#1
Ik zou 2c-b ook nog steeds onder de RC's scharen hoor. En zijn nog geen lange termijn effecten onderzoeken gedaan, puur omdat nog niemand het regelmatig heeft gebruikt gedurende een aantal jaar.
Officieel bestaat de term RC niet eens dus wat is je punt?Everio zei:Discutabel natuurlijk, officieel is het geen RC meer.
Jantje001 zei:Officieel bestaat de term RC niet eens dus wat is je punt?Everio zei:Discutabel natuurlijk, officieel is het geen RC meer.

Bedankt.PepTalk zei:Onder de wat oudere RC's zijn er wel wat waarvan schadelijkheid in ieder geval niet is bewezen en er verder ook weinig nieuws over is (geweest). Veel 2C-X vallen hier onder.
Maar eer er iets betrouwbaars over bekend is, wordt het al niet meer legaal online verkocht.
Over lange termijn schadelijkheid is sowieso weinig te zeggen. Van MDMA hebben ze ook nog steeds geen goed zicht op bijv. lange termijn schade bij relatief veilig gebruik. Waar dat bij overmatig gebruik erg duidelijk is.
Maar over het algemeen geldt wel: de uppende RC's zijn het linkst. Aangezien hier meer mee gesjoemeld word en je snel geneigd bent veel te nemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."