Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yo! XTC, Molly, m'n schatje, heb ik te vaak gebruikt. Maar ik heb alsnog 3 festivals staan komende 3 maanden waar ik wel zou willen gebruiken / lijp gaan. Maar ik wil het leuk houden met X, dus geen XTC! Ik wil experimenteren met psychedelics op festivals. Ik was vorig weekend nog op een festi en had toen een halve pil 2cb gebruikt (10mg) om het uit te testen. Ik wachtte 3 uur lang just in case, maar ik wist niet wat ik me moest voelen. Dus ik dacht fuck it, ik pop gewoon XTC en toen ging ik heel lekker. Maar het weekend daarvoor had ik ook al X gebruikt en het wordt een beetje teveel, ik wil me bij de spelregels houden dus vandaar het detoxen voor nu. Maar ik denk dat psychedelics op een festival lekker kunnen zijn. Alleen ik kan me voorstellen dat je de juiste drug met de juiste dosering moet hebben. Ik ga binnenkort naar een hard techno festival en ik dacht om 100ug 1P-LSD te droppen. Is dat verstandig of niet echt? Ik heb al ervaring met 1P-LSD (1x 100ug gedaan en veel geblowd erbij) Ik wil best nog een keertje 2cb proberen op een festival maar of een grotere dosis, of dezelfde dosis maar blowen erbij. Ik hoor ook dat 5g truffels lekker kunnen zijn. Cocaine is misschien ook een alternatief maar weet niet, ik wil er niet aan beginnen. Hetzelfde geldt voor 3mmc. Whatchu guys think?"
"Gemberthee zei: gewoon eens niks proberen. Beetje alcohol. Klinkt natuurlijk meteen super stom. Klik om te vergroten... Klinkt helemaal niet super stom! Alcohol is altijd geinig. Maar als ik een veilig (soort van) alternatief kan vinden voor MDMA, dan heb ik liever die. Ik denk dat 2cb een hele goeie kandidaat is. Ik heb gekeken naar 4-HO-MET en lijkt me wel wat. Ik ga het een keer wel proberen. Alles voor de wetenschap!"
"cutepool zei: Mdma of keta erbij zijn ook fijn. Klik om te vergroten... Als ik MDMA kon gebruiken dan zou ik alleen maar die gebruiken tbh. Misschien een keer candyflippen op een festival maar voorlopig even niet. Ik heb geen interesse in kets of snuiven in het algemeen . Lijkt me wel een interessante drug maar momenteel geen interesse om erachter te komen hoe interessant het echt is (of niet is), vooral niet op een festival."
"Paracetamolletje zei: Ik wilde liever niet te hard trippen en eerder het gevoel van LSD willen hebben zonder al te veel visuals. Klik om te vergroten... Dit is precies wat ik wil! Body high en de euforie van psychedelics zonder visueel te gaan trippen. Paracetamolletje zei: Ik ben bij een ander festival ook een keer begonnen met LSD (100ug) maar dat viel toch wel even anders. Klik om te vergroten... Oh wat was er gebeurd? Was het te heftig? LSD is moeilijk te doseren want als je 1P-LSD hebt, je weet dat het echt 100ug is. Maar normale LSD niet. Ik ben van plan om gewoon 1P-LSD te droppen, dus echt 100ug. Of 11mg 2cb."