#1
Hoe krijg je het elke dag weer naar binnen? Ik heb al moeite met 2500 soms. Hoeveel weeg je?Als ik zwaar boven onderhoud eet zoals nu (4200 cals) zou ik zeker geen stim aanraken of alcohol drinken.
Heb je tips voor voeding met veel calorieën?
Hoe krijg je het elke dag weer naar binnen? Ik heb al moeite met 2500 soms. Hoeveel weeg je?Als ik zwaar boven onderhoud eet zoals nu (4200 cals) zou ik zeker geen stim aanraken of alcohol drinken.
2500 calorieen was voor mij gewoon een avondje bier drinken lol.Hoe krijg je het elke dag weer naar binnen? Ik heb al moeite met 2500 soms. Hoeveel weeg je?
Heb je tips voor voeding met veel calorieën?
In het begin heb ik er ook moeite mee hoor , je cal intake elke week met 2 a 300cals verhogen werkt goed bij mij.Hoe krijg je het elke dag weer naar binnen? Ik heb al moeite met 2500 soms. Hoeveel weeg je?
Heb je tips voor voeding met veel calorieën?
Bloat kan geen kwaad , maar bodybuilderd die claimen naturel te trainen willen hier natuurlijk zo snel mogenlijk vanaf.Maar is bloating nu juist goed of juist niet goed?
Ik bedoel, kreatine gebruiken ze allemaal, en steroiden ook veel. Daar ga je dus van 'bloaten'. Maar als ik google dan zie ik juist tips om bloaten te minderen/voorkomen, en dan lijkt het er toch op dat het een ongewenst effect is.
Ja dan gaat het snel! Maar niet met mijn bierdrinken. Drink er heel soms eens 1...2500 calorieen was voor mij gewoon een avondje bier drinken lol.
Met pasta schiet het wel op ja. Ik eet nu ook dagelijks een avocado, daar zitten flink wat calorieën in. Noten en pindakaas eet ik ook veel, wel ook op brood. Het zal dan vooral de vis zijn denk ik? Dat eet ik haast nooit. Ook wil ik niet elke dag pasta eten...In het begin heb ik er ook moeite mee hoor , je cal intake elke week met 2 a 300cals verhogen werkt goed bij mij.
Vooral veel vette vis , noten , pindakaas , zilvervliesrijst , pasta nzo.
Ik eet zo goed als geen brood , ik eet alrijd warm.
Vanaf ik opsta al bvb 100g brinta met 350ml melk koken wat bescheut erin en een whey shake er achter.
Dan kom ik op werk en neem ik 2 scheppen pindakaas , kwartier later eet ik 2 stickers, half uur later koude rijst met kipfillet of een doos zalm , heb 20 doosjes makreel op werk waar ik elke dag er wel zeker 4 van op eet als tussendoortje, en wat mij enorm helpt is savonds men carbs zeker niet verlagen maar gewoon tot ik ga slapen door blijven eten.
Ik ben wel gezegend met goede genetica kwa lichaamsbouw en vet bij komen![]()
Als je bloat op je buikrand/onderrug kan het kut zijn je hebt ook mensen die alleen watereight pakken op benen dat maakt niet veel uit. Als ik 2dagen cheat bloat ik zeker wel een killotje of 8 op de kut plekken. Hierdoor oog je meteen een stuk dikker je kan daardoor een plofkop krijgen wat ook niet echt mooi is. Maar dit is van persoon tot persoon je hebt mensen die ook helemaal niet bloaten. Als je op een wedstrijd zit kan teveel water je al doen verliezen ookal heb je het beste fysiek van ze allemaal.Maar is bloating nu juist goed of juist niet goed?
Ik bedoel, kreatine gebruiken ze allemaal, en steroiden ook veel. Daar ga je dus van 'bloaten'. Maar als ik google dan zie ik juist tips om bloaten te minderen/voorkomen, en dan lijkt het er toch op dat het een ongewenst effect is.
Stel je hebt een snelle metabolisme en je kan simpelweg niet de voeding clean weg stouwen om zo op je kcals tekomen. kan je er altijd voor kiezen om iets minder clean te eten om toch je calorieën doel te behalen. Zo heb je met een milka reep al snel 500-600kcal binnen vult niet echt zijn snelle carbs dus zou je ook weer snel honger krijgen. Natuurlijk is clean beter maar soms zit het er gewoon niet in.Hoe krijg je het elke dag weer naar binnen? Ik heb al moeite met 2500 soms. Hoeveel weeg je?
Heb je tips voor voeding met veel calorieën?
Je zou pasta kunnen afwisselen met rijst of een andere soort. Ik begrijp wel dat somige mensen niet elke dag het zelfde kunnen eten zelf heb ik hier nooit moeite mee gehad. Maar carbs zijn carbs of je het nou uit brood haalt of uit pasta rijst maakt uiteindelijk geen drol uit. Maar dan heb ik het niet over de slechte carbs.Ja dan gaat het snel! Maar niet met mijn bierdrinken. Drink er heel soms eens 1...
Met pasta schiet het wel op ja. Ik eet nu ook dagelijks een avocado, daar zitten flink wat calorieën in. Noten en pindakaas eet ik ook veel, wel ook op brood. Het zal dan vooral de vis zijn denk ik? Dat eet ik haast nooit. Ook wil ik niet elke dag pasta eten...
Wat zijn stickers?
Als je wat meer info wil of als je wil dat ik een schematje in elkaar steek voor je , pb me effen , dan stuur ik je morgen , ik ga zo met een vriendin van men vrouw aan de 3-ho en men gsm gaat even wegJa dan gaat het snel! Maar niet met mijn bierdrinken. Drink er heel soms eens 1...
Met pasta schiet het wel op ja. Ik eet nu ook dagelijks een avocado, daar zitten flink wat calorieën in. Noten en pindakaas eet ik ook veel, wel ook op brood. Het zal dan vooral de vis zijn denk ik? Dat eet ik haast nooit. Ook wil ik niet elke dag pasta eten...
Wat zijn stickers?
DMT is wel meer voor de spirituele ervaring. De reden dat ik zoveel heb zitten blowen was omdat het effect zwaar tegen viel en lees overal dat blowen het effect versterkt vandaar.@Blauweaap
Op 100ug zijn mijn LSD trips ook niet altijd heel erg visueel. Soms wel, maar soms echt maar amper. Dan is de trip meer mentaal.
Voor een volgende keer direct 200ug pakken omdat je nu weinig merkte zou ik niet aanraden. Beter gewoon weer een keer 100ug proberen of misschien hooguit 150ug.
Maar voor mij klinkt het alsof je helemaal de verkeerde mindset hebt voor LSD. Constant flink aan het blowen zijn en verwachten dat het middel je gaat entertainen met visueel spektakel. Voor een goede ervaring neem je de tijd. Je laat je verwachtingen los en geeft je over aan de ervaring en wat het jou wil laten zien. Je gaat niet de hele tijd andere drugs zitten doen. Je zorgt voor een goede omgeving/gezelschap waarin je dat allemaal rustig kunt doen. Wanneer je het zó aanpakt stel je jezelf open om echt die ervaring aan te gaan. En ook al heb je geen enkele visual, dat geeft niet als je gewoon laat gebeuren wat gebeurt. Maar doe je dat laatste, dan heb je wel véél meer kans op dat de trip helemaal open bloeit, ook visueel.
Als je al niet eens LSD op een respectvolle manier doet, hoe wil je dan DMT gaan doen? Ook weer voor entertainment? Je hebt er veel meer aan als je deze middelen een klein beetje "ceremonieel" doet. Met respect te behandelen, niet omdat ze heilig zijn of zo, maar omdat ze in staat zijn je helemaal te kunnen mind-rapen... Dit zijn niet het soort middelen om puur voor vermaak te doen. Ga erin met de mindset dat deze middelen jou moeten vermaken en dat kan je weleens heel duur komen te staan.
Wie weet misschien niet ik zou graag het spirituele mee wil maken maar dat zat er vrijdag zeer zeker niet in.Psychedelica is niks voor jou.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."