Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-b snuiven

2c-b snuiven

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#1
15mg (snuiven) kan een heel heftige trip worden :) en de duur van 2c-b is sowieso niet zo lang 4 a 5 uur dacht ik?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
'k zou beginnen met 5 tot 10 mg
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van 15 mg heb je een heftige trip. Deze zal ongeveer een uur tot anderhalf uur pieken en erna snel verdwijnen.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gister 10mg gesnoven. Niet tot nauwelijks wat had gehad.
Hele lichte golven, maar voor de rest niks.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#5
sjelepopi zei:
Gister 10mg gesnoven. Niet tot nauwelijks wat had gehad.
Hele lichte golven, maar voor de rest niks.
Klik om te vergroten...

Eerste keer 2cb? Voelde ik zelf ook niet zoveel van, en hebben gelezen en gehoord dat anderen dit ook hebben.

Volgende keer dus niet overmoedig worden :wink:

edit: staat op fok!forum ook een mooi report over, iemand dacht 5mg pillen te hebben dus die nam de eerste keer 3, voelde niks. Volgende keer 5 en toen was het absurd sterk, bleken 25mg te zijn :grin::grin: :rock:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aldous zei:
Laatst de fout gemaakt 2ci te snuiven, net zo pijnlijk als 2cb alleen hield veeeel langer aan. Niet voor herhaling vatbaar, ik neem aan de 2ce ook zo pijnlijk is, kan iemand dat bevestigen, die heb namelijk enkel nog oraal genomen.
Klik om te vergroten...

Heel apart, ik vindt de I vele malen minder branden dan de B.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatst de fout gemaakt 2ci te snuiven, net zo pijnlijk als 2cb alleen hield veeeel langer aan. Niet voor herhaling vatbaar, ik neem aan de 2ce ook zo pijnlijk is, kan iemand dat bevestigen, die heb namelijk enkel nog oraal genomen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aldous zei:
Laatst de fout gemaakt 2ci te snuiven, net zo pijnlijk als 2cb alleen hield veeeel langer aan.
Klik om te vergroten...
Bij mij was het juist andersom. Niet zozeer in mn neus, maar vooral in mn keel. Waar het bij 2cb leek alsof er echt een gat aan het branden was, was het bij 2ci maar heel even onprettig, maar na het kotsen had ik helemaal geen lichamelijke klachten.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#9
CHIASME zei:
sjelepopi zei:
Gister 10mg gesnoven. Niet tot nauwelijks wat had gehad.
Hele lichte golven, maar voor de rest niks.
Klik om te vergroten...

Eerste keer 2cb?
Klik om te vergroten...

Nee 3e keer. Was wel de eerste keer snuiven.
Maarja volgende keer weer gewoon een cappie of wat meer.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
heerlijk spul, weinig visuals ivm de dosis maar wel heel de avond een giga grijns op mn smoel die er niet vanaf te krijgen was :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
CHIASME zei:
edit: staat op fok!forum ook een mooi report over, iemand dacht 5mg pillen te hebben dus die nam de eerste keer 3, voelde niks. Volgende keer 5 en toen was het absurd sterk, bleken 25mg te zijn :grin::grin: :rock:
Klik om te vergroten...

Voelde niets van 75mg 2C-b? :|

Misschien is het toch 5mg... je kan al behoorlijk trippen van 5 x 5 = 25mg 2C-B :)



Anywayz, @ TS: Heb je het al gedaan?
Mijn advies is om te beginnen met een cap van 20-25mg als je niet zo hard wilt gaan.
Voor de duur hoef je je geen zorgen te maken... na 3/4 uur is het écht wel afgelopen :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb 73% amfetamine, 4-FMP, MDMA en methylone gesnoven.

Geen van deze dingen komt ook maar in de buurt van de helse daemonfurie, de apocalyptische brand die 2c-b in je neus teweeg brengt.
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind de brand wel wat weghebben van die van 4-fmp... Bij 2cb is de dosis laag dus hebben er mensen echt veel last van de brand? Wel heb ik altijd de dag na het 2cb snuiten bloed in me neus. Daarom doe ik het maar niet meer. Ik had ook vaak het idee dat de helft onderweg me neus in bleeft hangen waardoor het soms een uurtje later in ketste. De zware trips komen altijd op momenten dat je ze niet verwacht bij mij. Soms heb ik een hele zware op 10 mg neus en soms een lichte waus met 15 mg via neus. Wanneer ik het slik lijkt het of het gevoel meer met de dosering overeenkomt. Dosissen onder de 10 mg kunnen ook heel goed werken bij mij maar vaak doe ik een beetje opbouwen... om de 30 min 5mg snuiven tot de 10 a 20 mg, kan je zelf een beetje bepalen wanneer het fijn voelt :wink:

Volgens mij is het snuiven van 2cb ook niet echt lekker voor me neusje...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Geen van deze dingen komt ook maar in de buurt van de helse daemonfurie, de apocalyptische brand die 2c-b in je neus teweeg brengt.
Klik om te vergroten...
Ik zal deze wijze raad onthouden, gezien ik ook al van plan was eens 2c-b te gaan proberen.

Olle
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuiven tip: Altijd doses in 1 neusgat, als je de lijn split in 2, 1 in elk gat dan ga je kapot. :P

Als je toch al extra hard wil gaan op 2c-B, plug het dan. Heb je ook geen last van dat branden, in de darmen voelt dat lang niet zo hels aan als in de neus. :grin:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Snuiven tip: Altijd doses in 1 neusgat, als je de lijn split in 2, 1 in elk gat dan ga je kapot. :P
Klik om te vergroten...

Hebben jullie ook een bloedneus en bloedsnot de dag na het 2cb snuiven? Lijkt wel of ik glas heb gesnoven :rock:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
hallotje zei:
DrippTone zei:
Snuiven tip: Altijd doses in 1 neusgat, als je de lijn split in 2, 1 in elk gat dan ga je kapot. :P
Klik om te vergroten...

Hebben jullie ook een bloedneus en bloedsnot de dag na het 2cb snuiven? Lijkt wel of ik glas heb gesnoven :rock:
Klik om te vergroten...

Nee geen last van, misschien is de binnenkant van je neus wat kwetsbaar dat het snel gaat bloeden. Snuif je veel en heb je dit ook bij andere drugs die je snuift?

En weet je zeker dat je betrouwbaar spul had, heb nog nooit gehoord dat mensen glas versneden bij RC's.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#18
eindelijk heb ik mn 2c-b binnengekregen :grin:
dus wat gaan we vanavond doen? 3 keer raden... trippen
omdat ik nog niet echt zo heel vee ervaring heb met tripmiddelen (1 keer 50µg LSD en 2 keer salvia 5x) dacht ik dat het een goed idee zou zijn om te beginnen met een kleine dosis te snuiven, het komt mss wel harder op maar het gaat me meer om de duur. Ik wil niet tot een stuk in de nacht trippen maar ik zou een kleine inleiding willen in de wereld van 2c-b. Hoeveel zou ik hiervoor naar binnen moeten werken? Ik was aan het denken om tussen de 7,5 mg en de 15 mg naar binnen te werken. 15 mg is naar mijn weten genoeg maar hoe zit het met een dosis lager dan 10 mg?

ps. Ik weet dat het pijn gaat doen in mn neus dus begin daar niet over :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#19
eerste keer is het verstandigst om te slikken vind ik hoor, bij snuiven komt het effect snel en heftig op en kan het in het begin nogal overweldigend zijn alsje niet ervaren bent.. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."