#1
In hele kleine dosis, zo klein dat je niet van baseline af komt maar wel een beter humeur hebt. Blijkbaar was het toch niet heel handig want ze zijn er redelijk snel van afgestapt om het voor te schrijven dacht ik.
Spor zei:Kan jou dealer aMT of AMT krijgen ? aMT is namelijk Amiltryptiline (of zoiets) wat inderdaad een antidepressivia is, die ook wel verkocht word omdat er een gele sticker opzit. Ik raad echter niet aan dit te nemen, met AD's moet je niet kloten. AMT daartegen staat voor , en is de RC die ik beschreef.
Veel meer dan dat en de bekende info van Erowid weet ik ook niet. Maar hier ook wat ter testen liggenSpor zei:ik heb het hier liggen maar moet het nog aan een test onderwerpen.
Nee dat is amitriptyline.leppeh zei:Alpha-methyl-tryptamine wordt ook gebruikt als antidepressivum![]()
2C-Em zei:Veel meer dan dat en de bekende info van Erowid weet ik ook niet. Maar hier ook wat ter testen liggenSpor zei:ik heb het hier liggen maar moet het nog aan een test onderwerpen.![]()
azgaza zei:Spor zei:AMT kan zeker, ik zou niet weten waarom niet. AMT is een langwerkende, vrij heftige tryptamine als ik het goed begrepen heb. Een goeie bekende van mij beschreef het als lsd achtig, maar veel euforischer. Het zou ook lang geduurd hebben (~15 uur) en zou in het begin erg onprettig zijn geweest op de maag (misselijkheid en kotsen).
Dan weet ik nog dat het volgensmij werkzaam is in dosissen tussen de 10 en 40 mg, maar al die informatie is natuurlijk vrijelijk beschikbaar op erowid. Bij de toch iets onbekendere stoffen is het wel aan te raden flink wat tripreports te lezen daar gezien de informatie nog niet omvangrijk genoeg is voor effectieve samenvattingen.
PepTalk zei:Misschien bedoelde hij gewoon DMT?
Dealers kunnen vaak wat in de war zijn met namen, aangezien sommige alleen verkopen verkopen verkopen, zonder zelf ook maar enig besef te hebben wat ze verkopen.
Vraag het hem eens naar de precieze werking, vraag hoe het er uitziet en hoe je het tot je moet nemen.
Het kan wel degelijk AMT zijn, maar als er een geheel nieuw tripmiddel zou zijn, en niet een nieuwe 2c-x dan zou je dat op dit forum snel te weten komen.
PepTalk zei:Het kan wel degelijk AMT zijn, maar als er een geheel nieuw tripmiddel zou zijn, en niet een nieuwe 2c-x dan zou je dat op dit forum snel te weten komen.
azgaza zei:PepTalk zei:Het kan wel degelijk AMT zijn, maar als er een geheel nieuw tripmiddel zou zijn, en niet een nieuwe 2c-x dan zou je dat op dit forum snel te weten komen.
Haha onzin.
http://www.erowid.org; kijk eens bij de chemicals list, en daar staat zelfs lang niet alles![]()
Spor zei:AMT kan zeker, ik zou niet weten waarom niet. AMT is een langwerkende, vrij heftige tryptamine als ik het goed begrepen heb. Een goeie bekende van mij beschreef het als lsd achtig, maar veel euforischer. Het zou ook lang geduurd hebben (~15 uur) en zou in het begin erg onprettig zijn geweest op de maag (misselijkheid en kotsen).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."