#1
Deze mag naar de RC's...
Rogaaah zei:Hallo allemaal,
Afgelopen weekend heb ik perongeluk 4 2cb pillen mee gewassen die nog in mijn broekzak zaten... Een eeuwige doodzonde natuurlijk gezien het feit dat ik altijd behoorlijk geniet van mijn voorraadje 2CB.
Maar goed, na de wasbeurt trof ik mijn 4 pillen samengeklonterd en een beetje vochtig aan. Ik had ze in een afsluitbaar plastic zakje (wietzakje) met sluitstrip zitten. Zakje was een beetje vochtig van binnen maar niet helemaal nat. Ik heb de samengeklonterde en vochtige pillen op mijn bureau gelegd en een beetje versneden, zoals ik dat bijv met vochtige pep ook zou doen.
Mijn 2cb heeft nu in principe een snuifbare poedervorm aangenomen, echter vroeg ik me af wat jullie mening omtrent dit geval is. Mijn idee was om het binnenkort gewoon naar binnen te snuiven, maar graag zou ik hier nog wat andere meningen over horen. Ivm met de waspoeder e.d. die natuurlijk ook gewoon meegedraaid zijn tijdens de was.
Groetjes!

Nope, da's nooit meer weegbaarhazejunk zei:Je kan nu toch nooit meer weten wat voor dose je neemt of wel?
Ikzelf zou die 4 pilletjes wegdonderen en wachten tot ze weer eens langskomenhazejunk zei:Je kan nu toch nooit meer weten wat voor dose je neemt of wel?
Lavalamp zei:Nope, da's nooit meer weegbaar
Err0r zei:Lavalamp zei:Nope, da's nooit meer weegbaar
Stap 1: Leg op weegschaal.
Stap 2: Lees display.
Stap 3: Weet gewicht.
Lavalamp zei:Err0r zei:Lavalamp zei:Nope, da's nooit meer weegbaar
Stap 1: Leg op weegschaal.
Stap 2: Lees display.
Stap 3: Weet gewicht.
Oh hemel....
Spor zei:Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan.
Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen.
My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt.
Jesus, wat een verhaal. Volgens mij moet de gozer wat serieuze issues hebben om op zo'n manier door te draaien.Err0r zei:Spor zei:Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan.
Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen.
My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt.
Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig:
https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643
Err0r zei:Spor zei:Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan.
Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen.
My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt.
Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig:
https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643
azgaza zei:Err0r zei:Spor zei:Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan.
Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen.
My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt.
Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig:
https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643
Dat report is nou niet bepaald een typerend voorbeeld voor wat er gebeurt met een hoge dosis 2c-b. Het betreft een persoon die ten eerste gelooft in het trippend waarnemen van entiteiten; dan krijg je zoiets al sneller en iedereens trips zijn significant anders, de kans dat de topic starter dat meemaakt is vrijwel nihil. Tuurlijk is het handig om mensen te wijzen op wat van de meest dramatische verhalen maar ze zijn geen goed voorbeeld op zichzelf.
Er staan zat 2c-b reports op erowid van even hoge of hogere gesnoven dosissen die niet zo afliepen. Dan wil ik nog wel even waarschuwen dat de dosis wel minstens door midden moet ten op zichte van wat je oraal zou willen nemen als je het snuift, dus iets om op te letten is het op zich wel, maar 2c-b is geen uitgesproken giftig stofje is al gebleken door meerdere hoge dosis experimenten van mensen (wie weet nog stonie met de weegfout, 330 mg 2c-b?).

Exactlyazgaza zei:iedereens trips zijn significant anders

azgaza zei:(wie weet nog stonie met de weegfout, 330 mg 2c-b?).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."