Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD nachtje doorhalen

LSD nachtje doorhalen

44 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ennnnn nog steeds wakkert?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoeveel ug had je?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
TripJess zei:
Wow gaaf dit is op pc?
Doet me denken aan udyr van LEAGUE maarja die kennen jullie niet wss
Klik om te vergroten...
Ik wel 😅
lijkt er inderdaad wel op 👍🏻
O
OpTiC SnuifduifLid
01-01-2024, 00:00
#4
mitchieee zei:
hoeveel ug had je?
Klik om te vergroten...
170 zei de dealer
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 12419
Klik om te vergroten...
Wat leuk, krijg je dat goed eraf? Ook op tegels met veel kalkaanslag?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Wat leuk, krijg je dat goed eraf? Ook op tegels met veel kalkaanslag?
Klik om te vergroten...
Wat kalk betreft weet ik niet. Wij gebruiken zelf verf voor de kids. Dat wordt makkelijk weer schoon :)
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
OpTiC Snuifduif zei:
dit ben ik
Klik om te vergroten...
Hoe oud ben je ?

Misschien niet slim om je hoofd onder invloed op een drugsforum te zetten. Of überhaupt op een forum. Ik zou het eraf halen als ik jou was :tongueout:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Hoe oud ben je ?

Misschien niet slim om je hoofd onder invloed op een drugsforum te zetten. Of überhaupt op een forum. Ik zou het eraf halen als ik jou was :tongueout:
Klik om te vergroten...
Lijkt me ook niet de verstandige beslissing , zou er in de toekomst beter over nadenken :handok:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ziet eruit als 19 ofzo. Die kreeg van mij huisarrest en een 7 daagse voorlichtingsmarathon. 😜
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
Ziet eruit als 19 ofzo. Die kreeg van mij huisarrest en een 7 daagse voorlichtingsmarathon. 😜
Klik om te vergroten...
Hoezo ? 19 is boven 18 nog. Op welke leeftijd ben jij begonnen?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, heeeel oud begonnen! Ik ben al een ouwe muts!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Haha, heeeel oud begonnen! Ik ben al een ouwe muts!
Klik om te vergroten...
Niks mis met wat ouder hoor :wink:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Natozlato zei:
Haha, heeeel oud begonnen! Ik ben al een ouwe muts!
Klik om te vergroten...
Haha beter. Was ik maar zo verstandig geweest.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
Haha beter. Was ik maar zo verstandig geweest.
Klik om te vergroten...
Hoe oud was jij dan?
P
PhilosophyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blauweaap zei:
Hoe oud ben je ?

Misschien niet slim om je hoofd onder invloed op een drugsforum te zetten. Of überhaupt op een forum. Ik zou het eraf halen als ik jou was :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hehe de dingen die je doet als je onder invloed bent
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Douchen en tekenen is heerlijk :)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sowieso alleen in die kamer?

Dan mooie lichtjes, wierookje o.i.d. mooie muziekplaylist. Lekkere chillplekken, fruit en lekkere zoetigheden. Misschien tussendoor nog even douchen of in bad in spa-setting. Een hulplijn naar hier of vrienden als je de behoefte hebt je diepste zieleroerselen te delen.

Tekenpapier? Schrijfboekje, camera. Tja, je komt altijd vanzelf wel tegen waar je dan zin in hebt en is alles wat je van te voren bedacht het allemaal niet.
Goede setting en veel alternatieven bedenken als back-up. Enjoy!
O
OpTiC SnuifduifLid
01-01-2024, 00:00
#18
Purplext zei:
Sowieso alleen in die kamer?

Dan mooie lichtjes, wierookje o.i.d. mooie muziekplaylist. Lekkere chillplekken, fruit en lekkere zoetigheden. Misschien tussendoor nog even douchen of in bad in spa-setting. Een hulplijn naar hier of vrienden als je de behoefte hebt je diepste zieleroerselen te delen.

Tekenpapier? Schrijfboekje, camera. Tja, je komt altijd vanzelf wel tegen waar je dan zin in hebt en is alles wat je van te voren bedacht het allemaal niet.
Goede setting en veel alternatieven bedenken als back-up. Enjoy!
Klik om te vergroten...
toevallig heb ik een sauna thuis! dankjewel voor jullie tips. ik ga het mezelf even lekker leuk maken deze avond!
O
OpTiC SnuifduifLid
01-01-2024, 00:00
#19
TripJess zei:
Ennnnn nog steeds wakkert?
Klik om te vergroten...
ik was wakker tot 11:00 hahaha. geslapen tot 17:30
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#20
OpTiC Snuifduif zei:
toevallig heb ik een sauna thuis! dankjewel voor jullie tips. ik ga het mezelf even lekker leuk maken deze avond!
Klik om te vergroten...
Kijk met de sauna wel uit, je kan makkelijker onwel raken in zo'n setting en je bent alleen...

Have fun en laat nog even weten hoe het is verlopen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."