#1
LSD blijft altijd lastig doseren. Wat ook niet helpt is dat dealers van alles beloven maar lang niet altijd hun beloftes waarmaken. Gelukkig heb je het juiste idee daarover: liever de eerste keer te voorzichtig dan niet voorzichtig genoeg. Neem dus weinig en houd er rekening mee dat je misschien weinig tot niks zal voelen. Als je verder maar gewoon ziet wat het je brengt dan zal het vast goed komen.
Je kan beter geen speed nemen bij tripmiddelen. Dat verhoogt de kans op paranoia of wanen. Ook wiet of hasj kan je beter even links laten liggen. Je gedachten kunnen daar flink chaotisch en angstig van worden, soms zelfs zonder dat je het zelf doorhebt. Als de LSD begint uit te werken dan voel je niks meer van cannabis. Dus als je het dan heel fijn vindt om te blowen dan kan je het wel proberen in die allerlaatste nafase van de trip.
Onthoud: LSD is een prachtig middel. Echt mijn lievelings in ieder geval. Prijs jezelf gelukkig dat je tot het selecte groepje gaat behoren die zo'n bijzondere ervaring mag meemaken. Dan heb je ook al die xanax enzo niet nodig. In het ergste geval kan je ook een kopje thee voor jezelf zetten en wat geurkaarsen of wierook aansteken ofzo. Dat werkt net zo goed als die alprozolam.
Je kan beter geen speed nemen bij tripmiddelen. Dat verhoogt de kans op paranoia of wanen. Ook wiet of hasj kan je beter even links laten liggen. Je gedachten kunnen daar flink chaotisch en angstig van worden, soms zelfs zonder dat je het zelf doorhebt. Als de LSD begint uit te werken dan voel je niks meer van cannabis. Dus als je het dan heel fijn vindt om te blowen dan kan je het wel proberen in die allerlaatste nafase van de trip.
Onthoud: LSD is een prachtig middel. Echt mijn lievelings in ieder geval. Prijs jezelf gelukkig dat je tot het selecte groepje gaat behoren die zo'n bijzondere ervaring mag meemaken. Dan heb je ook al die xanax enzo niet nodig. In het ergste geval kan je ook een kopje thee voor jezelf zetten en wat geurkaarsen of wierook aansteken ofzo. Dat werkt net zo goed als die alprozolam.