#1
Water ophouden is hetzelfde als bloat ![:grin:]()
Als je bvb kreatine neemt hou je water vast tussen je spieren en vetweefsel , dat water dat vast vehouden word noemt de bloat.
Of als je een bodybuilder met enorme waterkaken ziet lopen , komt dit door te veel vochtophouding door een androgeen middel , dat noemen ze bloat.
Ik kom uit een old school bodybuilding familie, moeder deed wedstrijden en vader ook.
Heb het met de paplepel mee gekregen.
En ja liever 75kg aan 6% vetpercentage dan 75kg en 15% vet..
Vind skinny fat het lelijkste dat er is![:grin:]()
Maar dat is persoonlijk.
Ieder zen ding , ik oordeel niet.
Edit. Absolut niet voor de chikies 😂
Ben 13 jaar samen en in augustus 4 jaar getrouwd met men vrouw en ben een zeer trouwe hond..
Als je bvb kreatine neemt hou je water vast tussen je spieren en vetweefsel , dat water dat vast vehouden word noemt de bloat.
Of als je een bodybuilder met enorme waterkaken ziet lopen , komt dit door te veel vochtophouding door een androgeen middel , dat noemen ze bloat.
Ik kom uit een old school bodybuilding familie, moeder deed wedstrijden en vader ook.
Heb het met de paplepel mee gekregen.
En ja liever 75kg aan 6% vetpercentage dan 75kg en 15% vet..
Vind skinny fat het lelijkste dat er is
Maar dat is persoonlijk.
Ieder zen ding , ik oordeel niet.
Edit. Absolut niet voor de chikies 😂
Ben 13 jaar samen en in augustus 4 jaar getrouwd met men vrouw en ben een zeer trouwe hond..