Bedankt voor het delen van deze ervaring
![:)]()
Ben je na deze ervaring van mening dat een relatief lage dosis (laat zeggen tot max 70 ug) een goed alternatief is voor in de MDMA pauzes? Ik kan met MDMA ook best wel spacen, dus als het puur opgaan in de muziek is met wat space lijkt het mij top
Naar mijn mening is LSD prima om in je MDMA pauzes te doen. Ik vind echter niet dat 40ug voldoet om echt een duidelijke ervaring te krijgen. Voor zover ik het ervaren heb ben je wel degelijk onder invloed, maar omdat het zo natuurlijk aanvoelt vergeet je het heel snel of heb je het gewoonweg niet door. Een joint erbij roken doet wonderen op 40ug trouwens.
Zoals Jmths zegt, iedereen reageert er anders op. Ik had op Nomads zelf 40ug gedaan en mijn maat 20ug. Hij merkte er wel degelijk iets van en gaf aan dat hij heerlijk in zijn vel zat en niet verwacht had dat hij "nuchter" zo lekker kon gaan op de muziek (je voelt er dus niets van, maar je stemming wordt wel beïnvloed). Toen hij een joint rookte begon hij ook veel CEV's te krijgen die ik niet had op 20ug.
Ik weet niet wat je ervaring is met psychedelica, maar als je een lage dosis wilt doen om te proberen wat het met je doet zou ik 30ug aanraden, en eventueel 70ug als je de effecten wilt voelen. Schijnt dat je bij 70ug lichte hallucinaties kunt krijgen, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Wat ik trouwens nog toe wil voegen is dat wanneer ik LSD gebruik ik merk dat mijn omgeving heel veel invloed heeft. Mijn eerste keer met 20ug vond ik het moment dat ik de duinen uitging en terug het dorp in liep een beetje een naar gevoel. Alsof je je niet thuis voelt tussen de "nuchtere" mensen.
Die tweede keer met 40ug op Nomads ging ik best lekker, maar ik was niet heel spraakzaam tegen vreemden wat ik normaal best wel ben. Pas toen ik terug naar huis ging merkte ik ineens dat ik meer energie had en zin had om te praten. Waarschijnlijk door een rustigere omgeving. Toen heb ik in de bus op de terugweg een heel gezellig gesprek gehad met veel vreemden.