Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD en creativiteit

LSD en creativiteit

27 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
PejuzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow dude, dat zijn echt mooie plaatjes, kan ook wel merken waar je inspiratie vandaan haalt :stoned: .
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zal vast niet de enige zijn die vind dat je crea kan worden van lsd, en toen vroeg ik me af hoeveel van jullie tekenen of schilderen of maken iets op de computer tijdens een trip.
Ik komen soms de meest onwerkelijke visuals op bij mij, ik begin (weer ) met wat tekenen kunst zit in me familie dus misschien heb ik daar wat aan!.

Krijgen jullie ook meer creativiteit tijdens een trip en wat doen jullie ermee? Stilzitten of ook wat exploren tekenen/bos (foto's maken etc)in (wel koud nu..) een wellnescentre, efteling, tikibad? :hearteyes:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb tijdens me trip veel creatieve uitspattingen dan begin ik ook te tekenen/schilderen, synthesizer te spelen,zingen (hoe gek dat ook mag klinken),dansen is ook altijd wel een leuke wanneer je tript... Zo komen juist de mooiste werkjes naar boven of de 'lelijkste' :) .
Een digitaal fototoestel zoals jij al vernoemde is ook steeds een leuk speeltje tijdens een trip.

Heb zo tijdens een trip in het bos een groot 'mandala iets' gemaakt met takjes echt verbazend mooi op dat moment.

Zo'n pretpark zou me helemaal niets lijken onder een trip.

grts
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#4

http://i44.tinypic.com/33tjx4x.jpg

al een tijdje geleden gemaakt
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nice Madcat! :grin:

Ikzelf heb geprobeerd te tekenen de tweede keer toen ik gebruikte, maar helaas werd ik teveel afgeleid. Misschien dat ik over een paar trips wel weer wat ga proberen.
Ik kan binnenkort wel even wat uploaden wat ik getekend heb :wink:

Wel heb ik veel meer beeldende gedachtes. De volgende dag werk ik ze uit op mijn computer of gewoon met pen en papier. Daarnaast vind ik muziek maken erg fijn!

Ik doe het meestal thuis of rond mijn huis eigenlijk. Ik ben nog niet zo erg ervaren, en heb een wat slechte ervaring met 'er op uit gaan' tijdens mijn trip :wink: Dit is misschien ook iets voor later.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik maak al tijden eigenlijk wat bewerkingen/plaatjes. En natuurlijk ook plaatjes maken van niets of ja fantasy :hearteyes:

En voor de info: ja ik gebruik erg veel programma's ervoor :P
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blacklight bodypaint dat is me favo. Dat gebeurd vaak op afterhour thuis met vrienden als we nog na-trippen.

Ook heb ik een keer erg crea een vlinder en een bloem uit wc papier gemaakt en dit dan met blacklight kleuren geverfd =D

En op festivals neem ik graag mijn hoola-hoop mee en/of contactball =D
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
@ universal*flow : Wauw ziet er vet uit :wink:
Toch wat leuks erbij dankzij de trip :wink:


Nog eentje eigenlijk nog niet af, beetje veel werk maar komt later nog.
Wou/wil eerst een soort gezicht maken in de sterren maar goed, maar toen ik nuchter was maar zo gelaten.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat gaaaf zeg! Ik wil ook een keer LSD doen en dan gaan schilderen of zo, lijkt me tof.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZERO- zei:
Wat gaaaf zeg! Ik wil ook een keer LSD doen en dan gaan schilderen of zo, lijkt me tof.
Klik om te vergroten...

Doen! :P , je zal er van versteld hoe mooi de kleuren al zijn opzich zonder het wat vorm in komt.
Lang leve de abstracte kunst :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik heb ook altijd wel leuke creatieve ideeën in m'n hoofd, maar die er nooit willen uitkomen. Wil wel eens proberen of het op zo'n moment dan wel lukt ^^
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZERO- zei:
Ja ik heb ook altijd wel leuke creatieve ideeën in m'n hoofd, maar die er nooit willen uitkomen. Wil wel eens proberen of het op zo'n moment dan wel lukt ^^
Klik om te vergroten...

Gewoon proberen :wink: Vooral aan het eind van de trip lukt het goed, dus wanneer de visuals niet zo sterk zijn. Bij mij duurt het vaak wel eventjes voordat ik de controle over mijn handen heb, maar dan lukt het wel.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#13
25tolife zei:
@ universal*flow : Wauw ziet er vet uit :wink:
Toch wat leuks erbij dankzij de trip :wink:


Nog eentje eigenlijk nog niet af, beetje veel werk maar komt later nog.
Wou/wil eerst een soort gezicht maken in de sterren maar goed, maar toen ik nuchter was maar zo gelaten.
Klik om te vergroten...


thanks! Dat van jou ziet er ook super tof uit!! Al moet ik niks van electrice apparaten hebben tijden s mijn trip. Telefoon en laptop zijn dan echt de duivel voor mij :P



Deze is van een paar trips geleden. Is nog niet afgewerkt. Hoop dat de afbeelding goed doorkomt, moest het namelijk erg verkleinen
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Knap werk :rock: , lekker spacy :wink:

Je begint zo'n tekening vanuit het hart toch?
Maak jij ook gebruik van op voorhand punten te zetten?

Grts
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#15
mandragora zei:
Knap werk :rock: , lekker spacy :wink:

Je begint zo'n tekening vanuit het hart toch?
Maak jij ook gebruik van op voorhand punten te zetten?

Grts
Klik om te vergroten...

Ja eerlijk gezegt deze heb ik inderdaad met behulp van een passer gemaakt. Dus een beetje vals gespeeld :wink:
Maar ik heb ook een aantal schilderijen die ik wel echt zonder hulpmiddelen heb gemaakt, dus direct vanuit het hart.
Dit schilderij zou ik ook kunnen verkopen. Die ik zonder hulpmiddelen heb gemaakt, zou ik nooit kunnen verkopen, dat is een stukje van mijn ziel op canvas.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik bedoelde met 'het hart' het centrum van het blad :grin:

Passer of niet, het is het resultaat dat telt en dat mag er best zijn, heerlijk om naar te kijken :hearteyes:
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#17
mandragora zei:
Ik bedoelde met 'het hart' het centrum van het blad :grin:

Passer of niet, het is het resultaat dat telt en dat mag er best zijn, heerlijk om naar te kijken :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Hahahaaaa!! Ja inderdaad, je moet bij het hart beginnen :wink:

Word er altijd erg blij van als mensen mijn schilderingen mooi vinden =) Wie weet verkoop ik een aantal van deze binnenkort. mijn schilderijen zijn allemaal met blacklight voor een toffer trip effect :grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
universal*flow zei:
Wie weet verkoop ik een aantal van deze binnenkort. mijn schilderijen zijn allemaal met blacklight voor een toffer trip effect :grin:
Klik om te vergroten...

Organiseer een klein goatuinfeestje, hang alles omhoog blacklightje erop passende muziek erbij en het verkoopt als water lijkt me :)

'kunst' ruilen met 'kunst' vind ik nog een beter iets :) , dan heb je iets unieks in de plaats.

Hoop nog meer van je te zien :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
mandragora zei:
universal*flow zei:
Wie weet verkoop ik een aantal van deze binnenkort. mijn schilderijen zijn allemaal met blacklight voor een toffer trip effect :grin:
Klik om te vergroten...

Organiseer een klein goatuinfeestje, hang alles omhoog blacklightje erop passende muziek erbij en het verkoopt als water lijkt me :)

'kunst' ruilen met 'kunst' vind ik nog een beter iets :) , dan heb je iets unieks in de plaats.

Hoop nog meer van je te zien :wink:
Klik om te vergroten...

Goede kans op succes daar inderdaad :grin: Met een blacklight kan je hele leuke effecten geven zoals je al ontdekt hebt, zo zijn er meer. Ook water/ijs/rookgordijn discoball gewoon creatief denken :wink:

Was deze vergeten erbij te zetten bij me vorige post zag ik toen ik alles even aan het ordenen was.
Dus bij deze een diepe space waar ik inzat, ja best letterlijk. Wou me gevoel in het plaatje weer kwijt, voelde sterke energie maar een nog grotere kracht kwam ineens erbij, heb dit ervan weten te maken toen;
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tof gemaakt 25tolife, kan me er wel wat bij voorstellen in zo'n trip :wink:

Misschien moet ik me ook maar eens wagen aan de computer gemaakte animaties. Ik heb namelijk altijd veel creatieve ideeen in me hoofd, die er niet altijd op papier uitkomen..
Maar ik moet zeggen dat ik echt absoluut geen verstand heb van digitale dingen. Ik ben zo'n persoon die eeuwig rondloopt met een telefoon die ik gratis bij mij 10 euro beltegoed simkaart heb gekregen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."