#1
Hoe voel je je? Zag in een eerdere post dat het je eerste keer 1P-LSD isweet ik eigenlijk niet
Hoe voel je je? Zag in een eerdere post dat het je eerste keer 1P-LSD isweet ik eigenlijk niet
eigenlijk wel goed, het is heel raar maar wel prima. de visuels zijn wel hefitg want ik zie alleen maar gezichten wat soms beetje eng isHoe voel je je? Zag in een eerdere post dat het je eerste keer 1P-LSD is
Gelukkig! Trippen is ook wel iets heel bijzonders. Mocht het vervelend zijn dan kan even switchen qua ruimte soms helpen. Of een ander muziekje opzetten oid. Wellicht even op je balkon of in de tuin zitten als je die hebt.eigenlijk wel goed, het is heel raar maar wel prima. de visuels zijn wel hefitg want ik zie alleen maar gezichten wat soms beetje eng is
t gaat goed, alleen ik weet niet helemaal wat ik hiervan moet vindenEn hoe gaat ie?
Je hoeft niets te vinden 😃. Lekker de speeltuin bespelen en achteraf evalueren.t gaat goed, alleen ik weet niet helemaal wat ik hiervan moet vinden
ik vond het eigenlijk niet heel bijzonder ofzo t enige wat ik merkte was dat ik niet scherp kon kijken door de visuals, en zo heftig waren die visuals ook niet.. tenmisnte niet zoals hoe mensen t beschreven dat je een tv als schilderij ziet ect. maar dat was t eigenlijk welHoe kijk je achteraf op deze trip terug @achteruitkoprol123? 150 ug is een best stevige dosis voor een eerste keer (en in je eentje, als ik het goed begrijp).
ik vond het eigenlijk niet heel bijzonder ofzo t enige wat ik merkte was dat ik niet scherp kon kijken door de visuals, en zo heftig waren die visuals ook niet.. tenmisnte niet zoals hoe mensen t beschreven dat je een tv als schilderij ziet ect. maar dat was t eigenlijk wel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."