Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb versnijden

2cb versnijden

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#1
heej,
ik had een vraagje. Graag wil ik mijn 2cb laten testen bij het testcentrum om te kijken wat erin zit. Helaas vragen ze van poeder 100 mg om te kunnen testen. Aangezien ik geen grootgebruiker ben heb ik voor eigen gebruik nooit meer dan 100 mg in mijn bezit. Ook de prijs is erg duur al moet je 100 mg inleveren :wink: .
Kan ik mijn 2cb versnijden? en met wat kan ik het het beste versnijden?
Dan kan ik gewoon de versneden 100 mg inleveren,stel dat ik 10 mg 2cb met 90 mg iets versnij en uit de testuitlag komt dan dat er 10 mg 2cb in zit en 90 mg iets in zit dan weet ik genoeg.
Alvast bedankt,groetjes binnert
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat maakt in principe niets uit, toch? Het is toch niet voor consumptie bedoeld?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stop het in een capsule. Dan testen ze het. Je hebt vast wel een potje vitaminepillen thuis staan of zo. Capsule open, vitamines er uit, 2c-b er in. Klaar ben je :P
Gewoon 10 mg er in stoppen. Als je als resultaat 7 of 8 mg 2c-b krijgt mag je aannemen dat het zo goed als puur is :P
b
binnertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ah oke dank je wel. Maar gaan ze niet kijken hoeveel er in die capsule zit?
ExceptionalInsight zei:
Dat maakt in principe niets uit, toch? Het is toch niet voor consumptie bedoeld?
Klik om te vergroten...
Inderdaad erg dom van mij :flushed: .
Als ze het testen krijg je het sowieso niet meer terug
groetjes binnert
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
binnert zei:
Ah oke dank je wel. Maar gaan ze niet kijken hoeveel er in die capsule zit?
Klik om te vergroten...

Nee, het wordt dan als pil gezien.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#6
inderdaad gewoon in een pilletje doen
aangezien de prijs van 2cb niet erg goedkoop is
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha, ja ben jij even de sjaak als je 100 mg inleverd :openmouth:

duur grapje, dunkt mij zo (tenzij je de hele buurt voorziet :tearsofjoy: )
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dan is je uitslag ook niet wat je wilt horen ....

:wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Woei dat zou inderdaad een dure grap zijn,
maar zoals al gezegd gewoon in een capsule doen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
meng het met bakpoeder, want het is toch niet voor consumptie bedoeld, en als er dan een andere stof wordt aangetoond( 5 vakjes test)dan bakpoeder of 2cb weet je genoeg.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bij inleveren van 100mg gaat het toch echt om een kwantitatieve analyse, dus het bepalen van het zuiverheidspercentages. Voor een "5 vakjes test", whatever that might be...die een bep. stof alleen aantoont, heb je geen 100mg nodig. Iig als dat zoiets is als de EZ test. Met een EZ test heb je iig genoeg aan iets van een mg..of twee..druppel erop en klaar. Is het groen dan is het 2CB.
Hier gaat het over wegbrengen naar het lab, dat is met name interessant als je het percentage wilt weten.

Keertje 100mg zuiver weggebracht..en keertje de helft aangemengd met keukenzout. De [uiteindelijke uitslag x 2 = %] was iets hoger dan de 1e keer..en die was niet helemaal zuiver, moet ik er bij zeggen...maar iig niet door mij verder versneden. Misschien door de leverancier.
Maar goed we hadden en hebben er altijd fijne trips op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."