#1
Wow dude, dat zijn echt mooie plaatjes, kan ook wel merken waar je inspiratie vandaan haalt
.
.
.ZERO- zei:Wat gaaaf zeg! Ik wil ook een keer LSD doen en dan gaan schilderen of zo, lijkt me tof.
ZERO- zei:Ja ik heb ook altijd wel leuke creatieve ideeën in m'n hoofd, maar die er nooit willen uitkomen. Wil wel eens proberen of het op zo'n moment dan wel lukt ^^
25tolife zei:@ universal*flow : Wauw ziet er vet uit
Toch wat leuks erbij dankzij de trip
Nog eentje eigenlijk nog niet af, beetje veel werk maar komt later nog.
Wou/wil eerst een soort gezicht maken in de sterren maar goed, maar toen ik nuchter was maar zo gelaten.
, lekker spacy mandragora zei:Knap werk, lekker spacy
![]()
Je begint zo'n tekening vanuit het hart toch?
Maak jij ook gebruik van op voorhand punten te zetten?
Grts
mandragora zei:Ik bedoelde met 'het hart' het centrum van het blad![]()
Passer of niet, het is het resultaat dat telt en dat mag er best zijn, heerlijk om naar te kijken![]()
universal*flow zei:Wie weet verkoop ik een aantal van deze binnenkort. mijn schilderijen zijn allemaal met blacklight voor een toffer trip effect![]()
mandragora zei:universal*flow zei:Wie weet verkoop ik een aantal van deze binnenkort. mijn schilderijen zijn allemaal met blacklight voor een toffer trip effect![]()
Organiseer een klein goatuinfeestje, hang alles omhoog blacklightje erop passende muziek erbij en het verkoopt als water lijkt me![]()
'kunst' ruilen met 'kunst' vind ik nog een beter iets, dan heb je iets unieks in de plaats.
Hoop nog meer van je te zien![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."