Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB in wasmachine terecht gekomen!!

2CB in wasmachine terecht gekomen!!

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RogaaahLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik perongeluk 4 2cb pillen mee gewassen die nog in mijn broekzak zaten... Een eeuwige doodzonde natuurlijk gezien het feit dat ik altijd behoorlijk geniet van mijn voorraadje 2CB.

Maar goed, na de wasbeurt trof ik mijn 4 pillen samengeklonterd en een beetje vochtig aan. Ik had ze in een afsluitbaar plastic zakje (wietzakje) met sluitstrip zitten. Zakje was een beetje vochtig van binnen maar niet helemaal nat. Ik heb de samengeklonterde en vochtige pillen op mijn bureau gelegd en een beetje versneden, zoals ik dat bijv met vochtige pep ook zou doen.

Mijn 2cb heeft nu in principe een snuifbare poedervorm aangenomen, echter vroeg ik me af wat jullie mening omtrent dit geval is. Mijn idee was om het binnenkort gewoon naar binnen te snuiven, maar graag zou ik hier nog wat andere meningen over horen. Ivm met de waspoeder e.d. die natuurlijk ook gewoon meegedraaid zijn tijdens de was.

Groetjes!
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
je kunt er niet aan doodgaan. Wat denk je dat er allemaal tussen poedertjes word gedraaid.
E
Err0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rogaaah zei:
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik perongeluk 4 2cb pillen mee gewassen die nog in mijn broekzak zaten... Een eeuwige doodzonde natuurlijk gezien het feit dat ik altijd behoorlijk geniet van mijn voorraadje 2CB.

Maar goed, na de wasbeurt trof ik mijn 4 pillen samengeklonterd en een beetje vochtig aan. Ik had ze in een afsluitbaar plastic zakje (wietzakje) met sluitstrip zitten. Zakje was een beetje vochtig van binnen maar niet helemaal nat. Ik heb de samengeklonterde en vochtige pillen op mijn bureau gelegd en een beetje versneden, zoals ik dat bijv met vochtige pep ook zou doen.

Mijn 2cb heeft nu in principe een snuifbare poedervorm aangenomen, echter vroeg ik me af wat jullie mening omtrent dit geval is. Mijn idee was om het binnenkort gewoon naar binnen te snuiven, maar graag zou ik hier nog wat andere meningen over horen. Ivm met de waspoeder e.d. die natuurlijk ook gewoon meegedraaid zijn tijdens de was.

Groetjes!
Klik om te vergroten...

Let wel goed op dat de dosis nasaal een stuk lager ligt, mischien een idee om dit verder uit te zoeken eerst?
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml

Begin met 1/3 van de bovenstaande dosis, bijnemen kan altijd :stoned:
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan nu toch nooit meer weten wat voor dose je neemt of wel?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
hazejunk zei:
Je kan nu toch nooit meer weten wat voor dose je neemt of wel?
Klik om te vergroten...
Nope, da's nooit meer weegbaar
E
Err0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
hazejunk zei:
Je kan nu toch nooit meer weten wat voor dose je neemt of wel?
Klik om te vergroten...
Ikzelf zou die 4 pilletjes wegdonderen en wachten tot ze weer eens langskomen :stoned:
Mocht hij het dan toch willen proberen, dan kun je beter informeren over de risico's.
Als niemand iets zegt over de dosis, snuift hij misschien alles in 1 keer op.
Bij de sectie trip reports op het forum van DHP heb ik het verhaal van de user "Boriz" gelezen over zijn badtrip op 25mg nasaal, dat wil je niet meemaken :openmouth:

https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643


Succes in ieder geval!
E
Err0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lavalamp zei:
Nope, da's nooit meer weegbaar
Klik om te vergroten...

Stap 1: Leg op weegschaal.
Stap 2: Lees display.
Stap 3: Weet gewicht.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja.. dat is het gewicht van de pil. niet het gewicht van de 2cb.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan.

Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen.

My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#10
Err0r zei:
Lavalamp zei:
Nope, da's nooit meer weegbaar
Klik om te vergroten...

Stap 1: Leg op weegschaal.
Stap 2: Lees display.
Stap 3: Weet gewicht.
Klik om te vergroten...

Oh hemel....
E
Err0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lavalamp zei:
Err0r zei:
Lavalamp zei:
Nope, da's nooit meer weegbaar
Klik om te vergroten...

Stap 1: Leg op weegschaal.
Stap 2: Lees display.
Stap 3: Weet gewicht.
Klik om te vergroten...

Oh hemel....
Klik om te vergroten...

Oh hemel?
Jij zegt dat het niet meer weegbaar is, dat is onzin.
Het lijkt me toch duidelijk dat TS dit gaat proberen, dan kun je hem toch beter informeren over de risico's?
Of heb je liever dat TS niet geinformeerd, met een overdosis op de eerste hulp beland?
E
Err0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spor zei:
Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan.

Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen.

My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt.
Klik om te vergroten...

Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig:
https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643
R
RogaaahLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daag,

Vanzelfsprekend snuif ik niet alles in 1 keer op, en begrijp ik dat er nasaal een lagere dosering nodig is. Ik heb me de afgelopen dagen wat meer verdiept in deze kwestie en mijn voorkeur gaat (idd) uit naar het wegdonderen van deze 4 pilletjes. 2CB snuiven schijnt erg pijnlijk te zijn en is het risico wat betreft de dosering e.d. waarschijnlijk niet waard.

Wel heb ik er nog aan gedacht het oraal in te nemen zoals ik dat bijv bij een bommetje zou doen. Echter, komen deze 2CB pillen binnenkort wel weer langs dus kan ook even wachten.

Iig hartelijk bedankt voor jullie reacties.

Tot ziens daaag!
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Err0r zei:
Spor zei:
Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan.

Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen.

My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt.
Klik om te vergroten...

Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig:
https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643
Klik om te vergroten...
Jesus, wat een verhaal. Volgens mij moet de gozer wat serieuze issues hebben om op zo'n manier door te draaien.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zou het poder in 4en delen en dan bommetjes van maken, klaar is Err0r
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Err0r zei:
Spor zei:
Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan.

Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen.

My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt.
Klik om te vergroten...

Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig:
https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643
Klik om te vergroten...

Dat report is nou niet bepaald een typerend voorbeeld voor wat er gebeurt met een hoge dosis 2c-b. Het betreft een persoon die ten eerste gelooft in het trippend waarnemen van entiteiten; dan krijg je zoiets al sneller en iedereens trips zijn significant anders, de kans dat de topic starter dat meemaakt is vrijwel nihil. Tuurlijk is het handig om mensen te wijzen op wat van de meest dramatische verhalen maar ze zijn geen goed voorbeeld op zichzelf.

Er staan zat 2c-b reports op erowid van even hoge of hogere gesnoven dosissen die niet zo afliepen. Dan wil ik nog wel even waarschuwen dat de dosis wel minstens door midden moet ten op zichte van wat je oraal zou willen nemen als je het snuift, dus iets om op te letten is het op zich wel, maar 2c-b is geen uitgesproken giftig stofje is al gebleken door meerdere hoge dosis experimenten van mensen (wie weet nog stonie met de weegfout, 330 mg 2c-b?).
E
Err0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Err0r zei:
Spor zei:
Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan.

Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen.

My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt.
Klik om te vergroten...

Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig:
https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643
Klik om te vergroten...

Dat report is nou niet bepaald een typerend voorbeeld voor wat er gebeurt met een hoge dosis 2c-b. Het betreft een persoon die ten eerste gelooft in het trippend waarnemen van entiteiten; dan krijg je zoiets al sneller en iedereens trips zijn significant anders, de kans dat de topic starter dat meemaakt is vrijwel nihil. Tuurlijk is het handig om mensen te wijzen op wat van de meest dramatische verhalen maar ze zijn geen goed voorbeeld op zichzelf.

Er staan zat 2c-b reports op erowid van even hoge of hogere gesnoven dosissen die niet zo afliepen. Dan wil ik nog wel even waarschuwen dat de dosis wel minstens door midden moet ten op zichte van wat je oraal zou willen nemen als je het snuift, dus iets om op te letten is het op zich wel, maar 2c-b is geen uitgesproken giftig stofje is al gebleken door meerdere hoge dosis experimenten van mensen (wie weet nog stonie met de weegfout, 330 mg 2c-b?).
Klik om te vergroten...

Het enige wat ik probeer te bereiken is dat de TS 2c-b niet onderschat, ik snap ook wel dat de jongen van het trip report in kwestie, of heel spiritueel is aangelegd/opgevoed of in een psychotische staat verkeerd.
Je hebt gelijk dat dat specifieke geval natuurlijk geen weerspiegeling is van de 2c-b ervaring an sich. Na het lezen van dat trip report ben ik zelf elke drug voorzichtiger gaan benaderen, als je 4 gewassen pillen wil snuiven is dat misschien ook een goed idee voor TS. Respecteer je drug en je drug respecteert jou :stoned:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deze mag naar de RC's...
E
Err0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
iedereens trips zijn significant anders
Klik om te vergroten...
Exactly :wink:

@TS: Goed dat je ze hebt weggegooid! Ik hoop dat je snel nieuwe tegenkomt :rock:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
azgaza zei:
(wie weet nog stonie met de weegfout, 330 mg 2c-b?).
Klik om te vergroten...

Dat weet ik nog wel ja :P heel trots een foto van een gemiddelde capsule helemaal vol met 2c-b, op een weegschaal die 0,33 aangeeft. "vergeet je huiswerk niet te maken albert"

Ja, dat moet je niet doen... 170 in een paar keer is wel anders als 330 in een keer terwijl je 33 verwacht.

Zeker niet onderschatten, maar 2c-b valt over het algemeen toch wel mee hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."