Dan zal ik het voorlopig gewoon laten liggen, wie weet ga ik t volgend jaar ergens wel proberen.
Mdma, maar dan beter.En wat kan ik ervan verwachten?
Hey Eik,Hoi @Misfit ,
Wat leuk om jouw eerste ervaringen met LSD zo te lezen. Goed ook dat je zo rustig aan doet met de dosis. Jouw ervaring met je microdosis is heel herkenbaar voor me. Gewoon een hele goede mood en net even wat meer empathie en inzicht in anderen en jezelf. Fijn ook dat je festival ervaring ook goed is gegaan. Zoals je zelf al merkt is 30-40 ug prima te doen op een festival.
Ga je die 70ug ook weer op een festival doen? Ik heb zelf ervaring met kleine dosissen tot 35-40 ug en hogere doseringen (100-220ug) maar ik heb nog nooit 70 gedaan. Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Ik vermoed dat je dan net tegen de grens van "echt trippen" aanzit. Laat je nog even weten hoe het gegaan is?
Zaterdag naar Nomads geweest. Was echt een top dag! Rond 14 uur waren een maat van me en ik aangekomen bij het Rohnepark in Amsterdam en zodra we binnen waren was de sfeer al goed aanwezig. Ik zat lekker in mijn vel, er werd goede muziek gedraaid en het volk dat er was was erg gezellig.
Rond 16 uur heb ik circa 32-40ug LSD genomen. Gezien ik van de 20ug weinig merkte had ik verwacht van deze dosis de eerste echte LSD effecten te merken. Weliswaar geen heftige effecten, maar meer een body high etc. Na inname besloten we even te gaan zitten en een half uur later zijn we een tent in gegaan waar ze een soort 70's funk draaide met een modern jasje. Hier ging ik echt goed op en heb lekker staan dansen. Ik wist niet of het door de LSD kwam, maar ik ging echt helemaal op in de muziek.
Toen we de tent uitgingen om weer even tot rust te komen leek het heel even alsof ik over het gras heen zweefde in plaats van liep. Dit ging na enkele minuten weer weg en voelde ik me vrijwel weer nuchter. Alleen als ik weer ging dansen kwam ik weer helemaal in de sfeer.
Rond 22 uur hebben we besloten om richting de boerenjongens te gaan om nog wat hasj op te halen en vervolgens de trein naar huis te pakken. Toen we de overstap naar de bus maakten voelde ik me ineens erg energiek terwijl ik daarvoor lichte hoofdpijn had en erg moe werd.
Thuis aangekomen zijn we in mijn tuin nog 2 jointjes wezen roken. Toen ik mijn 2e opstak merkte mijn maat op dat hij regenbogen zag als hij zijn ogen dicht deed. Toen ik dat ook probeerde zag ik duidelijk een kringetje in het midden van mijn gezichtsveld. Dit heb ik normaal gesproken ook als ik blow, maar dat was pas gekomen sinds ik een keer 2-CB had gebruikt. Nu bleef het daar niet bij, maar zag ik ook allemaal donkerrode en blauwe letters "e" door elkaar staan. Toen ik mijn ogen weer opende bleven deze aanwezig.
Het meest zieke was dat wanneer ik naar bed ging ik alles kon visualiseren waar ik aan dacht. Als ik aan het strand en de zee dacht zag ik die op een hele aparte, hallucinerende manier voor me. Echt verbazingwekkend hoe makkelijk je het kan sturen zeg! Ik lag voor zo'n 3 uur lang wakker en vond al het 'vuurwerk' uiteindelijk een beetje teveel worden. Nu dacht ik eraan dat ik er toch niets aan kon doen en beter ervan kon genieten. Daarna nog zo'n uur lang gekeken waarna ik in slaap was gevallen.
Ik denk dat ik overdag niet veel van de LSD merkte omdat ik in zo'n drukke omgeving zat. Ik was heel even bang dat de microdots die ik gehaald had nog lager waren dan ik dacht, maar na het opsteken van een joint was het overduidelijk dat ik wel degelijk LSD in mijn systeem had.
Volgende keer ga ik blotters bestellen en kijken hoeveel 70ug met mij doet.
Er zullen mensen tussen zitten die van mening zijn dat LSD een perfect alternatief is voor MDMA. Maar het blijft wel psychedelica wat vrij anders van aard is en niet iedereen gegarandeerd prettig valt. De setting en het gezelschap is altijd belangrijk maar met psychedelica is deze wel iets meer van belang natuurlijk. Het is waarschijnlijk wel handig om psychedelica eerst even rustig thuis uit te proberen. Je kunt op LSD absoluut spacen en opgaan in muziek in ieder geval.Ben je na deze ervaring van mening dat een relatief lage dosis (laat zeggen tot max 70 ug) een goed alternatief is voor in de MDMA pauzes? Ik kan met MDMA ook best wel spacen, dus als het puur opgaan in de muziek is met wat space lijkt het mij top
Naar mijn mening is LSD prima om in je MDMA pauzes te doen. Ik vind echter niet dat 40ug voldoet om echt een duidelijke ervaring te krijgen. Voor zover ik het ervaren heb ben je wel degelijk onder invloed, maar omdat het zo natuurlijk aanvoelt vergeet je het heel snel of heb je het gewoonweg niet door. Een joint erbij roken doet wonderen op 40ug trouwens.Bedankt voor het delen van deze ervaringBen je na deze ervaring van mening dat een relatief lage dosis (laat zeggen tot max 70 ug) een goed alternatief is voor in de MDMA pauzes? Ik kan met MDMA ook best wel spacen, dus als het puur opgaan in de muziek is met wat space lijkt het mij top
Ik had op Nomads zelf 40ug gedaan en mijn maat 20ug.
Ik heb niet bijgenomen. Ik herken wel dat je na circa 2,5 uur helemaal inkakt. Daar had ik toen ook last van en wilde nog wel bijnemen om te kijken of ik nog wat effecten zou kunnen krijgen, maar omdat ik me op dat moment niet zo lekker voelde door de warmte leek mij dat geen goed idee. Sowieso heb ik begrepen dat bijnemen bij psychedelica na een bepaalde tijd de trip niet intenser maakt, maar juist verlengt.Heb je bij die dosis van 40ug ook nog een redose gedaan? Ik had een tijdje terug ook 40ug gedaan en ging prima (geen visuals maar al best wel onder invloed) maar na 2,5 uur was het in eens vrijwel helemaal weg. Had nog een heel zachte afterglow maar was moe en had geen zin meer. Ik hoef niet harder te pieken op een festival maar wat langer zou wel leuk zijn.
Zit nu te denken om volgende keer 1,5 uur nadat de piek begint nog 20ug bij te nemen.
Ik denk dat 40ug bijnemen ivm tolerantie opbouw beter is maar ben ook wel weer bang om te hard te gaan op een festival...
Ik heb nog geen ervaring met LSD. Dit festival wordt dus mijn eerste keer, maar wil niet een te hoge dosering nemen waardoor ik slecht zou gaan. Echter wil ik ook geen te lage dosering waardoor het effect misschien tegen zou gaan vallen.Heb je ervaring met LSD?
20 a 30ug lijkt me te weinig voor visuals en een high, in ieder geval voor mij.
Ja een "trip" of een echte "high" zou ik het niet meteen noemen. Al vind ik dat 30ug al teveel is voor wat je normaal gesproken een "microdosering" zou noemen... 30-70 ug is een beetje schemergebied tussen Microdoseren en "trippen" volgens mij...Heb je ervaring met LSD?
20 a 30ug lijkt me te weinig voor visuals en een high, in ieder geval voor mij.
Verstandig dat je nog even van de mdma af blijft! Microdoseren met (1P) LSD kan prima. Ik weet niet hoeveel ervaring je met psychedelica hebt en kan dus niet inschatten of jij en je vriend de effecter ervan als prettig zullen ervaren. Zelf vind ik een 11-14 ug ideaal voor als je ook nog wat werk voor elkaar wilt krijgen. Vanaf 15-20ug vind ik de micro dosering al wat meer afleiden en "socialer" worden. Ik heb vorig jaar op een festival 35ug gedaan. Dit was op zich prima te doen maar geeft wel al een groter effect. De echte visuals beginnen bij mij pas vanaf de circa 100ug.
Er vanuit gaande dat jullie nog niet veel ervaring hebben zou ik eerst een keer 1 pil testen op een zaterdag of zondag en dan op basis daarvan beslissen hoeveel je wilt doen op het festival. Als je daar geen tijd meer voor hebt is 20-30 ug voor een feestje waarschijnlijk wel een leuke kennismaking.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."