#1
Wat een hoeveelheden. Ik zie na 220 ug al de hele kamer dansen.
Al moet ik wel zeggen dat ik dan nog verder wel redelijk functioneer.
Al moet ik wel zeggen dat ik dan nog verder wel redelijk functioneer.
Het het me zo niet voorstellen om 400 te nemen. Heftig.Wat een hoeveelheden. Ik zie na 220 ug al de hele kamer dansen.
Ja dat zie ik ook wel hoor, alsof er gekleurde mist rondwaait, patronen die tot leven komen, leuke subtiele effecten met licht, schaduw en perspectief. Ik voel ook een vibratie in mn lichaam die groter wordt als ik me erop focus, en heel veel headspace.Wat een hoeveelheden. Ik zie na 220 ug al de hele kamer dansen.
Al moet ik wel zeggen dat ik dan nog verder wel redelijk functioneer.
Ik doseer 300ug zonder tolerantie. Is best hoog!Ja dat zie ik ook wel hoor, alsof er gekleurde mist rondwaait, patronen die tot leven komen, leuke subtiele effecten met licht, schaduw en perspectief. Ik voel ook een vibratie in mn lichaam die groter wordt als ik me erop focus, en heel veel headspace.
Heb jij al wel eens teveel gehad, en wat gebeurt er dan?
Als ik bad trip reports lees, dan lees ik vooral riskante combinaties en slechte planning. Ik zou eigenlijk wel eens willen praten die bekend is met hoge doseringen lsd maar in mijn persoonlijke kring ken ik niemand die veel ervaring heeft met psychedelica.
Zo subtiel vond ik het niet op die dosering. Alles stroomde allerlei kanten op en mijn vriendin zag er elke paar seconden weer heel anders uit. Wel moet ik zeggen dat de mentale effecten me meevielen. Alleen een beetje vergeetachtig tijdens gesprekken.Ja dat zie ik ook wel hoor, alsof er gekleurde mist rondwaait, patronen die tot leven komen, leuke subtiele effecten met licht, schaduw en perspectief. Ik voel ook een vibratie in mn lichaam die groter wordt als ik me erop focus, en heel veel headspace.
Heb jij al wel eens teveel gehad, en wat gebeurt er dan?
Als ik bad trip reports lees, dan lees ik vooral riskante combinaties en slechte planning. Ik zou eigenlijk wel eens willen praten die bekend is met hoge doseringen lsd maar in mijn persoonlijke kring ken ik niemand die veel ervaring heeft met psychedelica.
Pdf versie? Mag je anders altijd eens pb'en !Ik ben eindelijk in het boek van James Fadiman gedoken (Psychedelic experience guide)
Ja dat zeker, en er is ook verschil tussen de verschillende zendingen van dezelfde RC site. Ik had laatst ineens een zending met gekleurde zegels ipv witte en die hadden ook een heel licht bittere smaak en de comeup kwam veel sneller. De zegels die ik daarvoor had hadden echt een uurtje nodig en kwamen veel milder op.
Dat is nu op helaas maar ik hoop dat ik deze weer krijg bij mn volgende bestelling.
Wat raar, ik heb nog nooit verschillen gemerkt met RC-zegels en heb toch al verscheidene batches gehad, van dezelfde en verschillende vendors.
600 ug is bizar veel. Misschien dan inderdaad tolerantie... ik zou een paar weken ertussen niets doen, zoals hierboven wordt gesuggereerd. En dan inderdaad max. 400 ug nemen. :|
Hoe vind je überhaupt de tijd om zo vaak te trippen?![]()
Ik dus wel, en ik heb nu van HC zegels die op papier 150 ug maar die lijken verdacht veel op de 100ug zegels die ik laatst had, maar iets sterker vond dan wat ik daarvoor had.
Haha, dus dat vertrouw ik ook niet meer, maar het zijn goede zegels dus oke.
Ja dat had ik vannacht ook gelezen haha! Dus daar gaat mn dry januari hahaDie zijn wel 150 hoor.
Maar psilo en LSD hebben kruistolerantie dus je staat nu eigenlijk weer op 0! 😉
Al ervaring met 2cb fly?
Hier ook altijd wel iets met truffels...
- Geen effect
- Extreme bodyload
Voor Nieuwjaar eerste 2cb fly genomen en voelde zoveel aangenamer.
Zelfs geen 1P-lsd?Nee maar de nieuwere en onbekende research chemicals trekken me niet, omdat de interactie dan wel heel onvoorspelbaar wordt.
Ik houd het voor nu bij lsd en natuurlijke tripmiddelen. Mescaline en aya wil ik proberen maar ik ga eerst nog een lsd trip doen in februari
Leuk he 300ug.Wij hebben straatzegels die 200ug moeten zijn maar ik vermoed dat ze dat niet zijn. 2 stuks geven een prima trip maar van 1 zien we bewegende planten maar niet perse heel interessante gedachten. Dit weekend 1P-LSD gedaan: 2 pellets van 150ug. Het kwam knetterhard opzetten, terwijl met zegels we het pas na een uur een beetje beginnen te voelen was mijn buddy na kwartier al van padje af. Ik voelde m na 45min en toen ging het hard. Diepe ervaring. Mooi! Keer ervoor was 30 dec met 2x 200ug straatzegels dus. Een dikke 15 dagen ertussen gezeten. Buddy reageert er ook heftiger op dan ik. We zijn even zwaar ook, maar ik heb mogelijk meer vetweefsel 🤷🏻♀️
ben nu wel benieuwd naar een nog hogere dosis eigenlijk 😬
Zeker. Maar smacht nu naar een kampeertrip ofzo. Ik ken mijn huis en buurt nu wel met en zonder diamonds in the sky.Leuk he 300ug.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."