Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Ervaringen van ervaren gebruikers gevraagd

LSD Ervaringen van ervaren gebruikers gevraagd

47 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een hoeveelheden. Ik zie na 220 ug al de hele kamer dansen.

Al moet ik wel zeggen dat ik dan nog verder wel redelijk functioneer.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
KlaasVaak zei:
Wat een hoeveelheden. Ik zie na 220 ug al de hele kamer dansen.
Klik om te vergroten...
Het het me zo niet voorstellen om 400 te nemen. Heftig.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Wat een hoeveelheden. Ik zie na 220 ug al de hele kamer dansen.

Al moet ik wel zeggen dat ik dan nog verder wel redelijk functioneer.
Klik om te vergroten...
Ja dat zie ik ook wel hoor, alsof er gekleurde mist rondwaait, patronen die tot leven komen, leuke subtiele effecten met licht, schaduw en perspectief. Ik voel ook een vibratie in mn lichaam die groter wordt als ik me erop focus, en heel veel headspace.
Heb jij al wel eens teveel gehad, en wat gebeurt er dan?

Als ik bad trip reports lees, dan lees ik vooral riskante combinaties en slechte planning. Ik zou eigenlijk wel eens willen praten die bekend is met hoge doseringen lsd maar in mijn persoonlijke kring ken ik niemand die veel ervaring heeft met psychedelica.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pace Ley zei:
Ja dat zie ik ook wel hoor, alsof er gekleurde mist rondwaait, patronen die tot leven komen, leuke subtiele effecten met licht, schaduw en perspectief. Ik voel ook een vibratie in mn lichaam die groter wordt als ik me erop focus, en heel veel headspace.
Heb jij al wel eens teveel gehad, en wat gebeurt er dan?

Als ik bad trip reports lees, dan lees ik vooral riskante combinaties en slechte planning. Ik zou eigenlijk wel eens willen praten die bekend is met hoge doseringen lsd maar in mijn persoonlijke kring ken ik niemand die veel ervaring heeft met psychedelica.
Klik om te vergroten...
Ik doseer 300ug zonder tolerantie. Is best hoog! :)
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pace Ley zei:
Ja dat zie ik ook wel hoor, alsof er gekleurde mist rondwaait, patronen die tot leven komen, leuke subtiele effecten met licht, schaduw en perspectief. Ik voel ook een vibratie in mn lichaam die groter wordt als ik me erop focus, en heel veel headspace.
Heb jij al wel eens teveel gehad, en wat gebeurt er dan?

Als ik bad trip reports lees, dan lees ik vooral riskante combinaties en slechte planning. Ik zou eigenlijk wel eens willen praten die bekend is met hoge doseringen lsd maar in mijn persoonlijke kring ken ik niemand die veel ervaring heeft met psychedelica.
Klik om te vergroten...
Zo subtiel vond ik het niet op die dosering. Alles stroomde allerlei kanten op en mijn vriendin zag er elke paar seconden weer heel anders uit. Wel moet ik zeggen dat de mentale effecten me meevielen. Alleen een beetje vergeetachtig tijdens gesprekken.

Ik heb niet meer LSD dan dat genomen. Heb ook op andere middelen veel getript maar nooit een bad trip meegemaakt. Ik denk dat dat, als je zelf stabiel bent en je goed voorbereid, niet zo snel gebeurt. Al kan er natuurlijk altijd iets onverwachts gebeuren. Zo schreef iemand hier laats eens op het forum dat zijn hamster net overleed terwijl hij aan het trippen was. Hij zat dan wel weer stiekem bij zijn ouders thuis te trippen, wat natuurlijk geen goede voorbereiding is.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah spreken kan ik ook nauwelijks, ik probeer zelfs te voorkomen dat ik iets tegen mn honden moet zeggen, omdat ik daarmee een beetje uit de magie lijk te vallen. Als ik met ze buiten ben, dan neem een fluitje mee, zodat ik nonverbaal kan blijven. Heerlijk vind ik dat, maar ik zal lsd niet gauw gebruiken als ik ook sociaal moet zijn.
Ik ben eindelijk in het boek van James Fadiman gedoken (Psychedelic experience guide) Daar hikte ik een tijdje tegen aan, maar nu ik eenmaal aan het lezen ben is het super interessant. Tegen die tijd dat ik toe ben aan mn trip, heb ik hem vast uit.
Echt een aanrader - ik was bang dat het wat droog zou zijn maar het leest heel prettig.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pace Ley zei:
Ik ben eindelijk in het boek van James Fadiman gedoken (Psychedelic experience guide)
Klik om te vergroten...
Pdf versie? Mag je anders altijd eens pb'en !
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Koop m maar gewoon, zo'n boek wil je in de kast hebben :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pace Ley zei:
Ja dat zeker, en er is ook verschil tussen de verschillende zendingen van dezelfde RC site. Ik had laatst ineens een zending met gekleurde zegels ipv witte en die hadden ook een heel licht bittere smaak en de comeup kwam veel sneller. De zegels die ik daarvoor had hadden echt een uurtje nodig en kwamen veel milder op.
Dat is nu op helaas maar ik hoop dat ik deze weer krijg bij mn volgende bestelling.
Klik om te vergroten...

Wat raar, ik heb nog nooit verschillen gemerkt met RC-zegels en heb toch al verscheidene batches gehad, van dezelfde en verschillende vendors.

600 ug is bizar veel. Misschien dan inderdaad tolerantie... ik zou een paar weken ertussen niets doen, zoals hierboven wordt gesuggereerd. En dan inderdaad max. 400 ug nemen. :|

Hoe vind je überhaupt de tijd om zo vaak te trippen? :tongueout:
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik woon alleen en heb door de crisis voornamelijk lege weekenden, tijdens een trip maak ik mn huis schoon, maak muziek, ga graag koken en doe leuke dingen met mn huisdieren en mn hoofd bruist van de interessante inzichten, dus why not :)

Ik ben gisteren flink aan het denken gezet. Ik had een truffeltrip gepland, de sterkste van zamnesia. En aan de voorbereidingen lag het niet
En er gebeurde weer nauwelijks iets. Een vage verschuiving in perspectief, geen visuals, alleen een oninteressante thought loop en een oncomfortabel gevoel. Ik heb geprobeerd om wat van de avond te maken door een jazzconcert of documentaire te kijken, maar ik kon nergens inkomen en was blij toen ik kon gaan slapen. Dat is de zoveelste mislukte paddo/truffel trip. Ik dacht dat ik altijd slechte kwaliteit had, te weinig had genomen of slecht was voorbereidt, maar dat moet ik nu ook loslaten.

Het lijkt erop dat ik gewoon echt niet gevoelig voor psychedelica ben, en ik lees nu dat ik niet de enige ben.
Ik ga het nog 1 keer proberen met ayahuasca en heb een mescaline cactus staan, maar op paddo's of truffels probeer ik t niet meer.
Ik bouw nu even tolerantie af van LSD, maar dan plan ik in feburari een trip op een hoge dosering.

Apart he
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Wat raar, ik heb nog nooit verschillen gemerkt met RC-zegels en heb toch al verscheidene batches gehad, van dezelfde en verschillende vendors.

600 ug is bizar veel. Misschien dan inderdaad tolerantie... ik zou een paar weken ertussen niets doen, zoals hierboven wordt gesuggereerd. En dan inderdaad max. 400 ug nemen. :|

Hoe vind je überhaupt de tijd om zo vaak te trippen? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik dus wel, en ik heb nu van HC zegels die op papier 150 ug maar die lijken verdacht veel op de 100ug zegels die ik laatst had, maar iets sterker vond dan wat ik daarvoor had.
Haha, dus dat vertrouw ik ook niet meer, maar het zijn goede zegels dus oke.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pace Ley zei:
Ik dus wel, en ik heb nu van HC zegels die op papier 150 ug maar die lijken verdacht veel op de 100ug zegels die ik laatst had, maar iets sterker vond dan wat ik daarvoor had.
Haha, dus dat vertrouw ik ook niet meer, maar het zijn goede zegels dus oke.
Klik om te vergroten...

Die zijn wel 150 hoor.

Maar psilo en LSD hebben kruistolerantie dus je staat nu eigenlijk weer op 0! 😉
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fyrckant zei:
Die zijn wel 150 hoor.

Maar psilo en LSD hebben kruistolerantie dus je staat nu eigenlijk weer op 0! 😉
Klik om te vergroten...
Ja dat had ik vannacht ook gelezen haha! Dus daar gaat mn dry januari haha
Maar dit heb ik vaker gehad, ook voor ik lsd heb geprobeerd.

Misschien moet ik al mn hoop maar vestigen op de cactus, die moet toch nog een half jaartje groeien :tearsofjoy:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Al ervaring met 2cb fly?
Hier ook altijd wel iets met truffels...

- Geen effect
- Extreme bodyload

Voor Nieuwjaar eerste 2cb fly genomen en voelde zoveel aangenamer.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Al ervaring met 2cb fly?
Hier ook altijd wel iets met truffels...

- Geen effect
- Extreme bodyload

Voor Nieuwjaar eerste 2cb fly genomen en voelde zoveel aangenamer.
Klik om te vergroten...

Nee maar de nieuwere en onbekende research chemicals trekken me niet, omdat de interactie dan wel heel onvoorspelbaar wordt.
Ik houd het voor nu bij lsd en natuurlijke tripmiddelen. Mescaline en aya wil ik proberen maar ik ga eerst nog een lsd trip doen in februari
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pace Ley zei:
Nee maar de nieuwere en onbekende research chemicals trekken me niet, omdat de interactie dan wel heel onvoorspelbaar wordt.
Ik houd het voor nu bij lsd en natuurlijke tripmiddelen. Mescaline en aya wil ik proberen maar ik ga eerst nog een lsd trip doen in februari
Klik om te vergroten...
Zelfs geen 1P-lsd?
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat zie ik als lsd, wat mij betreft 1 pot nat :)
Ik gebruik inderdaad 1p of 1cp

Ik wil t ooit vast nog wel eens proberen hoor maar eerst even niet
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wij hebben straatzegels die 200ug moeten zijn maar ik vermoed dat ze dat niet zijn. 2 stuks geven een prima trip maar van 1 zien we bewegende planten maar niet perse heel interessante gedachten. Dit weekend 1P-LSD gedaan: 2 pellets van 150ug. Het kwam knetterhard opzetten, terwijl met zegels we het pas na een uur een beetje beginnen te voelen was mijn buddy na kwartier al van padje af. Ik voelde m na 45min en toen ging het hard. Diepe ervaring. Mooi! Keer ervoor was 30 dec met 2x 200ug straatzegels dus. Een dikke 15 dagen ertussen gezeten. Buddy reageert er ook heftiger op dan ik. We zijn even zwaar ook, maar ik heb mogelijk meer vetweefsel 🤷🏻‍♀️

ben nu wel benieuwd naar een nog hogere dosis eigenlijk 😬
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
LadyLike zei:
Wij hebben straatzegels die 200ug moeten zijn maar ik vermoed dat ze dat niet zijn. 2 stuks geven een prima trip maar van 1 zien we bewegende planten maar niet perse heel interessante gedachten. Dit weekend 1P-LSD gedaan: 2 pellets van 150ug. Het kwam knetterhard opzetten, terwijl met zegels we het pas na een uur een beetje beginnen te voelen was mijn buddy na kwartier al van padje af. Ik voelde m na 45min en toen ging het hard. Diepe ervaring. Mooi! Keer ervoor was 30 dec met 2x 200ug straatzegels dus. Een dikke 15 dagen ertussen gezeten. Buddy reageert er ook heftiger op dan ik. We zijn even zwaar ook, maar ik heb mogelijk meer vetweefsel 🤷🏻‍♀️

ben nu wel benieuwd naar een nog hogere dosis eigenlijk 😬
Klik om te vergroten...
Leuk he 300ug.
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Leuk he 300ug.
Klik om te vergroten...
Zeker. Maar smacht nu naar een kampeertrip ofzo. Ik ken mijn huis en buurt nu wel met en zonder diamonds in the sky.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."