Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-LSD voorbereidingen

1p-LSD voorbereidingen

57 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
8️⃣6️⃣ zei:
bloat
Klik om te vergroten...
Water ophouden , of opzwellen door anabolica.

8️⃣6️⃣ zei:
diepe cut
Klik om te vergroten...
Van bijvoorbeeld 20% vetpercentage naar 8% vetpercentage "cutten".

8️⃣6️⃣ zei:
er lean bijlopen
Klik om te vergroten...
Enorm droog staan , onder de 8% vetpercentage
8️⃣6️⃣ zei:
dieper richting de 6 en de 8 onderhouden'...
Klik om te vergroten...
Wederom tussen de 6 en 8 % vetpercentage aanhouden.

Versta je dat wat beter ? :grin:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Water ophouden , of opzwellen door anabolica.


Van bijvoorbeeld 20% vetpercentage naar 8% vetpercentage "cutten".


Enorm droog staan , onder de 8% vetpercentage

Wederom tussen de 6 en 8 % vetpercentage aanhouden.

Versta je dat wat beter ? :grin:
Klik om te vergroten...
Ja, nu wel, behalve 'water ophouden'.

Vinden jullie het zelf mooi, of doen jullie het voor de chickies?

Een afgetraind lijf vind ik er uiteraard beter uit zien dan vetkwabben, maar ik vind het al gauw té, en bodybuilders vind ik per definitie lelijk met al dat opgepompte en die dikke aderen all over the place door het totaal ontbreken van ook maar een beetje vet. Hoe kijken jullie daar tegenover?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Water ophouden is hetzelfde als bloat :grin:
Als je bvb kreatine neemt hou je water vast tussen je spieren en vetweefsel , dat water dat vast vehouden word noemt de bloat.

Of als je een bodybuilder met enorme waterkaken ziet lopen , komt dit door te veel vochtophouding door een androgeen middel , dat noemen ze bloat.

Ik kom uit een old school bodybuilding familie, moeder deed wedstrijden en vader ook.
Heb het met de paplepel mee gekregen.

En ja liever 75kg aan 6% vetpercentage dan 75kg en 15% vet..
Vind skinny fat het lelijkste dat er is :grin:
Maar dat is persoonlijk.
Ieder zen ding , ik oordeel niet.

Edit. Absolut niet voor de chikies 😂
Ben 13 jaar samen en in augustus 4 jaar getrouwd met men vrouw en ben een zeer trouwe hond..
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
8️⃣6️⃣ zei:
Ja, nu wel, behalve 'water ophouden'.

Vinden jullie het zelf mooi, of doen jullie het voor de chickies?

Een afgetraind lijf vind ik er uiteraard beter uit zien dan vetkwabben, maar ik vind het al gauw té, en bodybuilders vind ik per definitie lelijk met al dat opgepompte en die dikke aderen all over the place door het totaal ontbreken van ook maar een beetje vet. Hoe kijken jullie daar tegenover?
Klik om te vergroten...
Meer voor me eigen zelfbeeld en aandacht van vrouwe is mooi meegenomen. Ligt ook puur aan je gen/lichaamsbouw hoe je lichaam gaat vormen. Ik ben redelijk gifted kwa gen dunne tallie breder bovenrug en shouders.

De aderen vind ik zelf wel dik maar er zijn mensen die indd vieze aders hebben daar kan je niks aan doen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Water ophouden is hetzelfde als bloat :grin:
Als je bvb kreatine neemt hou je water vast tussen je spieren en vetweefsel , dat water dat vast vehouden word noemt de bloat.

Of als je een bodybuilder met enorme waterkaken ziet lopen , komt dit door te veel vochtophouding door een androgeen middel , dat noemen ze bloat.
Klik om te vergroten...
Ik bloat al gouw veel carbs is bij mij al snel bloat teveel zout ook.

Bloat op roids is ook puur voeding. stiekem gebruik ik ze zelf ook shht:smilingimp:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Als ik zwaar boven onderhoud eet zoals nu (4200 cals) zou ik zeker geen stim aanraken of alcohol drinken.
Klik om te vergroten...
Hoe krijg je het elke dag weer naar binnen? Ik heb al moeite met 2500 soms. Hoeveel weeg je?

Heb je tips voor voeding met veel calorieën?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar is bloating nu juist goed of juist niet goed?

Ik bedoel, kreatine gebruiken ze allemaal, en steroiden ook veel. Daar ga je dus van 'bloaten'. Maar als ik google dan zie ik juist tips om bloaten te minderen/voorkomen, en dan lijkt het er toch op dat het een ongewenst effect is.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Hoe krijg je het elke dag weer naar binnen? Ik heb al moeite met 2500 soms. Hoeveel weeg je?

Heb je tips voor voeding met veel calorieën?
Klik om te vergroten...
2500 calorieen was voor mij gewoon een avondje bier drinken lol.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Hoe krijg je het elke dag weer naar binnen? Ik heb al moeite met 2500 soms. Hoeveel weeg je?

Heb je tips voor voeding met veel calorieën?
Klik om te vergroten...
In het begin heb ik er ook moeite mee hoor , je cal intake elke week met 2 a 300cals verhogen werkt goed bij mij.
Vooral veel vette vis , noten , pindakaas , zilvervliesrijst , pasta nzo.
Ik eet zo goed als geen brood , ik eet alrijd warm.
Vanaf ik opsta al bvb 100g brinta met 350ml melk koken wat bescheut erin en een whey shake er achter.
Dan kom ik op werk en neem ik 2 scheppen pindakaas , kwartier later eet ik 2 stickers, half uur later koude rijst met kipfillet of een doos zalm , heb 20 doosjes makreel op werk waar ik elke dag er wel zeker 4 van op eet als tussendoortje, en wat mij enorm helpt is savonds men carbs zeker niet verlagen maar gewoon tot ik ga slapen door blijven eten.

Ik ben wel gezegend met goede genetica kwa lichaamsbouw en vet bij komen :grin:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
8️⃣6️⃣ zei:
Maar is bloating nu juist goed of juist niet goed?

Ik bedoel, kreatine gebruiken ze allemaal, en steroiden ook veel. Daar ga je dus van 'bloaten'. Maar als ik google dan zie ik juist tips om bloaten te minderen/voorkomen, en dan lijkt het er toch op dat het een ongewenst effect is.
Klik om te vergroten...
Bloat kan geen kwaad , maar bodybuilderd die claimen naturel te trainen willen hier natuurlijk zo snel mogenlijk vanaf.
Of als je een wedstrijd mee doet en je moet op een bepaald gewicht staan wil je zo weinig mogelijk bloat hebben zodat je er strakker uit ziet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
8️⃣6️⃣ zei:
2500 calorieen was voor mij gewoon een avondje bier drinken lol.
Klik om te vergroten...
Ja dan gaat het snel! Maar niet met mijn bierdrinken. Drink er heel soms eens 1...

inner_search zei:
In het begin heb ik er ook moeite mee hoor , je cal intake elke week met 2 a 300cals verhogen werkt goed bij mij.
Vooral veel vette vis , noten , pindakaas , zilvervliesrijst , pasta nzo.
Ik eet zo goed als geen brood , ik eet alrijd warm.
Vanaf ik opsta al bvb 100g brinta met 350ml melk koken wat bescheut erin en een whey shake er achter.
Dan kom ik op werk en neem ik 2 scheppen pindakaas , kwartier later eet ik 2 stickers, half uur later koude rijst met kipfillet of een doos zalm , heb 20 doosjes makreel op werk waar ik elke dag er wel zeker 4 van op eet als tussendoortje, en wat mij enorm helpt is savonds men carbs zeker niet verlagen maar gewoon tot ik ga slapen door blijven eten.

Ik ben wel gezegend met goede genetica kwa lichaamsbouw en vet bij komen :grin:
Klik om te vergroten...
Met pasta schiet het wel op ja. Ik eet nu ook dagelijks een avocado, daar zitten flink wat calorieën in. Noten en pindakaas eet ik ook veel, wel ook op brood. Het zal dan vooral de vis zijn denk ik? Dat eet ik haast nooit. Ook wil ik niet elke dag pasta eten...

Wat zijn stickers?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
8️⃣6️⃣ zei:
Maar is bloating nu juist goed of juist niet goed?

Ik bedoel, kreatine gebruiken ze allemaal, en steroiden ook veel. Daar ga je dus van 'bloaten'. Maar als ik google dan zie ik juist tips om bloaten te minderen/voorkomen, en dan lijkt het er toch op dat het een ongewenst effect is.
Klik om te vergroten...
Als je bloat op je buikrand/onderrug kan het kut zijn je hebt ook mensen die alleen watereight pakken op benen dat maakt niet veel uit. Als ik 2dagen cheat bloat ik zeker wel een killotje of 8 op de kut plekken. Hierdoor oog je meteen een stuk dikker je kan daardoor een plofkop krijgen wat ook niet echt mooi is. Maar dit is van persoon tot persoon je hebt mensen die ook helemaal niet bloaten. Als je op een wedstrijd zit kan teveel water je al doen verliezen ookal heb je het beste fysiek van ze allemaal.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Hoe krijg je het elke dag weer naar binnen? Ik heb al moeite met 2500 soms. Hoeveel weeg je?

Heb je tips voor voeding met veel calorieën?
Klik om te vergroten...
Stel je hebt een snelle metabolisme en je kan simpelweg niet de voeding clean weg stouwen om zo op je kcals tekomen. kan je er altijd voor kiezen om iets minder clean te eten om toch je calorieën doel te behalen. Zo heb je met een milka reep al snel 500-600kcal binnen vult niet echt zijn snelle carbs dus zou je ook weer snel honger krijgen. Natuurlijk is clean beter maar soms zit het er gewoon niet in.

Kijk naar jaycutler year round zeker rond de 7% zieke massa monster die man moet zoveel weg douwen om zijn massa te behouden dat dat simpel weg niet altijd clean is. Die man geniet dan ook vaak van een pizza etc.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Ja dan gaat het snel! Maar niet met mijn bierdrinken. Drink er heel soms eens 1...


Met pasta schiet het wel op ja. Ik eet nu ook dagelijks een avocado, daar zitten flink wat calorieën in. Noten en pindakaas eet ik ook veel, wel ook op brood. Het zal dan vooral de vis zijn denk ik? Dat eet ik haast nooit. Ook wil ik niet elke dag pasta eten...

Wat zijn stickers?
Klik om te vergroten...
Je zou pasta kunnen afwisselen met rijst of een andere soort. Ik begrijp wel dat somige mensen niet elke dag het zelfde kunnen eten zelf heb ik hier nooit moeite mee gehad. Maar carbs zijn carbs of je het nou uit brood haalt of uit pasta rijst maakt uiteindelijk geen drol uit. Maar dan heb ik het niet over de slechte carbs.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ja dan gaat het snel! Maar niet met mijn bierdrinken. Drink er heel soms eens 1...


Met pasta schiet het wel op ja. Ik eet nu ook dagelijks een avocado, daar zitten flink wat calorieën in. Noten en pindakaas eet ik ook veel, wel ook op brood. Het zal dan vooral de vis zijn denk ik? Dat eet ik haast nooit. Ook wil ik niet elke dag pasta eten...

Wat zijn stickers?
Klik om te vergroten...
Als je wat meer info wil of als je wil dat ik een schematje in elkaar steek voor je , pb me effen , dan stuur ik je morgen , ik ga zo met een vriendin van men vrouw aan de 3-ho en men gsm gaat even weg :grin:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beste df users

Ik heb afgelopen vrijdag mijn (trip gehad) kan het eigenlijk geen trip noemen maarja we noemen het maar even zo. Het is een heel leuke gezellige avond geweest dat is zeker niet te ontkennen maar ik heb het gevoel dat ik echter het effect flink ben misgelopen tegenover de rest. Ik was in happyland alles was blij en zag er spannend uit veel lach kicks maar op visueel gebied was er niks te beleven wat ik echter heel jammer vond. Zou iemand mij kunnen verklaren waarom ik visueel vrijwel niks heb gemerkt op dat alles behalve een spannende flow had ? Had ik toevallig net het onder gedoseerde zegeltje ? Heb ik weer net als bij elke drug alles 5x zoveel nodig als de rest ?
Ik weet het niet. Blowen versterkte het effect trouwns 0,0 en we waren echt constant flink aan het blowen. Ook keta leek niks te doen wat voor het zegeltje wel zijn werking deed beetje raar allemaal. Volgende x een andere vendor pakken en 200ug pakken.

Ik heb na deze avond 36u+ geslapen met af en toe opstaan om te eten of te zeiken en als ik ging liggen lag ik ook meteen weer plat. Beetje het zelfde alsof je 2gram pep je neus in hebt gejaagd en anderhalve dag wakker bent geweest.

Gister had ik het ook constant warm en koud en als ik wakker werd was ik helemaal bezweet. Beetje soort ziekjes achtig maar net weer niet waarschijnlijk mijn weer stand een beetje overhoop dacht ik zelf. Wel jammer dat ik dus over mijn weekend heen heb geslapen en niks meer heb kunnen doen. Echter was het effect mij het helemaal niet waard om een weekend naar de tering te gooie. Zaterdag avond hadde we iets leuks gepland maar daar ben ik doorheen geslapen zonde.... ik waag nog 1 poging 200ug ooit nog een x bevalt dit niet kan ik dit ook wel van mijn lijstje gaan afschrijven en heb ik niet echt meer een middel op DMT na wat ik zou proberen. Misschien paddo's maar dan moet ik ze zelf gaan growen en dat kan natuurlijk niet thuis hier dus dan houdt het al gouw op.

Nou in de gym kan wel gewoon goed presteren ben 5kg aangekomen hoe dat kan ? Idk flinke vocht kop gekregen ik hoop maar dat dit tijdelijk is. Deze week de cardio maar flink op voeren na 1400kcals ED + mijn zware job. Over 3weken een verjaardag gepland en wil er daar natuurlijk wel gewoon fatsoenlijk bij lopen. Komende 3 weken dan ook clean door het leven geen drank of iets alleen een jointje.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Blauweaap
Op 100ug zijn mijn LSD trips ook niet altijd heel erg visueel. Soms wel, maar soms echt maar amper. Dan is de trip meer mentaal.

Voor een volgende keer direct 200ug pakken omdat je nu weinig merkte zou ik niet aanraden. Beter gewoon weer een keer 100ug proberen of misschien hooguit 150ug.

Maar voor mij klinkt het alsof je helemaal de verkeerde mindset hebt voor LSD. Constant flink aan het blowen zijn en verwachten dat het middel je gaat entertainen met visueel spektakel. Voor een goede ervaring neem je de tijd. Je laat je verwachtingen los en geeft je over aan de ervaring en wat het jou wil laten zien. Je gaat niet de hele tijd andere drugs zitten doen. Je zorgt voor een goede omgeving/gezelschap waarin je dat allemaal rustig kunt doen. Wanneer je het zó aanpakt stel je jezelf open om echt die ervaring aan te gaan. En ook al heb je geen enkele visual, dat geeft niet als je gewoon laat gebeuren wat gebeurt. Maar doe je dat laatste, dan heb je wel véél meer kans op dat de trip helemaal open bloeit, ook visueel.

Als je al niet eens LSD op een respectvolle manier doet, hoe wil je dan DMT gaan doen? Ook weer voor entertainment? Je hebt er veel meer aan als je deze middelen een klein beetje "ceremonieel" doet. Met respect te behandelen, niet omdat ze heilig zijn of zo, maar omdat ze in staat zijn je helemaal te kunnen mind-rapen... Dit zijn niet het soort middelen om puur voor vermaak te doen. Ga erin met de mindset dat deze middelen jou moeten vermaken en dat kan je weleens heel duur komen te staan.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
@Blauweaap
Op 100ug zijn mijn LSD trips ook niet altijd heel erg visueel. Soms wel, maar soms echt maar amper. Dan is de trip meer mentaal.

Voor een volgende keer direct 200ug pakken omdat je nu weinig merkte zou ik niet aanraden. Beter gewoon weer een keer 100ug proberen of misschien hooguit 150ug.

Maar voor mij klinkt het alsof je helemaal de verkeerde mindset hebt voor LSD. Constant flink aan het blowen zijn en verwachten dat het middel je gaat entertainen met visueel spektakel. Voor een goede ervaring neem je de tijd. Je laat je verwachtingen los en geeft je over aan de ervaring en wat het jou wil laten zien. Je gaat niet de hele tijd andere drugs zitten doen. Je zorgt voor een goede omgeving/gezelschap waarin je dat allemaal rustig kunt doen. Wanneer je het zó aanpakt stel je jezelf open om echt die ervaring aan te gaan. En ook al heb je geen enkele visual, dat geeft niet als je gewoon laat gebeuren wat gebeurt. Maar doe je dat laatste, dan heb je wel véél meer kans op dat de trip helemaal open bloeit, ook visueel.

Als je al niet eens LSD op een respectvolle manier doet, hoe wil je dan DMT gaan doen? Ook weer voor entertainment? Je hebt er veel meer aan als je deze middelen een klein beetje "ceremonieel" doet. Met respect te behandelen, niet omdat ze heilig zijn of zo, maar omdat ze in staat zijn je helemaal te kunnen mind-rapen... Dit zijn niet het soort middelen om puur voor vermaak te doen. Ga erin met de mindset dat deze middelen jou moeten vermaken en dat kan je weleens heel duur komen te staan.
Klik om te vergroten...
DMT is wel meer voor de spirituele ervaring. De reden dat ik zoveel heb zitten blowen was omdat het effect zwaar tegen viel en lees overal dat blowen het effect versterkt vandaar.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelica is niks voor jou.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
Psychedelica is niks voor jou.
Klik om te vergroten...
Wie weet misschien niet ik zou graag het spirituele mee wil maken maar dat zat er vrijdag zeer zeker niet in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."