Hi! Ik heb zelf een keertje 10 gram 4-ho-met genomen tijdens een festival. Hoewel XTC veel makkelijker is, vond ik het toch best geinig. Ik werd er enthousiast door (hoewel ik dat eigenlijk van nature al wel ben trouwens... het versterkt dus), had veel zin om te dansen en ik was erg gevoelig voor visuals. Ik werd wel iets minder empathisch.... Maar dat bleek geen probleem, omdat alle andere mensen super empathisch waren
![:wink:]()
. Ik had wel wat moeite met gesprekken volgen en zelf de juiste woorden vinden. De dosis was dus te hoog voor mij. Als er een volgende keer komt, dan zou ik voor 7 gram gaan. (Ik weeg 64 kg).
5 gram truffels zou ik persoonlijk niet doen. Ik denk dat je er weinig van gaat voelen. 7 gram komt meer in de buurt, maar je hebt ook kans op misselijkheid en zou ik om die reden ook niet doen eigenlijk.
Ik heb diezelfde vraag ook een keer gesteld en ik kreeg als antwoord idd ook 2-cb en een lichte LSD dose, maar ook Kratom. Daar heb ik allemaal geen ervaring mee.
Een ander idee: gewoon eens niks proberen. Beetje alcohol. Klinkt natuurlijk meteen super stom. Maar ik heb gemerkt dat de festival vibe (mits de muziek goed is) al voldoende "drugs" voor mij is om in de mood te komen. Zeker als anderen op mij heen lekker gaan. Zo ben ik gisteren op een bruiloft helemaal uit mijn plaat gegaan, super veel energie, op water. Ik denk dat dat komt omdat de herinnering aan XTC (inmiddels al 3 maanden geleden) zo intens sterk was. Ik vermoed dat ik via een soort déjà vu (of iets anders) een beetje XTC beleving terug kon ophalen.