Hi
Leuk dat je LSD wilt proberen.
LSD kan het leven op een positieve manier veranderen.
Ik heb het vaker gedaan en ben elke keer een stapje verder gegaan en dieper geweest na mate ik wist wat het was.
Je moet als persoon al wel dicht bij jezelf staan. Als je als persoon onzeker bent en in het leven niet goed weet waarom dingen gebeuren dan kan dat in zo een trip naar voren komen.
De personen met wie je het doet maken dus veel uit. Zoals werd aangegeven zal ik het thuis doen in je eigen veilige omgeving voor de eerste keer.
Met LSD ben je niet helemaal wappie zo als veel mensen denken. Je bent behoorlijk helder en ziet dingen veranderen en bewegen. En je hersens zijn zo geprikkeld dat je soort intelligentie krijgt. Met de juiste personen krijg je de mooiste gesprekken.
En kunnen dingen goed op zijn plaats vallen.
Wil je voorkomen dat je in een bad trip terecht komt? Wat ik het fijnst vind is om MDMA te nemen, een lage dosis. 60mg en als we daar dan in zitten nemen we de zegels pas. Zo zitten we allemaal in de happy sfeer als de lsd gaat beginnen. Na een 3 uurtjes nemen we weer bij. Bij ons in de vriendengroep doen veel mensen het zo en gaat er eigenlijk ook weinig mis.
Maar de MDMA moet een bijzaak zijn dus heel licht.
Ik las daarnaast ook verschillende suggesties zoals paddo's en 2cb.
Maar LSD is uniek en eigenlijk zou iedereen het een keer moeten ervaren in zijn leven als die daar klaar voor is.
Veel succes
![:)]()