Op het moment:
2C-I (erg fijn, lange duur, mild, geen last van bodyload, gewoon hele fijne aangename trips op had, licht stimulerend dus ook wat energie. Dosisrange gehad: 15 tot 28mg. Ook een paar keer op een party genuttigd; erg fijn. Vooral de lange duur is fijn, het werkt niet zomaar plots uit en wanneer het dan eindelijk uitwerkt is het wel mooi en over ook)
2C-B: Daar heb ik persoonlijk de meeste en geteld vanaf de eerste keer ook de langste ervaring mee, tot hoge dosissen aan toe, slechts 1x even een half uurtje misselijk van geweest. Dosisrange gehad 12+6mg tot 50mg. De eerste twee keer wel wat last van gewrichtspijnen, mn in m'n handen, maar dat treedt tegenwoordig niet meer op. Prachtige visuals op gehad, al met al vaak aangename, maar toch redelijk korte trips die ineens afgelopen zijn. Heb er toch ook redelijk wat van nodig. Meestal toch de voorkeur aan een langere trip, waardoor 2C-I hierboven staat.
2C-T2: Slechts één keer op tot nu toe (22+5mg), een volgende keer is wel zichtbaar aan de horizon, gezien er weer meer van het spul voor handen is hier. Maat had eerst nog 93mg over en dat is niet genoeg voor 4-5 personen, meestal het aantal mensen waarmee we spacen. Nu is er weer genoeg. Weet dat die ene trip, prettig warm en lang was, veel gelachen toen, geen last gehad van bodyload. Zat dus te twijfelen of ik deze boven of onder 2C-B zou zetten, toch maar eronder ivm weinig ervaring tov toch groot aantal fijne ervaringen met 2C-B. Een enkele keer moeite gehad met inslapen.
2C-T7: Twee keer op (23+8mg en 25,5mg ineens) , de 2e keer was recent en duurde erg lang (11+ uur) en de laatste uurtjes was ik alleen, tja dat is dan niet meer de ideale setting. Spacend naar huis in de metro en proberen te slapen maar het niet kunnen (zeldzaam voor mij na 2C'tjes; maar dit werkte dus gewoon nog). De eerste keer duurde het vrij lang voor dat het werkte en was het ook niet zo heftig, werkte toen ook een redelijk normale 7-8uur. Toen ook wel een beetje last van bodyload meen ik me te herinneren. Zou later toch nog hoger in de lijst kunnen komen te staan.
2C-E: Afgelopen vrijdagnacht voor het eerst op (19 + later nog 4mg); heftig spul, erg potent. Opzich wel fijn dat aspect, maar het is nog even wennen denk ik. De setting was niet helemaal top toen we de trip ingingen, in ieder geval, bij mij persoonlijk niet, mogelijk dat dat meespeelde in hoe de trip de eerste uren verliep. Best wel last van bodyload in het begin, niet echt misselijk maar wel een redelijk 'zwaar' gevoel op de maag, af en toe als ik op stond moest ik echt weer even gaan zitten, omdat als ik me zou inspannen, ik wist dat ik zou gaan kokhalzen oid. Was na een tijdje wel over en toe resteerde een fijne trip. Nog wat exploratie bij nodig, misschien dat het met een betere setting volgende keer al veel fijner valt. Weet dat ik de dosis dan iig nog niet ophoog, wordt gewoon iets vergelijkbaars.
2C-C: Een keer op, 20mg, was vrij mild, dat was de bedoeling ook wel. Het was op een hard techno feestje, ik had er net wat van binnen en wilde testen of het wel een 2C-tje was en dat is gelukt. Ook dit heeft nog wat exploratie nodig, maar als gezegd, vrij mild bij deze dosis in ieder geval.
Maar de volgorde kan in de toekomst dus nog wel veranderen, gezien het aantal 2C-tjes dat slechts 1 of 2x getest is.