Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Over ongeveer een maand staat mijn eerste LSD trip op de planning. Ik ben me al geruime tijd aan het inlezen en ik denk dat de tijd rijp is. De dingen waar ik invloed op heb zijn allemaal in orde, de setting wordt goed, ik voel me geestelijk stabiel en ik zal samen zijn met mijn beste vrienden (4 totaal waarvan 1 ook voor de eerste keer LSD gaat doen). Eerst wat over mezelf. Man, 30 jaar, 90 kg. Veel ervaring met verschillende soorten drugs sinds mijn late tienerjaren. Qua trippen heb ik ervaring met 2C-B (hoge doses), psylocibine in de vorm van truffels, verschillende soorten van licht tot sterk en in verschillende doses, ketamine in verschillende doses van licht tot zware k-holes en ook hoge doses in combinatie met MDMA of speed. Ik ben één keer 'bad' gegaan van truffels. Voor de rest alleen maar goede tot zeer goede ervaringen. De zegels zouden rond de 250 ug moeten zitten maar gaan sowieso getest worden. Ik ben van plan om een halve zegel te nemen. Nu zou ik graag willen weten, mocht de paniek toch toeslaan, wat ik het beste kan doen. Heeft iemand hier ervaring met benzo's tijdens een slechte trip (ik heb Xanax 2 mg)? Verder heb ik nog wat speed liggen, kan dat van enig nut zijn, of is dat zwaar af te raden? En zijn er misschien nog andere manieren om een paniekerig gevoel te verzachten?"
"Bedankt voor jullie snelle antwoorden. Ik ben er eigenlijk wel gerust op dat het goed zal gaan, ik ga de dosis sowieso aan de lage kant houden om het effect af te tasten, kan het altijd een tweede keer doen mocht ik daar behoefte aan hebben. Wilde het van die benzo's even navragen voor de zekerheid. Dan weet ik in ieder geval dat dat een optie is. De zegels gaan sowieso getest worden en ik heb geen haast, dus mocht het die dag niet helemaal goed voelen stel ik het uit. Ik laat het jullie weten als het achter de rug is"
"Misschien dat je teveel water drinkt. Het is sowieso niet goed om gewoon water te drinken. Tijdens het dansen en spacen verlies je door het zweten verschillende zouten (elektrolyten). Deze dienen aangevuld te worden om je vochthuishouding op peil te houden. Wanneer je alleen water drinkt (en misschien ook nog grote hoeveelheden) spoel je de zouten ook nog eens uit je lichaam. Dit kan zeer ernstige (soms zelfs dodelijke) situaties veroorzaken, ik weet even de medische term niet maar volgens mij wordt het in de volksmond ook wel watervergiftiging genoemd. Een aanrader is om van die Isostar-tabletten (of welk merk dan ook) mee te nemen naar een festival om in je flesje water te doen. Dat is isotone sportdrank die je tekort aan zouten aanvult. Als je daar geen zin in hebt kun je het beste gewoon frisdrank drinken ipv water, en proberen iets zouts te eten tussendoor. Overigens denk ik dat de dosis weldegelijk uit kan maken. Het zou kunnen dat je maag gewoon niet goed tegen MDMA kan en dat het overgeven daar een reactie op is. Ik zie dat wel vaker bij mensen, alhoewel het overgeven dan meestal wel vrij snel na inname gebeurd."
"@Keenan Zijn jouw klachten uiteindelijk verdwenen? De afgelopen 5 jaar heb ik ongeveer 3 tot 5 keer per jaar ketamine gebruikt. Meestal maar een halve gram, soms iets meer. Nooit ergens last van gehad achteraf. Nu heb ik ongeveer 2 weken geleden weer eens keta gedaan. Deze keer had ik rond de 2 gram gebruikt, verdeeld over 3 dagen (de eerste dag in combinatie met alcohol en een beetje speed). Sindsdien heb ik ook van die vage steken rond mijn blaas. Zag hier op het forum iets over keta vervuild met fenacetine, schoot daardoor erg in de stress. Hopelijk kan iemand me een beetje gerust stellen. Ben sowieso van plan om de komende maanden niks te gebruiken."
"Clonazolam is ook geen erkend medicijn, maar een research chemical. Als je dan toch voor benzo's gaat zou ik voor een bekende variant gaan. Er worden sowieso veel namaak medicijnen verkocht via internet, dus blijft altijd een beetje link."
"Zelf neem ik altijd supplementen voor en na, ongeacht welke drugs ik gebruik. Meestal multivitaminen, hoge dosis vitamine C en omega 3 capsules. Voor de antioxidanten neem ik een glas water met dubbele dosis matcha poeder (ruime theelepel), matcha bevat bijzonder veel antioxidanten, het enige nadeel is dat het erg prijzig is (ongeveer €25 voor 30 gram). Daarnaast neem ik ook nog kurkuma (curcumine) extract met zwarte peper en gemberpoeder ter ondersteuning van de lever. De gehele dag na het drugsgebruik drink ik een ruime hoeveelheid verschillende (kruiden)theesoorten zodat ik de afbraakstoffen zo snel mogelijk uitplas (weet niet of het bij MDMA uitmaakt maar bv bij ketamine zijn de metabolieten erg schadelijk voor je urinewegen). Misschien dat het niet erg veel uitmaakt allemaal, maar alles dat de schade enigszins kan beperken is mooi meegenomen denk ik altijd."