Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe favoriete 2c-.

Je favoriete 2c-.

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kees Klapkaak zei:
@Soma & Underworld

Het was ook gevaarlijk maar ik had de nasale dosering niet gecheckt op erowid, en ging er vanuit dat na 44mg 2c-t-7 oraal, 22mg nasaal niets zou voorstellen. Plus ik was in redelijk beschonken toestand! Of is dat geen excuus? :stoned:

Ik schrok ook best en was blij dat ik het overleefd had, nadat ik op erowid las dat +- 35mg 2c-t-7 als fatality (dus met dodelijke afloop) stond. :flushed:
Klik om te vergroten...
maar je bent er nog en daar gaat het om :wink:
hoop dat je er wijzer van bent geworden..
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Idd, je hebt het gelukkig toch overleefd :wink:. En zoals ik al zei, kunnen reacties op 2c's erg verschillen dus niet iedereen zal er zomaar van sterven. Ik heb ook gelezen dat 2ct7 een MAO-remmende werking had en dat er daarom ook mensen zijn gestorven aan de combi MDMA + 2ct7, maar op bluelight zijn er blijkbaar mensen die het alsnog combineren en het ook overleven.

@Dripptone

Dat pluggen heb ik al gedaan met een spuitje. Ik heb toen 20 mg gebruikt denk ik. Had er veel van verwacht omdat ik vaak hoor dat pluggen zoveel harder is, maar dat was bij mij dus niet het geval. Heb ook eens een zegel (shiva) rectaal gestoken, maar dat werkte ook niet zo hard als ik had gehoopt. Ik weet niet, dat rectaal drugs gebruiken werkt precies niet goed bij mij. Mss moet ik eerst eens een anaaldouche nemen fzo :tongueout:. Maarja, 2cb kan ik op dit moment niet zomaar aangeraken in poedervorm dus daar ga ik voorlopig ook niet mee kunnen experimenteren. Met 2cc kan dat later wel nog.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb alleen ervaring 2cb. Ik vind het een geweldige drug, nog redelijk helder in je hoofd en geweldige visuals.Het enige nadeel vind ik dat het pas na ongeveer 2 uur na inname gaat werken.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb duidelijk een andere mening over verschillende 2c's als de meeste hier.

Daarbij kan ik nog 2 2c's toevoegen waar ik in de gouwigheid geen recensie over gezien heb :)

Vooraf wil ik even zeggen dat ik van 2c's nog nooit mindfucks of bodyloads heb gehad...

2c-B
Dit vind ik zelf niet zo'n heel gewelig middel. Ik heb het in lage doseringen (20mg op een avond) en hoge (tot 170mg versprijd over 4 uur) meerdere malen geprobeerd, maar ik vind het niet echt interessant. Ik krijg er zelf niet al te veel visuals van en bodyload en minfucks heb ik sowiso niet...

2c-D
Dit vind ik best een interessant middel; vind het erg op 2c-E lijken, maar dan met een tikkeltje andere visuals (ik ga er altijd spirografen van zien in mijn ooghoeken) en het werkt korter. Wat ik niet altijd een nadeel vind. Voor sommige gelegenheden vind ik het zelfs een groot voordeel en ik vind het zodoende dus ook best leuk spul. Een heftige trip, die kort (3-4,5 uur) duurt.

2c-E
Dit vond ik aanvankelijk een erg tof middel. Het is ook zeer potent. Maar waar ik na meer tripervaring achter ben gekomen is dat het behalve een trip zonder diepgang is voor mij, ook de visuals eigenlijk niet zo heel interessant zijn... Het zijn er wel veel, en heftig, en overal (ik heb wel eens 40mg en later nog een 20mg bijgenomen) maar ze zijn niet echt interessant. De eerste keren wel, omdat het "nieuw" is, maar als je de visuals kent, ken je ze, en zijn ze lang niet meer zo interessant. Eigenlijk net alsof je heel heftig HPPD krijgt voor 10 uur ofzo

2c-I
In tegenstelling tot E vind ik bij I de visuals wél erg interessant. Ik vind ze duidelijk verschillend van de andere 2c's. Verder vind ik het opzich geen nadeel dat het wat korter duurt als E. Ik vind het niet altijd nodig om uren lang te trippen. Leuk middel !

2c-P
Dit is ZEER potent spul ! Ondanks dat Shulgin 16mg als een overdosis aanduidde, heb ik een paar uur nadat ik 11mg had gepakt, nog een 7 bijgepakt. Dit was op een gegeven moment vergelijkbaar met mijn 40+20mg 2c-E ervaring. ik vind ook dat 2c-P heel erg op 2c-E lijkt kwa trip & visuals. Het verschil is dus dat het aanzienlijk potenter is aangezien je minder mg nodig hebt voor een gelijkwaardige trip die ook nog eens langer duurt (in vergelijking met 2c-E)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#5
2C-D en 2C-P staan ook nog op mijn wishlist om te proberen..maar zo zijn er nog wel een paar. Interessant nu met name eens een ervaring met 2C-P te lezen, had daar alleen nog ervaringen van gelezen op Erowid, in 't Engels (wat niet echt een probleem is ofcourse)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soma zei:
Dat pluggen heb ik al gedaan met een spuitje. Ik heb toen 20 mg gebruikt denk ik. Had er veel van verwacht omdat ik vaak hoor dat pluggen zoveel harder is, maar dat was bij mij dus niet het geval. Heb ook eens een zegel (shiva) rectaal gestoken, maar dat werkte ook niet zo hard als ik had gehoopt. Ik weet niet, dat rectaal drugs gebruiken werkt precies niet goed bij mij. Mss moet ik eerst eens een anaaldouche nemen fzo :tongueout:. Maarja, 2cb kan ik op dit moment niet zomaar aangeraken in poedervorm dus daar ga ik voorlopig ook niet mee kunnen experimenteren. Met 2cc kan dat later wel nog.
Klik om te vergroten...

Misschien was je dus niet helemaal "leeg", en dat is wel heel belangrijk. Uitwerpselen zuigen het zo op.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inderdaad, naast de bespreking van de effecten van de verschillende 2C-xen, hoort hier evengoed de wijze van inname behandeld te worden!
Dat maakt hier interessante info van waar je zelf nog iets mee kan aanvangen.

Ik heb ook gemengde resultaten (no pun intended) met rectale inname van drugs. De ene keer wel, de andere keer niet. Ik vrees dus ook dat het 'de leegheid van het kanaal' is die 't em doet.

@ Spor: Ik neem aan dat je bij je 2C-experimenten het vooral over orale inname hebt?
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meer info over de rectale toebrenging van phenethylamines en tryptamines:

De concurrentie :grin: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=81472

En hier ook: http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=247323
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
He goed bezig ernst, thnx voor de links. Denk dat ik BDF maar eens ga pluggen. Als ik het zo lees heb je aan 150 mics al zat terwijl ik met met 1000 mics oraal nogal verveelde. :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
Immo zei:
Ik heb alleen ervaring 2cb. Ik vind het een geweldige drug, nog redelijk helder in je hoofd en geweldige visuals.Het enige nadeel vind ik dat het pas na ongeveer 2 uur na inname gaat werken.
Klik om te vergroten...
snuiven is the answer. trippen binnen 2 minuten, binnen 10 zit je al te pieken :wink:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Of pluggen! :wink:

Werkt nagenoeg even snel als snuiven en je neus brandt niet zo ongelofelijk hard!
Pluggen heeft alle voordelen en geen van de nadelen... :wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
ErnstJünger zei:
Of pluggen! :wink:

Werkt nagenoeg even snel als snuiven en je neus brandt niet zo ongelofelijk hard!
Pluggen heeft alle voordelen en geen van de nadelen... :wave:
Klik om te vergroten...
QFT

Bij pluggen heb je binnen 10 minuten effect, bij capsule moet je alleen nog wachten tot die oplost. Het brand niet, het voelt het lichtjes wat onaangenaam. Maar meer het gevoel alsof je een scheet moet laten dan die helse brandende kut pijn in je neus. :openmouth:

Het is even wat meer moeite nemen om het in te nemen, maar als je die moeite en het gênante karwei even niet mee telt is het veruit de beste manier van gebruiken! :grin:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rectaal kan het ook ongemakkelijk aanvoelen hoor. Ik heb al zo'n ernstige krampen gehad dat ik gewoon MOEST schijten.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
2C-Em zei:
2C-D en 2C-P staan ook nog op mijn wishlist om te proberen..maar zo zijn er nog wel een paar. Interessant nu met name eens een ervaring met 2C-P te lezen, had daar alleen nog ervaringen van gelezen op Erowid, in 't Engels (wat niet echt een probleem is ofcourse)
Klik om te vergroten...

Ja, ik vond ze ook de moeite waard :)

2c-P is kort samengevat eigenlijk gewoon 2c-E, maar dan VEEL sterker. En let op, ik had 11+7mg wat ik niet ervoer als overdosis, maar ik ben ook doses van 40+20mg 2c-E gewend, wat door de meeste mensen absoluut als overdosis word ervaren ! Bovendien duurde de 2c-P langer.

@ Ernst
Ja, alles waar ik hier over praat is oraal. Heb één keer een 2c gesnoven, en doe het NOOIT meer. Uur lang bluts in mn neus gehad, dat is het me niet waard.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
2c-b

Redenen: Waarschijnlijk omdat dit de enige is die ik heb gebruikt. :wink:
2c-b is al moeilijk te krijgen, laat staan de andere! :(
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb enkel nog maar 2c-b gebruikt. 15 mg oraal + 10 nassaal. Het was een fijne trip, 30 min na het innemen een beetje misselijheid. wanneer het orale was ingewerkt heb ik nog wat gesnoven wat volgens iedereen pijn doet, maar bij mij niet.

2c-i, 2c-c, 2c-t-7 en 2c-d heb ik nu toegang tot dus die zullen binnen enkele weken eens uitgetest worden. Mss zal ik ook wat combo's proberen. Iemand aanraders?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb nu toch wel enig ervaring met verschillende 2C-tjes; 2C-B, 2C-I, 2C-T2 & 2C-C
Maar ik kan moeilijk een favouriet uitkiezen.

Dan maar de persoonlijke plus en minpunten op een rij:

2C-B
+ Mooie visuals
+ Goed te sturen
+ Fijn en lichtelijk euforisch gevoel
+ Geen bodyload

- Duurt veelste kort

2C-I
+ Fijn gevoel
+ Leuke en vooral kleurrijke visuals
+ Duurt lang genoeg
+ Geen bodyload

~ (té) Subtiel aanwezig

2C-C
- Niet interessant voor mij, ook té subtiel.

2C-T2
+ Goed en hard aanwezig
+ Veel mooie CEV's

~ Visuals waren over het algemeen erg grauw
~ Lichte misselijkheid, daardoor niet echt kunnen eten

- Veeeeeeeeeeeeeeel bodyload
- Duurt voor het hevige, net iets te lang
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#18
2C-I nog steeds wel :)
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb enkel 2c-b geprobeert dus die is voor mij nummer 1.

an sich is het inderdaad een vrij saai middel, met wat maten is het wel uren lachen geblazen.
icm mdma is het een stuk trippender (als dat een woord is) en dat is zeker de leukste combinatie die ik ooit genomen heb (het bleef alleen niet bij die twee :flushed: )
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb ervaring met 2-cb (lage dosering) en 2c-i (redelijke dosering)

2c-i was geweldig. heel intens qua visuals en toch ook heel erg filosofisch (erg ''eenheidsgevoel''), ik vond deze middelmatige dosis (ik had 17 mg) bijvoorbeeld een heel stuk visueler dan een redelijke dosis (zo'n 150ug) LSD.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."