Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD en creativiteit

LSD en creativiteit

27 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
universal*flow zei:
Ik ben zo'n persoon die eeuwig rondloopt met een telefoon die ik gratis bij mij 10 euro beltegoed simkaart heb gekregen :P
Klik om te vergroten...
Hier zit er ook zo eentje :grin: :rock:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
universal*flow zei:
Tof gemaakt 25tolife, kan me er wel wat bij voorstellen in zo'n trip :wink:

Misschien moet ik me ook maar eens wagen aan de computer gemaakte animaties. Ik heb namelijk altijd veel creatieve ideeen in me hoofd, die er niet altijd op papier uitkomen..
Maar ik moet zeggen dat ik echt absoluut geen verstand heb van digitale dingen. Ik ben zo'n persoon die eeuwig rondloopt met een telefoon die ik gratis bij mij 10 euro beltegoed simkaart heb gekregen :P
Klik om te vergroten...


Dank dank! Met de (online) en PDF guides heb je al snel de basis te pakken, en een bezoekje aan de bibliotheek doet ook vaak wonderen. Mocht je wat gaan maken, ben erg nieuwsgierig naar je uitkomst. Oefenen maakt perfectie (zo gaat dat spreekwoord toch ook?)

Creatieve groetjes uit het parallelle universum om je heen :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Even een bump nu microdoseringen met LSD steeds vaker word gedaan. Als je een handige creatieve oplossing krijgt dankzij LSD , zou leuk zijn als je dat kan delen.
Ben benieuwd over 1-2 weken ga ik starten.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Tijdloos: welke software gebruik je zoal?

Ik merk zelf dat ik ook de meest vage dingen begin te tekenen als ik onder invloed ben, veel fractals en spirals als universalflow, maar dan echt zonder passer. ik gebruik hooguit ruitjespapier als dat er is.

ik heb er even geen voorbeelden van, want mijn oude nokia doet het niet meer zo goed als 8 jaar geleden. wel hebben een hoop mensen ze als geschilderde lakens kunnen bewonderen op onze feestjes.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb de creative master collection , veel photoshop , aftereffect met fireworks dacht ik voor bovenstaande.
En een Stylus bijna vergeten.


Gebruik over algemeen ook leeg papier. Tijdens de trip veemd genoeg geen behoefte aan hulpmiddelen 'mits" de dosering normaal is :tongueout:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
gebruik je bestaande afbeeldingen als bron?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee heb dat zelf met een stylus en ipad gemaakt , daarna op de pc verder bewerkt.
M
MuditaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nog niet echt getript en toen iets creatiefs gemaakt, helaas. Alhoewel dit zeker op mijn planning staat om een keer te doen als ik alleen trip. Ik ben buiten het trippen om zeer actief met photoshop. Ik leerde dit programma kennen toen ik 10/11 was door een spelletje waar veel mensen dit gebruikte om signatures te maken. Sinds dien heb ik mijn toekomst gevond en mijn hobby :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."