Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p lsd erg bitter

1p lsd erg bitter

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar... kan het zijn dat ik troep heb ontvangen van een vendor?
Of is die kans klein
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
In mijn ervaring smaakt 1P-LSD een heel klein beetje bitter maar heb ik ook altijd het idee dat het aan de inkt ligt die er op zit.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ging meestal vet hard trippen met veel spelers die ook meetrippen, kan toch niet joh
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Soms worden er nbomes/nbohs verkocht als LSD omdat de opbrengst veel groter is.
Die smaken vrij bitter.

Zo snel mogelijk door slikken.

Als het echt LSD is zal het heus wel nog werken. Nbomes/nbohs daarintegen zijn niet werkzaam als je het oraal inneemt.

Dus bij twijfel doorslikken.
Klik om te vergroten...
Bij twijfel slikken, got it
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat kan en ligt ook aan jezelf.
Net als een sinasappel ineens heel zuur smaakt heeft op een bepaalde dag maar voor een ander de zelfde sinasappel niet.

Dan zeg ik altijd dan zou je die vitamine c wel nodig hebben gehad..
In jou geval die LSD dan 😉😋
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo.
De 1p lsd die ik gekocht heb smaakt erg bitter.
Ik heb hem net uitgespuugd maar alle reviews, zelfs op trustpilot zeiden dat het betrouwbaar en goed was.

Klopt het dat 1p zo bitter smaakt? Anders neem ik er nog eenm ik wil best wel heel erg graag trippen vanavond
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog nooit op gelet eigenlijk. Ik leg ze altijd onder m'n tong en proef dan vrijwel niks. Hoelang heb je je zegel in je mond gehad? Ik zou in ieder geval even een uurtje wachten tot dat je weer een nieuwe in je mond stopt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vendors noemen en speculeren over kwaliteit van je drugs is hier verboden. Lees de forumregels.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Vendors noemen en speculeren over kwaliteit van je drugs is hier verboden. Lees de forumregels.
Klik om te vergroten...
Excuses, aangepast
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#10
psycel zei:
Nog nooit op gelet eigenlijk. Ik leg ze altijd onder m'n tong en proef dan vrijwel niks. Hoelang heb je je zegel in je mond gehad? Ik zou in ieder geval even een uurtje wachten tot dat je weer een nieuwe in je mond stopt.
Klik om te vergroten...
Ongeveer twee secondes. Kan het echt iets gevaarlijks zijn?
Ik heb mn mond gespoeld
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Albertospaghetti zei:
Ongeveer twee secondes. Kan het echt iets gevaarlijks zijn?
Ik heb mn mond gespoeld
Klik om te vergroten...
Bij twijfel niet doen.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het smaakte niet chemisch thoo gewoon erg bitter
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Albertospaghetti zei:
Maar... kan het zijn dat ik troep heb ontvangen van een vendor?
Of is die kans klein
Klik om te vergroten...
De kans is klein, maar het kan.

Laat het anders testen of doe een thuistest. Dan kun je tenminste uitsluiten dat je een nbome oid hebt.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#14
1p lsd smaakt gwn een beetje bitter, als het goed is ben je nu al onderweg naar een ver sterrenstelsel.
enjoy je trip gozer
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weet niet hoeveel ik uiteindelijk binnen heb gekregen maar ik ga evht door dimensies nu.
Iemand een idee welke hoeveelheid ik op heb
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Albertospaghetti zei:
Ik weet niet hoeveel ik uiteindelijk binnen heb gekregen maar ik ga evht door dimensies nu.
Iemand een idee welke hoeveelheid ik op heb
Klik om te vergroten...
Ik denk dat we wat meer informatie nodig hebben om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen :tonguewink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Albertospaghetti zei:
Ik weet niet hoeveel ik uiteindelijk binnen heb gekregen maar ik ga evht door dimensies nu.
Iemand een idee welke hoeveelheid ik op heb
Klik om te vergroten...
Klinkt als pak 'm beet 85-90 ug...

:tonguewink:

Leuke trip gehad?
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
Ik denk dat we wat meer informatie nodig hebben om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Zoals?
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Klinkt als pak 'm beet 85-90 ug...

:tonguewink:

Leuke trip gehad?
Klik om te vergroten...
Ik heb een super leuke trip gehad hartelijk dank. Ik heb denk ik 6 zegels geproefd en uitgespuugd en daarvar heb ik er twee maar gewoon doorgeslikt. Volgens de vendor (en ik zeg niet dat dit zo is want forum regels enzo) was een zegel 100microgram
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die zegels zitten toch op een strip aan elkaar? Grote kans dat er dan allemaal hetzelfde op zit. Volgende keer dan maar beter testen, want dit is wel heel zonde van je zegels.

Je hebt dan trouwens waarschijnlijk een dikke 200 ug binnengekregen. 2 zegels plus wat al door je mondslijmvlies was opgenomen van die 6 uitgespuugde zegels. In de regel zijn RC vendors vrij betrouwbaar qua aangegeven stof en kwantiteit van die stof op je zegels. Maar er kan natuurlijk altijd iets mis zijn gegaan door een menselijke fout of iets dergelijks. Daarom is testen alsnog aanbevolen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."