Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-LSD voorbereidingen

1p-LSD voorbereidingen

57 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Reacties worden gewaardeerd!

Ik ga de borrel en sos laten staan indd een beetje overbodig. Dat eten van te voren ga ik denk ik wel wagen ivm dat ik niet met een kut gevoel de trip in ga en dit mogelijk versterkt zou kunnen worden. De jointjes laten we ook staan maar er gaat zeker geblowt worden maar dit word meer aanvoelen hoe intens etc het is anders in de comedown.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog een puntje, als je het 's avonds neemt is het wel belangrijk dat je zeker 12 uur nadat je de zegel hebt genomen niet kan slapen. Als je ook nog gaat combineren met ketamine of erbij gaat blowen (zou ik bij de eerste keer niet doen), is dat waarschijnlijk nog langer.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
Reacties worden gewaardeerd!

Ik ga de borrel en sos laten staan indd een beetje overbodig. Dat eten van te voren ga ik denk ik wel wagen ivm dat ik niet met een kut gevoel de trip in ga en dit mogelijk versterkt zou kunnen worden. De jointjes laten we ook staan maar er gaat zeker geblowt worden maar dit word meer aanvoelen hoe intens etc het is anders in de comedown.
Klik om te vergroten...
Top ! Wijze beslissing :wink:.
Eten kan gerust hoor , zolang je je maar niet propvol stampt net voor je je blotter binnen werkt.
Sabbel er dan wel wat langer op voor je hem weg slikt (20 min zoals je zelf al zij is genoeg hoor :grin:).
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou trouwens ook wel eten. Wel handig om er wat tijd tussen te laten. Dus bijvoorbeeld om 6 uur een maaltijd en dan om 8 uur de LSD. Ook niet teveel eten, je kan dan beter tijdens je trip nog een keer eten. Geniet je er ook extra van.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
1.10-15m is genoeg je hoeft het overigens niet persee onder je tong te leggen je kan hem ook gewoon doorslikken zolang je een lege maag hebt

2. 4-5 uur niet eten is het beste.

3. Doe geen coke/alcohol

4. Keta kan je op of na de piek nemen let er wel op dat Dit zeer intens kan worden.
Waarschijnlijk better om Dit niet te doen als het je eerste keer is of wat later in de comedown als je het persee wilt.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
KlaasVaak zei:
Ik zou trouwens ook wel eten. Wel handig om er wat tijd tussen te laten. Dus bijvoorbeeld om 6 uur een maaltijd en dan om 8 uur de LSD. Ook niet teveel eten, je kan dan beter tijdens je trip nog een keer eten. Geniet je er ook extra van.
Klik om te vergroten...
Ik weet zelf niet hoe de LSD mijn eetlust gaat beïnvloeden maar ik begin mezelf na 2 uur oprecht al flink kut tevoelen als ik niet eet (ik bouw op eten) dit wil ik voorkomen dat ik Mijn trip in ga met dit gevoel en dit weliswaar misschien wel versterkt kan worden (dan hang ik zeker boven de pot) moet ff kijken welke meal ik ervoor ga eten. Denk zelf dat ik de groentes en rijst hiervoor ga houden aangezien ik nooit echt zin heb ik deze 2meals als ik iets gebruikt heb. Denk dat ik meer richting te fruit ga met kwark/havermout maar dan een kleine portie dat ik mij oke voel maar niet tevol.

Het word indd een dagje doorhalen jammer genoeg maar het kon even niet anders er is iets tussen gekomen bij mij tripbuddy. Waarschijnlijk word dit een nappie rond een uur of 1 smiddags alst eerder kan mooi meegenomen maar hier gaan we nou wel vanuit.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauweaap zei:
Ik weet zelf niet hoe de LSD mijn eetlust gaat beïnvloeden maar ik begin mezelf na 2 uur oprecht al flink kut tevoelen als ik niet eet (ik bouw op eten) dit wil ik voorkomen dat ik Mijn trip in ga met dit gevoel en dit weliswaar misschien wel versterkt kan worden (dan hang ik zeker boven de pot) moet ff kijken welke meal ik ervoor ga eten. Denk zelf dat ik de groentes en rijst hiervoor ga houden aangezien ik nooit echt zin heb ik deze 2meals als ik iets gebruikt heb. Denk dat ik meer richting te fruit ga met kwark/havermout maar dan een kleine portie dat ik mij oke voel maar niet tevol.

Het word indd een dagje doorhalen jammer genoeg maar het kon even niet anders er is iets tussen gekomen bij mij tripbuddy. Waarschijnlijk word dit een nappie rond een uur of 1 smiddags alst eerder kan mooi meegenomen maar hier gaan we nou wel vanuit.
Klik om te vergroten...
Ik snap je wel hoor, ik krijg ook snel een hongergevoel, zeker nu de sportschool weer open is. Het is wel anders om op tripmiddelen te eten dan op veel andere drugs. Als ik aan de speed of MDMA oid zit, hoef ik ook geen hele maaltijd te eten. Aan de LSD vind ik eten alleen maar lekkerder. Wel goed om niet teveel tegelijk te eten natuurlijk.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
KlaasVaak zei:
Ik snap je wel hoor, ik krijg ook snel een hongergevoel, zeker nu de sportschool weer open is. Het is wel anders om op tripmiddelen te eten dan op veel andere drugs. Als ik aan de speed of MDMA oid zit, hoef ik ook geen hele maaltijd te eten. Aan de LSD vind ik eten alleen maar lekkerder. Wel goed om niet teveel tegelijk te eten natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Ik ben de gene die na op een after na flink wat pep heel de kast leegtrekt. Vroeger hsd ik ook geen honger maar sinds ik mezelf toen ben gaan pushe voel ik me kwa honger voortaan op de drugs gewoon zoals normaal. Vandaar als ik niks eet word ik ziek met pep kan ik het wel langer volhouden zonder eten maar 4u max zonder misselijk te worden van de honger.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauweaap zei:
Ik ben de gene die na op een after na flink wat pep heel de kast leegtrekt. Vroeger hsd ik ook geen honger maar sinds ik mezelf toen ben gaan pushe voel ik me kwa honger voortaan op de drugs gewoon zoals normaal. Vandaar als ik niks eet word ik ziek met pep kan ik het wel langer volhouden zonder eten maar 4u max zonder misselijk te worden van de honger.
Klik om te vergroten...
Maak je over ete niet druk man , ik eet gà de dag door.
Eet gewoon een uurtje voor je zegel wat je normaal eet , maar niet propvol alsof het all you can eat is , maar genoeg is genoeg gewoon :wink:
En tijdens je trip zul je ofwel niet denkek aan eten, of juist wel.
Wat geen probleem is , want dan eet je gewoon :grin: probeer dan wel luchtige dinge als fruit of roerei (krijg ja daar snel terug honger van , geen probleem dan eet je terug iets luchtig).
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Maak je over ete niet druk man , ik eet gà de dag door.
Eet gewoon een uurtje voor je zegel wat je normaal eet , maar niet propvol alsof het all you can eat is , maar genoeg is genoeg gewoon :wink:
En tijdens je trip zul je ofwel niet denkek aan eten, of juist wel.
Wat geen probleem is , want dan eet je gewoon :grin: probeer dan wel luchtige dinge als fruit of roerei (krijg ja daar snel terug honger van , geen probleem dan eet je terug iets luchtig).
Klik om te vergroten...
Heb me de afgelopen dagen op onderhoud gezet kwa voeding is wel een tijdje geleden dat ik 4k Kcal aan cleanvoer naar binnen stouw dus is weer ff wennen weer. Maar moet verders wel goed komen uurtje van te voren een meal lijkt me het slimst. Ik probeer nou de meeste carbs achterover te tikken want ik word altijd een oven als ik veel carbs in een run eet ivm drugs is dit niet altijd chil.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauweaap zei:
Heb me de afgelopen dagen op onderhoud gezet kwa voeding is wel een tijdje geleden dat ik 4k Kcal aan cleanvoer naar binnen stouw dus is weer ff wennen weer. Maar moet verders wel goed komen uurtje van te voren een meal lijkt me het slimst. Ik probeer nou de meeste carbs achterover te tikken want ik word altijd een oven als ik veel carbs in een run eet ivm drugs is dit niet altijd chil.
Klik om te vergroten...
Ja en van lsd ga je het ook wat warmer krijgen (althans ik toch).
Als je zo met je eten bezig bent , waarom zou je dit in eerste instantie willen f*cken met zuipen en sos ?.
Niet lullig bedoel maar een oprechte vraag.
Als ik zwaar boven onderhoud eet zoals nu (4200 cals) zou ik zeker geen stim aanraken of alcohol drinken.
Ik doe het alle 2 nooit , maar ben wel nieuwsgierig naar je antwoord.

Al je harde werk naar de zak voor een avondje "plezier".
Nee nee doe mij dan maar een substantie die men eetlust niet remt , maar juist aanwakkerd !.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Ja en van lsd ga je het ook wat warmer krijgen (althans ik toch).
Als je zo met je eten bezig bent , waarom zou je dit in eerste instantie willen f*cken met zuipen en sos ?.
Niet lullig bedoel maar een oprechte vraag.
Als ik zwaar boven onderhoud eet zoals nu (4200 cals) zou ik zeker geen stim aanraken of alcohol drinken.
Ik doe het alle 2 nooit , maar ben wel nieuwsgierig naar je antwoord.

Al je harde werk naar de zak voor een avondje "plezier".
Nee nee doe mij dan maar een substantie die men eetlust niet remt , maar juist aanwakkerd !.
Klik om te vergroten...
Ik zuip niet elk weekend en als ik drink spare ik kcals (drink vodka spa rood altijd) van sos kan ik gewoon slapen/eten. Fysiek wise doet het drinken niks behalve als ik bier ga drinken maar dat spreekt voor zich krijg dan bloat enz. Ik zit momenteel ook in een diepe cut dus ik kan eigenlijk los gaan in het weekend kwa eten/zuipen als ik wil zonder er vet aan te zetten maar natuurlijk lever ik dan wel 2 dagen in voor die ene dag kwa kcal tekort Maar dat vind ik het wel waard. tis niet ofz alsof ik 6% wedstrijd droog er momenteel bijloop sta op een solid 8a9 en vind het verder wel prima zo. het is het ook
Niet waard om Momenteel zonder festivals of een wedstrijd er zo lean bij telopen want je voelt je wel flink ruk. Maar momenteel werkt het voor mij zo volgend jaar gaan we wel iets dieper richting de 6. Als ik de 8 op deze manier blijf onderhouden in de zomer is het voor mij goed .
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Ik zuip niet elk weekend en als ik drink spare ik kcals (drink vodka spa rood altijd) van sos kan ik gewoon slapen/eten. Fysiek wise doet het drinken niks behalve als ik bier ga drinken maar dat spreekt voor zich krijg dan bloat enz. Ik zit momenteel ook in een diepe cut dus ik kan eigenlijk los gaan in het weekend kwa eten/zuipen als ik wil zonder er vet aan te zetten maar natuurlijk lever ik dan wel 2 dagen in voor die ene dag kwa kcal tekort Maar dat vind ik het wel waard. tis niet ofz alsof ik 6% wedstrijd droog er momenteel bijloop sta op een solid 8a9 en vind het verder wel prima zo. het is het ook
Niet waard om Momenteel zonder festivals of een wedstrijd er zo lean bij telopen want je voelt je wel flink ruk. Maar momenteel werkt het voor mij zo volgend jaar gaan we wel iets dieper richting de 6. Als ik de 8 op deze manier blijf onderhouden in de zomer is het voor mij goed .
Klik om te vergroten...
Okee , snap waar je naartoe wilt.
Maar sta niet op dezelfde golflengte :grin:
Ik train nu op men eigen , houd me aan men voedingschema en neem geen alcohol (Ik lust niet graag alcohol.) En gebruik geen dope die men eetlust remt.
Heb nu wat disso mix op , en ben binnen een half uurtje men gebraden kip met 250g rijst en verse ananas aan het binnen schoffelen.
Sta momenteel op 76 aan 5%bf , ik raak niet boven de 9a10% wat ik ook eet.
Ik schep elke 2dagen een pot pindakaas leeg en eet elke dag super vette vis als paling, zalm , forel etc.

Ben al enkele weken men voeding aan het fine tunen , wil 2%bf omhoog ivm snelle verzuring en wil nog 1kilotje lager in gewicht (gevechtsport.)
Morgen neem ik 40mg furosemide , om al men vocht even af te drijven ivm men creatine ophouding.
Dus dat word morge heel de dag pissen tegen de sterren op 😂

Train je natty ? Ik gudge niet ik train zelf niet altijd natty hoor :wink: maar het intresseerd me wel wat andere mensen in hun systeem pompen.
Men laatste was 250mg test e kuurtje met 4weken 50mg winny eod als kickstart.

Ben er wel Bernhard uitgekomen , was 2 jaar geleden dat ik nog eens gehuurd had.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
Ik zuip niet elk weekend en als ik drink spare ik kcals (drink vodka spa rood altijd) van sos kan ik gewoon slapen/eten. Fysiek wise doet het drinken niks behalve als ik bier ga drinken maar dat spreekt voor zich krijg dan bloat enz. Ik zit momenteel ook in een diepe cut dus ik kan eigenlijk los gaan in het weekend kwa eten/zuipen als ik wil zonder er vet aan te zetten maar natuurlijk lever ik dan wel 2 dagen in voor die ene dag kwa kcal tekort Maar dat vind ik het wel waard. tis niet ofz alsof ik 6% wedstrijd droog er momenteel bijloop sta op een solid 8a9 en vind het verder wel prima zo. het is het ook
Niet waard om Momenteel zonder festivals of een wedstrijd er zo lean bij telopen want je voelt je wel flink ruk. Maar momenteel werkt het voor mij zo volgend jaar gaan we wel iets dieper richting de 6. Als ik de 8 op deze manier blijf onderhouden in de zomer is het voor mij goed .
Klik om te vergroten...
Ik snap je bericht niet helemaal, 'bloat', 'diepe cut', '6% droog', 'er lean bijlopen', 'dieper richting de 6 en de 8 onderhouden'...

Je flink ruk voelen snap ik dan weer wel.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Okee , snap waar je naartoe wilt.
Maar sta niet op dezelfde golflengte :grin:
Ik train nu op men eigen , houd me aan men voedingschema en neem geen alcohol (Ik lust niet graag alcohol.) En gebruik geen dope die men eetlust remt.
Heb nu wat disso mix op , en ben binnen een half uurtje men gebraden kip met 250g rijst en verse ananas aan het binnen schoffelen.
Sta momenteel op 76 aan 5%bf , ik raak niet boven de 9a10% wat ik ook eet.
Ik schep elke 2dagen een pot pindakaas leeg en eet elke dag super vette vis als paling, zalm , forel etc.

Ben al enkele weken men voeding aan het fine tunen , wil 2%bf omhoog ivm snelle verzuring en wil nog 1kilotje lager in gewicht (gevechtsport.)
Morgen neem ik 40mg furosemide , om al men vocht even af te drijven ivm men creatine ophouding.
Dus dat word morge heel de dag pissen tegen de sterren op 😂

Train je natty ? Ik gudge niet ik train zelf niet altijd natty hoor :wink: maar het intresseerd me wel wat andere mensen in hun systeem pompen.
Men laatste was 250mg test e kuurtje met 4weken 50mg winny eod als kickstart.

Ben er wel Bernhard uitgekomen , was 2 jaar geleden dat ik nog eens gehuurd had.
Klik om te vergroten...
Nu raak ik ook jou kwijt, maar jullie begrijpen elkaar dus wel zie ik lol!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
8️⃣6️⃣ zei:
Nu raak ik ook jou kwijt, maar jullie begrijpen elkaar dus wel zie ik lol!
Klik om te vergroten...
Bodybuilding/fitness talk man :grin:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
8️⃣6️⃣ zei:
bloat
Klik om te vergroten...
Water ophouden , of opzwellen door anabolica.

8️⃣6️⃣ zei:
diepe cut
Klik om te vergroten...
Van bijvoorbeeld 20% vetpercentage naar 8% vetpercentage "cutten".

8️⃣6️⃣ zei:
er lean bijlopen
Klik om te vergroten...
Enorm droog staan , onder de 8% vetpercentage
8️⃣6️⃣ zei:
dieper richting de 6 en de 8 onderhouden'...
Klik om te vergroten...
Wederom tussen de 6 en 8 % vetpercentage aanhouden.

Versta je dat wat beter ? :grin:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Water ophouden , of opzwellen door anabolica.


Van bijvoorbeeld 20% vetpercentage naar 8% vetpercentage "cutten".


Enorm droog staan , onder de 8% vetpercentage

Wederom tussen de 6 en 8 % vetpercentage aanhouden.

Versta je dat wat beter ? :grin:
Klik om te vergroten...
Ja, nu wel, behalve 'water ophouden'.

Vinden jullie het zelf mooi, of doen jullie het voor de chickies?

Een afgetraind lijf vind ik er uiteraard beter uit zien dan vetkwabben, maar ik vind het al gauw té, en bodybuilders vind ik per definitie lelijk met al dat opgepompte en die dikke aderen all over the place door het totaal ontbreken van ook maar een beetje vet. Hoe kijken jullie daar tegenover?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Water ophouden is hetzelfde als bloat :grin:
Als je bvb kreatine neemt hou je water vast tussen je spieren en vetweefsel , dat water dat vast vehouden word noemt de bloat.

Of als je een bodybuilder met enorme waterkaken ziet lopen , komt dit door te veel vochtophouding door een androgeen middel , dat noemen ze bloat.

Ik kom uit een old school bodybuilding familie, moeder deed wedstrijden en vader ook.
Heb het met de paplepel mee gekregen.

En ja liever 75kg aan 6% vetpercentage dan 75kg en 15% vet..
Vind skinny fat het lelijkste dat er is :grin:
Maar dat is persoonlijk.
Ieder zen ding , ik oordeel niet.

Edit. Absolut niet voor de chikies 😂
Ben 13 jaar samen en in augustus 4 jaar getrouwd met men vrouw en ben een zeer trouwe hond..
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
8️⃣6️⃣ zei:
Ja, nu wel, behalve 'water ophouden'.

Vinden jullie het zelf mooi, of doen jullie het voor de chickies?

Een afgetraind lijf vind ik er uiteraard beter uit zien dan vetkwabben, maar ik vind het al gauw té, en bodybuilders vind ik per definitie lelijk met al dat opgepompte en die dikke aderen all over the place door het totaal ontbreken van ook maar een beetje vet. Hoe kijken jullie daar tegenover?
Klik om te vergroten...
Meer voor me eigen zelfbeeld en aandacht van vrouwe is mooi meegenomen. Ligt ook puur aan je gen/lichaamsbouw hoe je lichaam gaat vormen. Ik ben redelijk gifted kwa gen dunne tallie breder bovenrug en shouders.

De aderen vind ik zelf wel dik maar er zijn mensen die indd vieze aders hebben daar kan je niks aan doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."