Als 100ug 1P-LSD niks met je doet zou ik eerst naar een oorzaak gaan zoeken ipv de dosis verhogen of soort analoog (B vs P).Hallo, is er een verschil tussen 1P-LSD 100 mcg en 1B 150 mag? Ik bedoel voorlopig de werking dan. Sterker, leukere beste ervaringen,...
Die 1P-LSD dees gisteren blijkbaar niks. Ik gebruik dit pas sinds een kleine maand. Cocaïne speed xtc allemaal geprobeerd.
Iemand tips aub?
Groetjes
Evy
Als beginner zou 100ug LSD je echt wel significant op moeten vallen gedurende een uurtje of 6-8.
1B is overigens 4% zwaarder dan 1P. Aangezien beide prodrugs zijn voor LSD-25 (die B, P en cP vallen eraf en dan houdt je LSD-25 over) krijg je dus het meest bang for your buck met de lichtste variant. Dat is 1P. Maar aangezien je aangeeft dat de 1B die op het oog hebt 150ug is ipv 100, zal die veel sterker zijn.
Belangrijker is dat voor aanvang van je trip je tolerantie voor de stof (die vrij snel en sterk opbouwt) weer baseline is. Daarvoor geldt een richtlijn van twee weken. Als je niet kunt wachten moet je rekening houden met een verminderd effect bij een zelfde dosering.