Persoonlijk geprobeerd icm met:
1. MDMA (pil) Ene keer ging ik als een kanon, 2e keer eigenlijk zorgde eigenlijk alleen voor speedy/strak staan gevoel; beide keren eerst 4fa genomen, na enkele uren de X. Hoor en lees wel vaker verschillende ervaringen over deze combo, maar in principe altijd wel goed (niet voor het hersenpannetje, maar dat zal duidelijk zijn)
2. Alcohol, niet mijn favoriete combo; Krijg sowieso een aardig droge mond van 4fa, dus krijg bier dan vaak moeilijk weg. Als je al wat alcohol op hebt en dan 4 neemt kan ie wel wat harder/lekkerder inslaan
3. 6APB. Ook eerst 4fa en na 3/4 uur nog wat 6apb, maar dat was eigenlijk te weinig om er echt goed over te oordelen. Denk dat het iig wel op de 1e combo lijkt, maar dan wat minder van het padje
4. 4-MEC. Dat spul kun je beter gewoon lekker laten linksliggen of opstoken. Veeeel minder potent, voegt dus niks toe als combo. En als je dat alleenstaand gebruikt moet je ook aardig wat naar binnen werken voor een half uurtje/3 kwartier merkbaar effect, en daarom ook nog de neigingen net als bij sos om de hele tijd maar bij te pakken.
5. Methylone; Mijn favoriet als ik iig ga combineren met de 4
Doseringen zijn iets hoger dan bij 4fa, maar toch weer lekker die euforie + energie terug
6. Redosen met 4FA zelf: Ik lees dat maar weinig mensen het doen, maar ik doe het zelf regelmatig en vind het eigenlijk ook wel prima. Het is idd dat het gevoel stukken minder terug komt dan bij de 1e dosering, maar wel leuke energie etc er weer bij. Eigenlijk gewoon pep dan