#1
Wat voor verschillende manieren zijn er om lsd in te nemen? (zegels). Kan dit alleen door op de tong te leggen of zijn er andere manieren?
LSD zelf niet echt in zulke kleine doseringen, maar het is mogelijk dat je een beetje bittere inkt heb.spongecola zei:Eigenlijk puur uit nieuwsgierigheid, ik zag namelijk niks anders dan onder de tong leggen. Heeft lsd eigenlijk enige smaak? Ik wil het zelf ooit een keer proberen maar ben er nog niet aan toe, ik probeer mezelf er alvast een beetje in te verdiepen![]()
Als je dat echt niet wilt moet je niet meer psychedelica doen, die draaien toch om de controle opgeven en je onderbewuste bloot leggen. Als je angsten wilt overwinnen en er wat van wilt leren dan zijn psychedelica wel de tools om dit op te zoeken. Psychedelica moet je in ieder geval niet gaan doen als je enkel op entertainment uit bent.spongecola zei:De 2 dingen waar ik tegen op kijk is het verliezen van controle en dat ik in m'n onderbewustzijn keer, ik heb vroeger namelijk een en t ander meegemaakt. Met truffels ben ik ooit de controle kwijt geraakt en dat is ook het meest verschrikkelijke wat ik heb meegemaakt.
Psychedelibee zei:Als je dat echt niet wilt moet je niet meer psychedelica doen, die draaien toch om de controle opgeven en je onderbewuste bloot leggen. Als je angsten wilt overwinnen en er wat van wilt leren dan zijn psychedelica wel de tools om dit op te zoeken. Psychedelica moet je in ieder geval niet gaan doen als je enkel op entertainment uit bent.
Mindless zei:Slim om het dan gewoon (nog) niet te doen. En als het je te doen is om psychonautische of spirituele redenen, daar hoef je geen middelen voor te gebruiken. Dat kan ook gewoon nuchter. Het gaat dan allemaal een stuk langzamer, maar je neemt dan geen uitzonderlijke risico's. Fysiek mag psychedelica dan erg veilig zijn, maar mentaal? Er zijn dingen over deze wereld, relatieve waarheden waar je achterkomt die je zullen shockeren voorbij je gruwelijkste fantasie. Ik wil hier niemand mee bang maken en ik geloof ook dat deze dingen uiteindelijk illusionair zijn. Wanneer er een werkelijke transcendentale ervaring is (welke een reële mogelijkheid is tijdens trippen), zal gezien worden dat alles meer dan goed is, maar het probleem is de fase voor en na de ego-oplossing. Op die momenten sta je als het ware met één been in de werkelijkheid die je gewend bent en met het andere been in het collectieve onderbewuste. Je wordt je bewust van wat er achter de schermen gebeurd, wat op dit moment de hele mensheid in zijn greep heeft, maar tegelijkertijd zie je niet in dat dit uiteindelijk een illusie is. Je kunt dingen zien waar je niet klaar voor bent. Nogmaals, niet bedoeld om wie dan ook bang te maken. Wie echt wil trippen zal toch gaan trippen, maar accepteer dan het risico wat je neemt. Maar heb je ook maar enige twijfel of ga je trippen puur voor de lol. Mijn advies: doe het niet en kies voor de langzame maar veilige weg van meditatie (voor het geval bewustzijnsverruiming je doel is). Uiteindelijk denk ik zelfs dat je niets van waarde zult missen als je nooit tript. Alles van waarde zit in ons en iedereen heeft daar vrije toegang toe.En als je gewoon lol wilt hebben zijn daar meer geschikte middelen voor (maar ook dat kan zonder drugs
).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."