Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"azgaza zei: iedereens trips zijn significant anders Klik om te vergroten... Exactly @TS: Goed dat je ze hebt weggegooid! Ik hoop dat je snel nieuwe tegenkomt"
"Soms zitten er van die klompjes teer (?) in je shag, misschien die er tussen gehad? En je tip idd minder klein maken."
"Rogaaah zei: Hallo allemaal, Afgelopen weekend heb ik perongeluk 4 2cb pillen mee gewassen die nog in mijn broekzak zaten... Een eeuwige doodzonde natuurlijk gezien het feit dat ik altijd behoorlijk geniet van mijn voorraadje 2CB. Maar goed, na de wasbeurt trof ik mijn 4 pillen samengeklonterd en een beetje vochtig aan. Ik had ze in een afsluitbaar plastic zakje (wietzakje) met sluitstrip zitten. Zakje was een beetje vochtig van binnen maar niet helemaal nat. Ik heb de samengeklonterde en vochtige pillen op mijn bureau gelegd en een beetje versneden, zoals ik dat bijv met vochtige pep ook zou doen. Mijn 2cb heeft nu in principe een snuifbare poedervorm aangenomen, echter vroeg ik me af wat jullie mening omtrent dit geval is. Mijn idee was om het binnenkort gewoon naar binnen te snuiven, maar graag zou ik hier nog wat andere meningen over horen. Ivm met de waspoeder e.d. die natuurlijk ook gewoon meegedraaid zijn tijdens de was. Groetjes! Klik om te vergroten... Let wel goed op dat de dosis nasaal een stuk lager ligt, mischien een idee om dit verder uit te zoeken eerst? http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml Begin met 1/3 van de bovenstaande dosis, bijnemen kan altijd"
"http://www.erowid.org/chemicals/amt/amt.shtml Alstu!"
"hazejunk zei: Je kan nu toch nooit meer weten wat voor dose je neemt of wel? Klik om te vergroten... Ikzelf zou die 4 pilletjes wegdonderen en wachten tot ze weer eens langskomen Mocht hij het dan toch willen proberen, dan kun je beter informeren over de risico's. Als niemand iets zegt over de dosis, snuift hij misschien alles in 1 keer op. Bij de sectie trip reports op het forum van DHP heb ik het verhaal van de user "Boriz" gelezen over zijn badtrip op 25mg nasaal, dat wil je niet meemaken https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643 Succes in ieder geval!"
"Lavalamp zei: Nope, da's nooit meer weegbaar Klik om te vergroten... Stap 1: Leg op weegschaal. Stap 2: Lees display. Stap 3: Weet gewicht."
"Lavalamp zei: Err0r zei: Lavalamp zei: Nope, da's nooit meer weegbaar Klik om te vergroten... Stap 1: Leg op weegschaal. Stap 2: Lees display. Stap 3: Weet gewicht. Klik om te vergroten... Oh hemel.... Klik om te vergroten... Oh hemel? Jij zegt dat het niet meer weegbaar is, dat is onzin. Het lijkt me toch duidelijk dat TS dit gaat proberen, dan kun je hem toch beter informeren over de risico's? Of heb je liever dat TS niet geinformeerd, met een overdosis op de eerste hulp beland?"
"Spor zei: Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan. Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen. My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt. Klik om te vergroten... Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig: https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643"
"azgaza zei: Err0r zei: Spor zei: Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan. Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen. My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt. Klik om te vergroten... Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig: https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643 Klik om te vergroten... Dat report is nou niet bepaald een typerend voorbeeld voor wat er gebeurt met een hoge dosis 2c-b. Het betreft een persoon die ten eerste gelooft in het trippend waarnemen van entiteiten; dan krijg je zoiets al sneller en iedereens trips zijn significant anders, de kans dat de topic starter dat meemaakt is vrijwel nihil. Tuurlijk is het handig om mensen te wijzen op wat van de meest dramatische verhalen maar ze zijn geen goed voorbeeld op zichzelf. Er staan zat 2c-b reports op erowid van even hoge of hogere gesnoven dosissen die niet zo afliepen. Dan wil ik nog wel even waarschuwen dat de dosis wel minstens door midden moet ten op zichte van wat je oraal zou willen nemen als je het snuift, dus iets om op te letten is het op zich wel, maar 2c-b is geen uitgesproken giftig stofje is al gebleken door meerdere hoge dosis experimenten van mensen (wie weet nog stonie met de weegfout, 330 mg 2c-b?). Klik om te vergroten... Het enige wat ik probeer te bereiken is dat de TS 2c-b niet onderschat, ik snap ook wel dat de jongen van het trip report in kwestie, of heel spiritueel is aangelegd/opgevoed of in een psychotische staat verkeerd. Je hebt gelijk dat dat specifieke geval natuurlijk geen weerspiegeling is van de 2c-b ervaring an sich. Na het lezen van dat trip report ben ik zelf elke drug voorzichtiger gaan benaderen, als je 4 gewassen pillen wil snuiven is dat misschien ook een goed idee voor TS. Respecteer je drug en je drug respecteert jou"
"spacelord zei: Heeft er iemand al ervaring hiermee? Klik om te vergroten... Jep, en wat voor een Samen met een vriend van me MDMA genomen, toen na een half uurtje de paddo's weggekauwd. De exacte dosis' weet ik niet, zal zo'n 125mg MDMA + een portie Hawaiaanse paddo's zijn geweest. De setting was een warme lentedag op een recreatieplas in Duitsland. Ik denk dat het m'n lekkerst trip ooit is geweest. Heerlijke summer vibes voelen alleen door de zon Wel oppassen met te hoge dosseringen, je neemt tenslotte 2 middelen."