1p lsd werkt prima.
Hallo mensen!
Sinds ik klein was ben ik super benieuwd hoe de drug LSD is en wil het graag ervaren. Toen ik klein was had ik altijd die video's gekeken van LSD effect ( Die video's waar je dan 3 minuten naar staart en dan een effect krijgt lol )
Heb al super veel research gedaan over LSD, en tripreports gelezen etc ... en ben voorbereid.
Alleen ken ik geen dealers die LSD verkopen, maar na zoveel research te hebben gedaan op LSD ben ik erachter gekomen dat er ook 1P-LSD bestaat wat een legale versie is van LSD en makkelijker te krijgen is en van wat je koopt van ug dat je dat dan echt krijgt van dat aantal ug.
Mijn vraag is dan: Is 1P-LSD hetzelfde als LSD of is het anders? Want als het makkelijker en indentiek is als LSD wil ik eerder 1P-LSD proberen dan LSD sinds 1P-LSD makkelijker en betrouwbaarder is.
De opkomsttijd is langer. Dat is ook altijd wel even goed om te weten indien iemand dezelfde opkomsttijd als LSD verwacht. Los hiervan zijn de verschillen inderdaad nihil.Het is zoals @fyrckantsylph zegt een pro lsd drug. Je kan me een blinddoek omdoen en ik zou het verschil niet weten![]()
30ug is al best een flinke dosering voor een "microdosis". Heb je al ervaring met andere psychedelica?Ik microdoseer met 1P. Nog nooit hoger gegaan dan 30ug. Over een tijdje maar eens volle bak gaan maar ik heb geen haast.
Mee eens, 1P-LSD duurt bij mij echt langer dan LSD. Qua visuals/headspace merk ik inderdaad geen verschil. Had het gevoel alsof de onset van 1p-LSD korter is, maar dan veel slomer opbouwt.De opkomsttijd is langer. Dat is ook altijd wel even goed om te weten indien iemand dezelfde opkomsttijd als LSD verwacht. Los hiervan zijn de verschillen inderdaad nihil.
30ug is al best een flinke dosering voor een "microdosis". Heb je al ervaring met andere psychedelica?
Psilosine rules!!!!Ik vind zelf tot ongeveer 25ug leuk als MD voor een recreatieve setting. Voor werk zou ik niet hoger gaan dan 15ug. Kom je ook uit de seventies trouwens?! Of ben je nog ouder?
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het komt dat je wel veel ervaring hebt met paddo's en truffels maar niet met LSD...
Ik vind zelf tot ongeveer 25ug leuk als MD voor een recreatieve setting. Voor werk zou ik niet hoger gaan dan 15ug. Kom je ook uit de seventies trouwens?! Of ben je nog ouder?
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het komt dat je wel veel ervaring hebt met paddo's en truffels maar niet met LSD...
Ik had precies hetzelfde probleem. Ik ben ook wat ouder en ken gewoon weinig mensen die dealen. Daarom ook 1p-LSD gekocht en laten testen. Wat ik een groot voordeel vind is dat je de dosis precies weet. Het luistert super nauw en als je wat op straat koopt is de dosisering vaak niet accuraat. Bij het laten testen kunnen ze wel zeggen of het LSD is, maar niet hoeveel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."