#1
Maar... kan het zijn dat ik troep heb ontvangen van een vendor?
Of is die kans klein
Of is die kans klein
Bij twijfel slikken, got itSoms worden er nbomes/nbohs verkocht als LSD omdat de opbrengst veel groter is.
Die smaken vrij bitter.
Zo snel mogelijk door slikken.
Als het echt LSD is zal het heus wel nog werken. Nbomes/nbohs daarintegen zijn niet werkzaam als je het oraal inneemt.
Dus bij twijfel doorslikken.
Excuses, aangepastVendors noemen en speculeren over kwaliteit van je drugs is hier verboden. Lees de forumregels.
Ongeveer twee secondes. Kan het echt iets gevaarlijks zijn?Nog nooit op gelet eigenlijk. Ik leg ze altijd onder m'n tong en proef dan vrijwel niks. Hoelang heb je je zegel in je mond gehad? Ik zou in ieder geval even een uurtje wachten tot dat je weer een nieuwe in je mond stopt.
Bij twijfel niet doen.Ongeveer twee secondes. Kan het echt iets gevaarlijks zijn?
Ik heb mn mond gespoeld
De kans is klein, maar het kan.Maar... kan het zijn dat ik troep heb ontvangen van een vendor?
Of is die kans klein
Ik denk dat we wat meer informatie nodig hebben om daar iets zinnigs over te kunnen zeggenIk weet niet hoeveel ik uiteindelijk binnen heb gekregen maar ik ga evht door dimensies nu.
Iemand een idee welke hoeveelheid ik op heb
Klinkt als pak 'm beet 85-90 ug...Ik weet niet hoeveel ik uiteindelijk binnen heb gekregen maar ik ga evht door dimensies nu.
Iemand een idee welke hoeveelheid ik op heb
Zoals?Ik denk dat we wat meer informatie nodig hebben om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen![]()
Ik heb een super leuke trip gehad hartelijk dank. Ik heb denk ik 6 zegels geproefd en uitgespuugd en daarvar heb ik er twee maar gewoon doorgeslikt. Volgens de vendor (en ik zeg niet dat dit zo is want forum regels enzo) was een zegel 100microgramKlinkt als pak 'm beet 85-90 ug...
Leuke trip gehad?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."