit er een ( de ene keer groter dan de andere) min punt aan : de bodyload wat is dit en hoe moet je er mee om gaan het lijkt een soort spanning over heel je lichaam die je zelf niet onder controle hebt, of kan stoppen. Het enige wat een beetje helpt is niet blowe voor de trip. Maar dan heb ik er nog steeds last van. Soms loopt het zelfs op tot pijn. Dat kan aardig een trip verpesten.
